Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Moda Koncepcja i realizacja projektu 69.00zł
Moda Koncepcja i realizacja projektu

Autor: Simon Seivewright

ISBN: 978-83-01-16176-7

Ilość stron: 176

Data wydania: 03/2010

Podręcznik wprowadza studentów wydziałów artystycznych i początkujących projektantów w dziedzinę projektowania odzieży.

Książka omawia kwestie praktyczne dotyczące twórczych poszukiwań oraz projektowania ubioru. Autor prezentuje najważniejsze etapy pracy nad koncepcją projektu.

Omawia proces badawczy, sposoby analizy wyników i możliwości ich wykorzystania w realizacji pomysłów. Wskazuje ważne kierunki i źródła inspiracji. Przedstawia także metody efektywnej prezentacji wyników wcześniejszych poszukiwań w formie gotowych projektów.

Publikację uzupełniają interesujące wywiady z utalentowanymi i znanymi projektantami oraz przedstawicielami branży.

Książka prezentuje prace słynnych projektantów:
Vivienne Westwood, Christian Dior, Julien Macdonald, DSquared, Sophia Kokosalaki, Alexander McQueen, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, Robert Cary-Williams,Manish Arora, Basso & Brooke, Dolce & Gabbana, Hussien Chalayan, Sarah Arnett, Kate Jenkins, Winni Lok, Richard Sorger, Autumn Whitehurst, Linda Ramstedt, David Downton, Rebekah Train, Cherri Blackwood, Lotta Lindblad, Nicolas Ghesquiere, Viktor & Rolf, John Galliano i Jonathan Saunders.

Główne tematy poruszane w książce:
• tworzenie i rodzaje briefu,
• wybór tematu i koncepcji,
• źródła inspiracji,
• rysowanie, szkicowanie,
• kolaż,
• zestawienia,
• dekonstrukcja,
• analiza badawcza,
• modelowanie i drapowanie,
• tkaniny,
• odzież recyclingowana,
• wyrażanie pomysłów,
• szkice projektowe,
• ilustrowanie mody,
• warsztat artystyczny,
• kolory,
• kompozycja layoutowa.

Moda Koncepcja i realizacja projektu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Moda Koncepcja i realizacja projektu”, kupili także:

Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II, Christopher Hadnagy, Wydawnictwo Onepress

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Wyścig z maszynami Jak rewolucja cyfrowa napędza innowacje, zwiększa wydajność i w nieodwracalny sposób zmienia rynek pr, Erik Brynjolfsson , Andrew McAfee, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ponadczasowe logo Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu, Jack Gernsheimer, Wydawnictwo Helion

Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie, Ingmar Lehmann, Alfred S. Posamentier, Wydawnictwo Prószyński

Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń, Marian Gieżejowski, Jerzy Ziółko, Wydawnictwo Arkady

Sztuka treningu mentalnego. Jak osiągnąć maksimum możliwości, DC Gonzalez, Wydawnictwo Sensus

Java Projektowanie aplikacji WWW, Vishal Layka, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami