Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemniczy świat genomu ludzkiego

Tajemniczy świat genomu ludzkiego

45.00zł
36.00zł
Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon 24.00zł 18.00zł
Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon

Autor: Andrzej Stempa

ISBN: 978-83-246-1921-4

Ilość stron: 128

Data wydania: 09/2008

Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła - to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka - gwarantowana.

Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne - osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu.

Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.

  • Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
  • Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
  • Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
  • Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
  • Rozwijanie swojego daru przekonywania

Rozdziały:

Rozdział 1. Telemarketing (9)

Rozdział 2. Nie każdy może być telemarketerem (13)

  • Dobrze brzmiący głos (14)
  • Entuzjazm (15)
  • Optymizm (16)
  • Dar opowiadania (17)
  • Wyobraźnia (18)
  • Kreatywność (18)
  • Determinacja w dążeniu do celu (19)

Rozdział 3. Etapy rozmowy telefonicznej - czyli sztuka w trzech aktach (21)

  • Otwarcie (24)
  • Prezentacja (26)
  • Zamknięcie (27)

Rozdział 4. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych (29)

  • Scenariusz rozmowy (29)
  • Język cech i korzyści (31)
  • Klient nie potrzebuje, klient chce (35)
  • Zadawanie pytań (36)
  • Znajomość produktu (38)
  • Notatki są niezbędne (39)
  • Częstotliwość rozmów (40)
  • Kolejna rozmowa - najpóźniej pojutrze (41)
  • Spotkanie z cerberem - czyli jak ominąć sekretarkę? (43)
  • Sprzedaż z ręki (46)
  • Baza telefoniczna (47)
  • Telefony z polecenia (48)
  • Praca zespołowa (50)

Rozdział 5. Obiekcje i wymówki (53)

  • "Nie" klienta - czyli normalka (53)
  • Najczęściej spotykane wymówki (56)
  • Odpieranie obiekcji (60)

Rozdział 6. Rodzaje zamknięć (63)

  • 3 x "tak" (63)
  • Ostatnia okazja (65)
  • Specjalne ustępstwo (67)
  • Metoda tylnych drzwi (69)
  • Metoda Colombo (75)

Rozdział 7. Pozytywne relacje - czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem? (79)

  • Pierwsze wrażenie (80)
  • Aktywne słuchanie (81)
  • Wyobrażenie sobie rozmówcy (83)
  • Parafrazowanie (85)
  • Komplementowanie (86)
  • Zwracanie się po imieniu (88)
  • Magiczne słowa, pozytywne skojarzenia (88)
  • Odwoływanie się do podobieństw (94)
  • Mówienie o własnych słabościach (94)
  • Pogodne pożegnanie (95)
  • Uczciwość (96)

Rozdział 8. Jak zostać gwiazdą telemarketingu? (99)

  • Świadome używanie własnego głosu (99)
  • Malowanie słowem (101)
  • Intonacja (102)
  • Aktorstwo (103)

Rozdział 9. Główne błędy telemarketerów (107)

  • Rozmowa z niekompetentną osobą (108)
  • Nieuważne słuchanie rozmówcy (109)
  • Traktowanie odmowy jako osobistej porażki (109)
  • Mylenie cech z korzyściami (110)
  • Podawanie ceny na początku rozmowy (111)
  • Uleganie wymówkom (112)
  • Przekładanie kolejnej rozmowy na odległy termin (113)
  • Okazywanie klientowi wyższości (114)
  • Zdrabnianie słów (115)
  • Używanie słów w trybie przypuszczającym (115)
  • Powtarzanie złych opinii o konkurencji (117)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 18,00zł

Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon
Tytuł książki: "Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon"
Autor: Andrzej Stempa
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 24.00zł 18.00zł
Klienci, którzy kupili „Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon”, kupili także:

Europejskie prawo wzorów przemysłowych, Maria Poźniak-Niedzielska, Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kobiety i finanse Jak świadomie korzystać z lokat, funduszy i ubezpieczeń, Suze Orman, Wydawnictwo MT Biznes

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress

Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej, Jadwiga Korzeniewska, Wydawnictwo Onepress

Platformy integracyjne Zagadnienia wybrane, Tomasz Górski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript, Al Sweigart, Wydawnictwo Helion

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo Helion
<b>Biblia content marketingu</b>, <font color="navy">Dariusz Puzyrkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biblia content marketingu, Dariusz Puzyrkiewicz, Wydawnictwo Onepress

Podstawy mechaniki ciał stałych i płynów, Andrzej Flaga, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami