Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Diagnostyka samochodów osobowych Wydanie 8

Diagnostyka samochodów osobowych Wydanie 8

52.50zł
44.63zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm 49.00zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm

Tytuł: Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
Autor: Tymoteusz Doligalski
ISBN: 978-83-01-18022-5
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm”, kupili także:

Po prostu Outlook 2003 PL, Jim Boyce, Michael J. Young, Wydawnictwo Helion

Mechanika klasyczna Tom 2, John R. Taylor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputerowe modelowanie zjawisk niszczenia osłon szklanych i ceramicznych, Karol Jach, Jan Owsik, Robert Świerczyński, Wydawnictwo WNT

Murarstwo i tynkarstwo Odbiory naprawy i rozliczenia, Włodzimierz Martinek, Nabi Ibadov, Wydawnictwo WSiP

Podstawy konstrukcji maszyn Przykłady obliczeń, Ryszard Knosala, Aleksander Gwiazda, Andrzej Baier, Piotr Gendarz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bujda na resorach Jak odróżnić naukę od bredni, Massimo Pigliucci, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kwanty. Przewodnik dla zdezorientowanych, Jim Al-Khalili, Wydawnictwo Prószyński

Analiza finansowa przedsiębiorstwa Teoria i zastosowanie, Wiktor Gabrusewicz, Wydawnictwo PWE

Podstawy teorii obwodów Tom 3 Wydanie II, Jerzy Osiowski , Jerzy Szabatin, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami