Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy rekonstrukcji wypadków drogowych Wydanie 2

Podstawy rekonstrukcji wypadków drogowych Wydanie 2

73.50zł
62.48zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm 49.00zł
Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm

Tytuł: Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
Autor: Tymoteusz Doligalski
ISBN: 978-83-01-18022-5
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm”, kupili także:

Odporne cyfrowe znaki wodne w obrazach Adaptacyjny dobór dziedziny osadzenia, Piotr Lipiński, Wydawnictwo EXIT

Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych z płytą CD, Władysław R. Gundlach, Wydawnictwo Naukowe PWN

Training Kit 70-643 Konfigurowanie infrastruktury aplikacji w Windows Server 2008 Egzamin MCTS 70-643, J.C. Mackin, Anil Desai, Wydawnictwo Microsoft Press

Modele referencyjne zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie produkcyjnym, Justyna Patalas-Maliszewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Vademecum budowlane, Eugeniusz Piliszek, Wydawnictwo Arkady

Podstawy matematyki - Ian Stewart, Ian Stewart , David Tall, Wydawnictwo Prószyński

Między rodzicami a dziećmi Przyjazne kontakty z pociechami, Dr. Haim G Ginott, Alice Ginott, H. Wallace Goddard, Wydawnictwo Onepress

Cudowne i interesujące łamigłówki matematyczne, David Wells, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Murarstwo i tynkarstwo Roboty tynkarskie, Włodzimierz Martinek, Nabi Ibadov, Wydawnictwo WSiP

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami