Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm 49.00zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm

Tytuł: Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
Autor: Tymoteusz Doligalski
ISBN: 978-83-01-18022-5
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm”, kupili także:

Metody przetwarzania sygnałów akustycznych w komputerowej analizie mowy, Zygmunt Ciota, Wydawnictwo EXIT

Budowa robotów dla średnio zaawansowanych Wydanie II, David Cook, Wydawnictwo Helion

Architektura układów arytmetyki resztowej, Janusz Biernat, Wydawnictwo EXIT

Windows 8.1 PL Dla seniorów, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Zasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem, Richard Templar, Wydawnictwo Sensus

Fizyczne metody diagnostyki medycznej i terapii, Hrynkiewicz Andrzej, Wydawnictwo Naukowe PWN

Spotkania. Opowieść o wierze w człowieka, Dawid Kubiatowski, Marian Zembala, Wydawnictwo Editio

Optymalizacja systemów i procesów logistycznych, Ryszard Miler, Tomasz Nowosielski, Bohdan Pac, Wydawnictwo CEDEWU

Windows Small Business Server 2003 administracja systemem (SBS 2003), Susan Snedaker, Daniel H. Bendell, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami