Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

39.00zł
31.59zł
Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży 47.00zł 35.25zł
Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży

Tytuł: Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży
Autor: A.K. Pradeep
ISBN: 978-83-246-3297-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 08/2011
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł


W głowie klienta.
  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu.

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży
Tytuł książki: "Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży"
Autor: A.K. Pradeep
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży”, kupili także:
<b>Czytaj książki tak szybko, jak myślisz</b>, <font color="navy">Robert Buszta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Czytaj książki tak szybko, jak myślisz, Robert Buszta, Wydawnictwo Sensus

Mikrokontrolery Kinetis dla (bardzo) początkujących Proste aplikacje zestawu FRDM-KL25Z, Andrzej Gromczyński aka SunRiver, Wydawnictwo BTC

Serwisy społecznościowe dla seniorów, Michał Makaruk, Wydawnictwo Helion

Komputerowe systemy automatyki przemysłowej, Roman Kwiecień, Wydawnictwo Helion

Joomla! 2.5 Praktyczny kurs, Sławomir Pieszczek, Wydawnictwo Helion

Zakochaj się w bieganiu!, Anna Szczypczyńska, Wydawnictwo Septem

Chmura obliczeniowa. Prawne aspekty zastosowania, Andrzej Krasuski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej</b>, <font color="navy">Dan Sullivan, Dr Benjamin Hardy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej, Dan Sullivan, Dr Benjamin Hardy, Wydawnictwo Onepress

Windows 8 Vademecum Administratora, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami