Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

50.40zł
45.36zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm 49.00zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm

Tytuł: Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
Autor: Tymoteusz Doligalski
ISBN: 978-83-01-18022-5
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm”, kupili także:

Zakupy po polsku Ochrona praw i formy płatności, Krzysztof Łabenda, Wydawnictwo CEDEWU

CALCULUS. Rachunek różniczkowy i całkowy funkcji jednej zmiennej, James Stewart, Wydawnictwo Naukowe PWN

MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie IV, Bogumiła Mrozek , Zbigniew Mrozek, Wydawnictwo Helion

Paliwa do silników o zapłonie samoczynnym Wydanie 2 uaktualnione, Kazimierz Baczewski, Tadeusz Kałdoński, Wydawnictwo WKiŁ

Chroń swoje nerwy Rzecz o tym jak współpracować z palantami, Ken Lloyd, Wydawnictwo Onepress

Adobe Premiere Pro CS4 Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Trwałość mostów drogowych, Henryk Czudek, Adam Wysokowski, Wydawnictwo WKiŁ

Zintegrowane łańcuchy transportowe, Iouri N. Semenov, Lyudmyla Filina, Izabela Kotowska, Michał Pluciński,, Wydawnictwo Difin

Metoda Pivot, czyli zwinny proces rozwoju kariery zawodowej, Jenny Blake, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami