Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wykłady z analizy matematycznej Wydanie II

Wykłady z analizy matematycznej Wydanie II

79.00zł
Motywowanie w erze Web 2.0+ 68.00zł
Motywowanie w erze Web 2.0+

Tytuł: Motywowanie w erze Web 2.0+
Autor: Anna Wziątek-Staśko
ISBN: 978-83-7556-767-0
Ilość stron: 222
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 68.00zł


Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi.

Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym.

Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres.

W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości.

Spis treści:

Rozdział 1 O człowieku wielowymiarowym w wielowymiarowej rzeczywistości 11
1.1. Refleksje nad istotą człowieka 11
1.2. Człowiek w gąszczu poglądów twórców koncepcji psychologicznych 16
1.3. Człowiek wielowymiarowy w erze Web 2.0+ 20

Rozdział 2 Determinanty demotywacji we współczesnym świecie 33
2.1. Motywowanie pracowników - w poszukiwaniu sensu 33
2.2. Globalny kryzys zaufania - trucizna XXI wieku 43
2.3. Niesprawiedliwość - cichy zabójca moralności 53
2.4. Człowiek wobec zjawisk patologicznych w miejscu pracy 60
2.5. Shared leadership - dokąd zmierza współczesne przywództwo? 88

Rozdział 3 Zrozumieć megasystem motywowania ludzi do pracy i zostać wirtuozem biznesu 103
3.1. Ogólne założenia koncepcji megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji 103
3.2. Parametry megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji 108
3.2.1. Elementy megasystemu 108
3.2.2. Determinanty megasystemu 119

Rozdział 4 Skuteczność motywatorów w erze Web 2.0+ - w dążeniu do kreacji modelu idealnego 135
4.1. Cel badań empirycznych 135
4.2. Charakterystyka próby badawczej 137
4.3. Metodologia badań 143
4.4. Prezentacja wyników badań empirycznych 145
4.5. Wnioski z badań - implikacje dla praktyki gospodarczej

Motywowanie w erze Web 2.0+
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Motywowanie w erze Web 2.0+”, kupili także:

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu, Brian Halligan, Dharmesh Shah, Wydawnictwo Helion

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi, Monika Łada, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu</b>, <font color="navy">Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu, Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in., Wydawnictwo Helion

Dyfuzyjny ruch masy Inżynieria procesowa, Roman Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Immunologia Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Dominika Nowis, Jakub Gołąb, Tomasz Stokłosa, Witold Lasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Immunologia Wydanie VIII, Dominika Nowis, Jakub Gołąb, Tomasz Stokłosa, Witold Lasek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kody usterek Poradnik diagnosty samochodowego, Charles White, Martynn Randall, Wydawnictwo WKiŁ

Joga na co dzień, Jude Reignier, Wydawnictwo Septem

Kliniczna psychologia sądowa, Danuta Rode , Karolina Dukała , Joanna Kabzińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Winston Churchill Przywództwo wybitnego męża stanu, Steven F. Hayward, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami