Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży |
47.00zł 35.25zł |
|
|
W głowie klienta.
- Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
- Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
- Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu.
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
- Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
- Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
- Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
- Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
- Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
- Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
- Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
- Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł
Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży”, kupili także: |
Ślady sprzed milionów lat Zdemaskowane przemilczane fakty z naszej przeszłości Wydanie 3, Michael Baigent, Wydawnictwo Amber |
Volkswagen Passat od października 1996 do lutego 2005 (typu B5), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ |
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1, Stuart Russell, Peter Norvig, Wydawnictwo Helion |
Mikrokontrolery PIC16F Przykłady w C dla początkujących, Tomasz Jabłoński, Wydawnictwo BTC |
Java w pigułce. Wydanie VI, Benjamin J Evans, David Flanagan, Wydawnictwo Helion |
Przedsiębiorczość, Robert B. Mellor, Gary R. Coulton, Anne Chick, Wydawnictwo PWE |
Przyjaźń na dwie ręce i cztery łapy. Jak wychować szczeniaka na miłego, mądrego i zrównoważonego psa, Agnieszka Ornatowska, Ewa Pikulska, Wydawnictwo Septem |
Metalowe materiały inżynierskie, Leszek A. Dobrzański, Wydawnictwo WNT |
Adaptywny kod. Zwinne programowanie, wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II, Gary McLean Hall, Wydawnictwo Helion |
|
|
|