Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Multimedia w biznesie 42.00zł
Multimedia w biznesie

Autor: Agnieszka Szewczyk

ISBN: 978-83-7251-961-0

Ilośc stron: 216

Data wydania: 2008

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.

Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości
i zarządzania kadrami.

W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.

Rozdziały:

Rozdział 1. Istota multimediów
1.1. Geneza technologii multimedialnych
1.2. Wynalazki będące fundamentem dla multimediów
1.3. Internet a popularyzacja multimediów
1.4. Najnowsze urządzenia multimedialne
1.5. Ogólne zastosowania multimediów
1.6. Usankcjonowanie multimediów

Rozdział 2. Rola obrazu, dźwięku i animacji w przekazie multimedialnym
2.1. Obraz
2.2. Dźwięk
2.3. Animacja komputerowa
2.4. Komunikacja multimedialna

Rozdział 3. Zastosowania technologii multimedialnych w obszarach ekonomicznych
3.1. Sieciowe technologie multimedialne wykorzystywane w działalności biznesowej
3.2. Multimedia w przedsiębiorstwie
3.3. Przykłady zastosowań multimediów w biznesie
3.4. Multimedia w dydaktyce

Rozdział 4. Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji z wykorzystaniem technik multimedialnych
4.1. Prezentacja multimedialna
4.2. Planowanie i przygotowanie prezentacji
4.3. Wygłaszanie prezentacji
4.4. Typowe błędy w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji multimedialnej

Literatura
Spis rysunków
Spis tablic

Multimedia w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Multimedia w biznesie”, kupili także:

Photoshop CC PL Szkoła efektu, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo Helion

Zero ograniczeń Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem, Joe Vitale, Ihaleakala Hew Len, Wydawnictwo Onepress

Informatyka dla potrzeb logistyka(i), Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Ekonomia systemu podatkowego, Konrad Raczkowski , Friedrich Schneider , Joanna Węgrzyn, Wydawnictwo Naukowe PWN

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie, Nir Eyal (Author), Ryan Hoover (Editor), Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Wydanie 2, Zdzisław Pierścionek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku, Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons, Wydawnictwo Onepress

Samochody marzeń, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bellona

Twórcza kradzież 10 przykazań kreatywności, Austin Kleon, Wydawnictwo Sensus

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami