Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone 34.90zł 26.18zł
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski
ISBN: 978-83-283-3451-9
Ilość stron: 216
Data wydania: 05/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Każdego dnia tysiące z nas stają przed dylematem. Podnieść rękę? Powiedzieć coś publicznie? Zabrać głos w dyskusji, zgłosić się do referatu, zgodzić się i prezentować? Tysiące osób występują publicznie w pracy, w czasie studiów, na kongresach.

Jak się do tego skutecznie przygotować? Gdzie szukać inspiracji? To ważne pytania, szczególnie kiedy zdasz sobie sprawę, że podobno więcej ludzi boi się wystąpień publicznych niż śmierci.

• Jakim jesteś mówcą - i jak możesz być mówcą jeszcze lepszym?
• Jak przygotować przemówienie, prezentację biznesową, wykład i inne typy wystąpień?
• Jak rozpocząć i zakończyć swoje wystąpienie?
• Czym jest storytelling - jak opowiadać historie?
• Jak radzić sobie z tremą?
• Jak występować w mediach?

Agata Rzędowska - trenerka i publicystka gospodarcza, na co dzień z pasją pisze o innowacjach i nowych technologiach, znajdując w nich miejsce dla człowieka. W pracy trenera wykorzystuje doświadczenia teatralne. "Skuteczne narzędzie pracy, jakim jest głos, oddech i celowe wykorzystanie technologii, to klucz do udanej prezentacji. W tej kolejności".

Jerzy Rzędowski - trener wystąpień publicznych, historyk, mówca. Szkolił niemal wszystkie grupy zawodowe. Menedżerowie, sprzedawcy, politycy, duchowni, lekarze, nauczyciele i trenerzy (oraz wielu innych) uczą się od Jerzego, jak mówić publicznie. "Czy każdy może być porywającym mówcą? Nie! Tak samo jak nie każdy zostanie kierowcą rajdowym. Jednak tak jak w życiu każdemu potrzebne jest prawo jazdy, tak każdy, kto pracuje z ludźmi, powinien się nauczyć dobrze prezentować".


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone
Tytuł książki: "Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone”, kupili także:

Zarządzanie eksploatacją środków trwałych w przedsiębiorstwie, Krzysztof H. Szewczak, Wydawnictwo Difin

Technika wodno-mułowa Urządzenia i procesy, Tadeusz Piecuch, Wydawnictwo WNT

Zagłada Atlantydy, Frank Joseph, Wydawnictwo Amber
<b>SQL. Analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne. Wydanie II</b>, <font color="navy">Matt Goldwasser, Upom Malik, Benjamin Johnston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SQL. Analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne. Wydanie II, Matt Goldwasser, Upom Malik, Benjamin Johnston, Wydawnictwo Helion
<b>Zrozumieć marketing. Wydanie 2</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński, Marek Piasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć marketing. Wydanie 2, Artur Jabłoński, Marek Piasek, Wydawnictwo Onepress

Podstawy inżynierii finansowej, Andrzej Szopa, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Balanced Scorecard - pomiar który motywuje Przewodnik wdrożenia, Piotr Szynkiewicz, Wydawnictwo PROED

Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności, Samir Dani, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kuloodporne strony internetowe Jak poprawić elastyczność z wykorzystaniem XHTML-a i CSS Wydanie III, Dan Cederholm, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami