Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Moc pozytywnego myślenia w biznesie 29.90zł 25.42zł
Moc pozytywnego myślenia w biznesie

Tytuł: Moc pozytywnego myślenia w biznesie
Autor: Scott W. Ventrella
ISBN: 978-83-7746-052-8
Ilość stron: 240
Data wydania: 04/2011
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 29.90zł 25.42zł


Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych.

Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.

Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym.

Moc pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposóbów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.

Moc pozytywnego myślenia w biznesie zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku biznesowym, jak i w życiu osobistym.

Rozdziały:

Część I. Pozytywne myślenie – za i przeciw
Rozdział 1. Program zwycięstwa
Rozdział 2. Co to znaczy myśleć pozytywnie

Część II. Od destruktywnych myśli do pozytywnych celów
Rozdział 3. Jak działa umysł
Rozdział 4. Źródło negatywnych myśli
Rozdział 5. Wyznaczanie pozytywnych celów biznesowych, afirmacje i wizualizacja

Część III . Siła pobudzająca
Rozdział 6. Dziesięć cech osoby myślącej pozytywnie
Rozdział 7. Siła środkująca
Rozdział 8. Siła podnosząca
Rozdział 9. Siła napędowa
Rozdział 10. Siła przytrzymująca

Pomoce: Arkusz roboczy „Wyzwania w życiu zawodowym”


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 25,42zł

Moc pozytywnego myślenia w biznesie
Tytuł książki: "Moc pozytywnego myślenia w biznesie"
Autor: Scott W. Ventrella
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 29.90zł 25.42zł
Klienci, którzy kupili „Moc pozytywnego myślenia w biznesie”, kupili także:
<b>Czysty kod w PHP. Wskazówki ekspertów i najlepsze rozwiązania pozwalające pisać piękny, przystępny i łatwy w utrzymaniu</b>, <font color="navy">Carsten Windler, Alexandre Daubois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Czysty kod w PHP. Wskazówki ekspertów i najlepsze rozwiązania pozwalające pisać piękny, przystępny i łatwy w utrzymaniu, Carsten Windler, Alexandre Daubois, Wydawnictwo Helion

Metody przetwarzania sygnałów akustycznych w komputerowej analizie mowy, Zygmunt Ciota, Wydawnictwo EXIT
<b>Anatomia zwierząt Tom 1-3 Wydanie V</b>, <font color="navy">Kazimierz Krysiak, Henryk Kobryń, Franciszek Kobryńczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Anatomia zwierząt Tom 1-3 Wydanie V, Kazimierz Krysiak, Henryk Kobryń, Franciszek Kobryńczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka budowania, Jan Knothe, Wydawnictwo Karakter
<b>Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier, Al Sweigart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Teoria sprężystości, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent, Janelle Barlow , Claus Moller, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Flesz O fotografii z lampą błyskową, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III, Andrzej Niemczyk, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami