Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania 37.00zł 27.75zł
A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania

Autor: Lindsay Camp

ISBN: 978-83-246-1388-5

Ilość stron: 232

Data wydania: 08/2008

Lekcje pisania od A do Z
Czy umiesz używać słów tak, by przebić się przez szum informacyjny i zamęt współczesnego życia? Czy potrafisz uczciwie stwierdzić, że udaje Ci się przekonać innych ludzi? Czy pisanie wciąż sprawia Ci radość, a do tego odnosi zamierzony przez Ciebie skutek?

Jeśli tak, przeczytaj tę książkę w ramach poznawania sekretów swoich kolegów po fachu. Jeżeli natomiast w Twoich tekstach wciąż coś zgrzyta, jeśli przypominają one mdłą papkę i czujesz się, jakby trafiały w próżnię, masz dwa wyjścia. Albo zaczniesz uczyć się od najlepszych, albo zmień zawód.

Czytanie tego tekstu zajęło Ci 25 sekund. Napisanie tej książki zajęło autorowi 25 lat!

Lindsay Camp był copywriterem, kiedy Ty jeszcze z workiem na kapcie dziarsko maszerowałeś do VI „b”. Pisał teksty wspierające idee polityczne, slogany dla miętowych cukierków, sprawozdania roczne, etykiety okolicznościowe, przemówienie dotyczące potrzeby zasadniczej zmiany w przemyśle projektowym, teksty na strony internetowe, biuletyny i ulotki kampanii społecznych, okólniki znaczących instytucji i wypracowania swojej córki.

Napisał już wszystko, co miał w planach, i teraz chce Ci przekazać swoją schedę — niezawodne zasady tworzenia perswazyjnych tekstów, niezależnie od tego, czy „produktem końcowym” jest reklama w kolorowym czasopiśmie, nowy projekt biznesowy, tekst na firmową stronę internetową, czy pośpieszny e-mail do szefa. Wciągająca, zabawna i - tak jak się spodziewałeś - bardzo perswazyjna książka na zawsze zmieni Twój sposób myślenia o słowach, których używasz.

Uwierz mi na słowo albo przekonaj się, że:

  • istnieją sposoby na uwolnienie języka;
  • POR jest najważniejszym warzywem copywritera;
  • masz szerokie możliwości wpływania na czytelnika;
  • nawet pojedyncze słowo ma znaczenie

Rozdziały:

Część I: Zasady perswazji (11)

Rozdział 1. Perswazyjne pisanie - komu to potrzebne? (13)

Rozdział 2. Trzy słowa o dobrym perswazyjnym pisaniu (21)

Rozdział 3. Zrozum swojego odbiorcę (27)

Rozdział 4. Pisanie dla rezultatów (57)

Część II: Perswazyjne pisanie od A do Z (85)

Część III: Perswazyjne słowa przy pracy (137)

Rozdział 5. Jak perswazyjny pisarz pisze (139)

Rozdział 6. Perswazyjne słowa przy pracy (167)

Rozdział 7. Czy naprawdę jeden obraz znaczy tyle co tysiąc słów? (181)

Rozdział 8. Współpraca z pisarzami (189)

Część IV: Więcej niż mogą wyrazić słowa (199)

PS... (209)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania
Tytuł książki: "A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania"
Autor: Lindsay Camp
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania”, kupili także:

Chemia związków heterocyklicznych, Malcolm Sainsbury, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy rachunkowości Od teorii do praktyki, Piotr Szczypa, Wydawnictwo CEDEWU

Błąd Kartezjusza Wydanie 2, Antonio Damasio, Wydawnictwo Rebis

Minerały świata Wydanie 3, Walter Schumann, Wydawnictwo Alma-Press

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii, Paulina Wiktorska, Wydawnictwo Onepress

Nadzór nad funduszami inwestycyjnymi, Rafał Mroczkowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Organizacja budowy, Tadeusz Maj, Wydawnictwo WSiP

Australia Tour, Przemysław Saleta, Jacek Czachor, Marek Tomalik, Wydawnictwo Bezdroża

Nowoczesne konstrukcje w budownictwie ogólnym, Zbigniew Mielczarek, Wydawnictwo Arkady

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami