Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

49.90zł
40.42zł
Moja pierwsza książka o rysowaniu 19.90zł
Moja pierwsza książka o rysowaniu

Autor: Jan Jager

ISBN: 978-83-7544-216-8

Ilość stron: 48

Data wydania: 05/2010

Twarda oprawa

Jeśli chcesz się nauczyć rysować, ta książka jest dla Ciebie!

Dowiesz się, krok po kroku, jak rysować ludzi, zwierzęta, samochody czy krajobrazy.

Nauczysz się wykonywać proste szkice ołówkiem i bardziej wymagające obrazki w kolorze oraz poznasz podstawy rysowania z perspektywą.

Dzięki tej książce staniesz się lepszym rysownikiem!

 

Moja pierwsza książka o rysowaniu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Moja pierwsza książka o rysowaniu”, kupili także:

Szkodliwe substancje w żywności Pochodzenie, działanie, zagrożenia zdrowotne, Zdzisław E. Sikorski , Agata Witczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ochrona środowiska glebowego, Piotr Kowalik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ali Cremer U-333, Fritz Brustat-Naval, Wydawnictwo Finna

Kurs tworzenia storyboardów, Giuseppe Cristiano, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT, Katarzyna Osiekowicz, Wydawnictwo Difin

Informatyka gospodarcza Tom 2, Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

Jak zostać mistrzem Trening doskonałości, Robert Greene, Wydawnictwo Onepress

Homo deus Krótka historia jutra, Yuval Noah Harari, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami