Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programy inżynierskie » AutoCAD » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
  ArchiCAD
  AutoCAD
  Autodesk Inventor
  Catia
  EdgeCAM
  Solid Edge SolidWorks
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Akumulatory baterie ogniwa

Akumulatory baterie ogniwa

46.20zł
34.65zł
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi 49.00zł
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi

Tytuł: Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi
Autor: Joanna Pasek
ISBN: 978-83-246-2789-9
Ilość stron: 256
Data wydania: 12/2010
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


  • Skąd pobrać i jak zainstalować potrzebne narzędzia?
  • Jak wykonać model w Google SketchUp 8?
  • Jak renderować model i animację w Kerkythei?

Nie ma się co oszukiwać, dziś nawet najlepszy projekt aranżacji wnętrza nie ma szans sprzedaży, jeśli nie stoi za nim efektowna, wierna wizualizacja. Naszym klientom naprawdę trudno wyobrazić sobie nasze wzniosłe wizje o tym, jak "chłodny, surowy marmur pięknie skomponuje się z nowym, śliwkowym kolorem wschodniej ściany pokoju…".

Oni muszą to przecież zobaczyć! Na szczęście powszechnie wykorzystywane przez architektów, dekoratorów, producentów mebli czy farb kosztowne programy do modelowania wnętrz doczekały się swoich darmowych i równie funkcjonalnych konkurentów. Dzięki temu nawet małe studio projektowe, nie dysponując wielkim budżetem, może wykonywać swoje usługi naprawdę profesjonalnie… a co za tym idzie, skutecznie!

Autorka tej książki jest nie tylko specjalistką od grafiki 3D, jest także doświadczonym architektem, dzięki czemu doskonale wie, jakiej wiedzy potrzebujesz, by najlepiej wykorzystać potencjał darmowych narzędzi do modelowania wnętrz. Swoją naukę zaczniesz od poprawnej instalacji niezbędnych programów, ich konfiguracji i oswojenia środowiska pracy.

Nauczysz się budować dokładny model wnętrza na podstawie zwymiarowanego rzutu, tworzyć i teksturować modele nietypowych elementów wyposażenia oraz korzystać z gotowych modeli do przyspieszenia pracy nad elementami typowymi (standardowe okna, drzwi, meble kuchenne, sprzęt AGD). Dowiesz się, jak przygotować model do eksportu, wyrenderować go, pracować ze światłem, wprowadzić realistyczne materiały i tło sceny. Na koniec odkryjesz, jak właściwie eksportować i renderować gotową animację. Po tym etapie zdobędziesz już wszystkie niezbędne umiejętności, by tworzyć naprawdę autentyczne, trójwymiarowe prezentacje wnętrz!

  • Instalowanie odpowiednich narzędzi (Google SketchUp, Kerkythea)
  • Rysowanie rzutów, tworzenie prostokątów, łuków, kół i obrysów
  • Modelowanie ścian, tworzenie i wstawianie okien oraz drzwi
  • Praca z materiałami i teksturami
  • Wyposażanie wnętrza w oparciu o własne modele oraz gotowe komponenty
  • Wprowadzanie cieni oraz dodatkowych źródeł światła na użytek programu renderującego
  • Eksportowanie modelu do pliku XML
  • Praca z kamerami, światłami i realistycznymi materiałami
  • Zmiana tła sceny odpowiednio do typu oświetlenia (dzienne, nocne)
  • Renderowanie swojego modelu i animacji

Zobacz, jak wykorzystać darmowe narzędzia w tworzeniu profesjonalnych wizualizacji.

Rozdziały:

Rozdział 1. Przygotowanie narzędzi (7)
Pobieranie plików (7)
Instalacja i konfiguracja (10)
Pierwszy rzut oka (10)

Rozdział 2. Rysowanie rzutu (15)
Nawigacja (16)
Podpowiedzi (20)
Tworzenie linii o zadanej długości (22)
Podawanie współrzędnych punktu końcowego linii (23)
Rysowanie według linii pomocniczych (24)
Precyzyjne tworzenie prostokątów (26)
Dodawanie obrysu (29)
Dokładne przemieszczanie (31)
Łuki i koła (32)
Wieloboki (33)
Warto zapamiętać (34)

Rozdział 3. Ściany (35)
Wytłaczanie prostoliniowe (35)
Wytłaczanie otworów (36)
Wytłaczanie wzdłuż dowolnej ścieżki (40)
Bryły obrotowe (43)
Warto zapamiętać (44)

Rozdział 4. Okna i drzwi (45)
Okno. Tworzenie komponentu (45)
Okno. Edycja komponentu i przypisywanie materiałów (47)
Okna Materials i Components (51)
Wstawianie okien. Precyzyjne obracanie obiektów (54)
Drzwi. Zagnieżdżanie grup i komponentów (56)
Drzwi. Kopiowanie i modyfikowanie komponentów (59)
Skalowanie obiektów (62)
Komponenty z opcją Cut opening (65)
Komponenty dynamiczne (67)
Warto zapamiętać (71)

Rozdział 5. Materiały (73)
Podział powierzchni podłogi. Narzędzie Protractor (74)
Własne tekstury (78)
Zapisywanie i porządkowanie kolekcji materiałów (80)
Edycja materiałów (82)
Obracanie tekstury (85)
Narzędzie Paint Bucket (1) (89)
Narzędzie Paint Bucket (2). Ukrywanie i wyświetlanie obiektów (91)
Teksturowanie odnośników do komponentów (93)
Warto zapamiętać (97)

Rozdział 6. Wyposażenie wnętrza (99)
Warstwy (100)
Blokowanie obiektów (103)
Rzuty (104)
Przekroje (108)
Kuchnia. Operacje Boole'a (113)
Kuchnia. Odbicia lustrzane (119)
Rysowanie we własnym układzie współrzędnych (Axes) (123)
Wygładzanie (129)
Importowanie do pliku i komponenty dynamiczne (133)
Zasłony (134)
Warto zapamiętać (137)

Rozdział 7. Oświetlenie i prezentacja (139)
Źródła światła (139)
Tworzenie szeregu obiektów (142)
Mgła (146)
Gotowe lampy (148)
Sufit (150)
Style (153)
Cienie (158)
Spacer kamerą (163)
Wymiary i opisy (169)
Znak wodny (175)
Eksportowanie prezentacji (178)
Warto zapamiętać (181)

Rozdział 8. Materiały i wstępny rendering (183)
Przygotowanie modelu do eksportu (183)
Eksport modelu do pliku XML (186)
Kerkythea. Kamery, światła i obiekty geometryczne (189)
Pierwszy rendering i dobieranie jasności świateł (195)
Emitery światła (199)
Korzystanie z gotowych materiałów (202)
Poprawianie skali tekstury (205)
Importowanie wybranych obiektów (208)
Tworzenie materiału teksturowanego (211)
Materiały emitujące światło (217)
Lustra (218)
Szkło (220)
Tło sceny i oświetlenie dzienne (222)
Warto zapamiętać (229)

Rozdział 9. Rendering animacji (231)
Przygotowanie animacji i oświetlenia (231)
Tworzenie własnej biblioteki materiałów (233)
Import materiałów KT (236)
Eksportowanie animacji

Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi”, kupili także:
<b>C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II</b>, <font color="navy">Alan Ezust, Paul Ezust</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II, Alan Ezust, Paul Ezust, Wydawnictwo HELION
<b>Nawyk samodyscypliny w pracy Optymalna efektywność, maksymalne skupienie i motywacja</b>, <font color="navy">Neil Fiore PhD</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nawyk samodyscypliny w pracy Optymalna efektywność, maksymalne skupienie i motywacja, Neil Fiore PhD, Wydawnictwo Onepress
<b>Graficzny i komputerowy zapis konstrukcji</b>, <font color="navy">Janusz W. Mazur, Krzysztof Polakowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej</font>
Graficzny i komputerowy zapis konstrukcji, Janusz W. Mazur, Krzysztof Polakowski, Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
<b>Elektrodynamika techniczna</b>, <font color="navy">Janusz Turowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elektrodynamika techniczna, Janusz Turowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie serwisów WWW Standardy sieciowe Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jeffrey Zeldman, Ethan Marcotte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie serwisów WWW Standardy sieciowe Wydanie 3, Jeffrey Zeldman, Ethan Marcotte, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie w C++ z użyciem biblioteki Qt4</b>, <font color="navy">Rafał Strychalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Programowanie w C++ z użyciem biblioteki Qt4, Rafał Strychalski, Wydawnictwo NAKOM
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

czwartek, 13 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami