Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Podstawy języka T-SQL Microsoft SQL Server 2016 i Azure SQL Database

Podstawy języka T-SQL Microsoft SQL Server 2016 i Azure SQL Database

98.70zł
78.96zł
Motywowanie w erze Web 2.0+ 68.00zł
Motywowanie w erze Web 2.0+

Tytuł: Motywowanie w erze Web 2.0+
Autor: Anna Wziątek-Staśko
ISBN: 978-83-7556-767-0
Ilość stron: 222
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 68.00zł


Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi.

Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym.

Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres.

W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości.

Spis treści:

Rozdział 1 O człowieku wielowymiarowym w wielowymiarowej rzeczywistości 11
1.1. Refleksje nad istotą człowieka 11
1.2. Człowiek w gąszczu poglądów twórców koncepcji psychologicznych 16
1.3. Człowiek wielowymiarowy w erze Web 2.0+ 20

Rozdział 2 Determinanty demotywacji we współczesnym świecie 33
2.1. Motywowanie pracowników - w poszukiwaniu sensu 33
2.2. Globalny kryzys zaufania - trucizna XXI wieku 43
2.3. Niesprawiedliwość - cichy zabójca moralności 53
2.4. Człowiek wobec zjawisk patologicznych w miejscu pracy 60
2.5. Shared leadership - dokąd zmierza współczesne przywództwo? 88

Rozdział 3 Zrozumieć megasystem motywowania ludzi do pracy i zostać wirtuozem biznesu 103
3.1. Ogólne założenia koncepcji megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji 103
3.2. Parametry megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji 108
3.2.1. Elementy megasystemu 108
3.2.2. Determinanty megasystemu 119

Rozdział 4 Skuteczność motywatorów w erze Web 2.0+ - w dążeniu do kreacji modelu idealnego 135
4.1. Cel badań empirycznych 135
4.2. Charakterystyka próby badawczej 137
4.3. Metodologia badań 143
4.4. Prezentacja wyników badań empirycznych 145
4.5. Wnioski z badań - implikacje dla praktyki gospodarczej

Motywowanie w erze Web 2.0+
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Motywowanie w erze Web 2.0+”, kupili także:

Podstawy nagłośnienia i realizacji nagrań Podręcznik dla akustyków Wydanie 4, Krzysztof Sztekmiler, Wydawnictwo WKiŁ

Statystyka w zadaniach Część 2 Statystyka matematyczna, Iwona Bąk, Iwona Markowicz, Magdalena Mojsiewicz, Katarzyna Wawrzyniak, Wydawnictwo WNT
<b>Python. Kurs dla nauczycieli i studentów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Gniewomir Sarbicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python. Kurs dla nauczycieli i studentów. Wydanie II, Gniewomir Sarbicki, Wydawnictwo Helion

Maszynoznawstwo WNT, Witold Biały, Wydawnictwo WNT
<b>Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów</b>, <font color="navy">Gunther Verheyen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć Wspólna wiedza wielu ekspertów, Gunther Verheyen, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Teoria liczb z programem Mathematica</b>, <font color="navy">Piotr Zarzycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria liczb z programem Mathematica, Piotr Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej, Michael Freeman, Wydawnictwo G+J RBA
<b>PHP 8 i SQL. Programowanie dla początkujących w 43 lekcjach</b>, <font color="navy">Mariusz Duka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
PHP 8 i SQL. Programowanie dla początkujących w 43 lekcjach, Mariusz Duka, Wydawnictwo Helion

Rynkowy system finansowy, Marian Górski, Wydawnictwo PWE

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami