Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm 49.00zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm

Tytuł: Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
Autor: Tymoteusz Doligalski
ISBN: 978-83-01-18022-5
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm”, kupili także:

Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje, Robert V. Levine, Wydawnictwo Onepress

Handlowanie to gra, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress

Programowanie obrabiarek CNC frezowanie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Sekrety pozycjonowania w Google, Łukasz Sosna, Robert Nowaczyk, Wydawnictwo NAKOM

Anteny mikrofalowe Technika i środowisko, Roman Kubacki, Wydawnictwo WKiŁ

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy E-biznes na twoich zasadach, Scott Fox, Wydawnictwo Helion
<b>Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jaime Levy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II, Jaime Levy, Wydawnictwo Helion

Bezpieczny system w praktyce. Wyższa szkoła hackingu i testy penetracyjne, Georgia Weidman, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie logistyczne, John J. Coyle, Edward J. Bardi, C. John Langley Jr., Wydawnictwo PWE

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami