Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic Wydanie II

Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic Wydanie II

119.70zł
99.35zł
Mobile Web Development Smashing Magazine 49.00zł 36.75zł
Mobile Web Development Smashing Magazine

Tytuł: Mobile Web Development Smashing Magazine
Autor: G. Avola, Jon Raasch
ISBN: 978-83-246-7098-7
Ilość stron: 288
Data wydania: 11/2013
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


„Smashing Magazine” to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych zagadnieniom z dziedziny programowania, między innymi tworzenia profesjonalnych stron WWW. Jest to obowiązkowa pozycja wśród ulubionych serwisów każdego projektanta i dewelopera. Na łamach tego portalu najwybitniejsi eksperci dzielą się wiedzą z zakresu projektowania interfejsów użytkownika, aplikacji mobilnych i stron WWW.

Kolejna książka z tej serii poświęcona jest w całości aplikacjom mobilnym. W trakcie lektury poznasz podstawy HTML5, CSS3 i JavaScriptu oraz zaznajomisz się z możliwościami, jakie dają one deweloperom. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak skonfigurować platformę rozwojową i produkcyjną, jak stworzyć prototyp oraz jaką bazę danych warto wykorzystać. Ponadto nauczysz się w praktyce stosować mechanizmy geolokalizacji czy integracji z serwisami społecznościowymi oraz kontrolować wydajność Twojej aplikacji. Na sam koniec przekonasz się, że przygotowanie aplikacji do premiery wcale nie jest takie trudne. Nie martw się, z tą książką odniesiesz sukces!

Sprawdź:

  • jakie nowości kryją HTML5 i CSS3
  • jak przygotować platformę rozwojową i produkcyjną
  • jak przechowywać dane w aplikacji mobilnej
  • dlaczego warto tworzyć aplikacje na urządzenia przenośne
  • jak odnieść sukces

Fenomenalne źródło informacji o aplikacjach mobilnych.

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie do programowania na platformy mobilne (17)

  • Przykłady mobilnych stron WWW (18)
  • Platformy natywne kontra WWW (20)
    • Wady i zalety platform natywnych oraz WWW (20)
    • Rozwiązania umożliwiające przejście z platformy WWW na natywną (22)
  • Urządzenia i systemy operacyjne (23)
  • Estetyka projektu (25)
    • Informacje o postępie operacji (25)
    • Wzorce projektowe systemu iOS (25)
    • Wzorce projektowe Androida (25)
    • Wymiary okna (25)
    • Orientacja ekranu (27)
    • Czcionki (28)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Przegląd technologii mobilnych (31)

    • CSS3 (40)
      • Kluczowe cechy CSS3 (40)
    • JavaScript (46)
      • jQuery (46)
      • XUI (46)
      • Zepto (47)
      • jQTouch (47)
    • Frameworki i narzędzia do tworzenia interfejsu użytkownika (47)
      • Sencha Touch (47)
      • jQuery Mobile (48)
      • Modernizr (48)
      • iScroll (48)
      • Mustache i inne mechanizmy szablonów dla JavaScriptu (49)
    • Podsumowanie (50)

    CZĘŚĆ II. KONFIGURACJA APLIKACJI I INFRASTRUKTURY (51)

    Rozdział 3. Konfiguracja platformy rozwojowej i produkcyjnej (53)

    • Konfiguracja środowiska rozwojowego (54)
      • Lokalny hosting (55)
      • Konfiguracja środowiska MAMP (na Mac OS X) (55)
      • XAMPP dla systemu Windows (57)
      • Środowiska programistyczne (60)
      • Testowanie kodu (63)
    • Konfiguracja środowiska produkcyjnego (69)
      • Hosting (69)
      • Konfiguracja infrastruktury (70)
      • Zarządzanie pasmem (70)
    • Podsumowanie (71)

    Rozdział 4. Tworzenie prototypu (73)

      • Wykorzystanie szablonów stron HTML5 (74)
      • Projekt aplikacji (75)
    • Prototypy stron (76)
      • Strona ustawień (77)
      • Nawigacja wewnętrzna (83)
      • Nawigacja typu pushState (86)
    • Podsumowanie (86)

    Rozdział 5. Struktura mobilnej aplikacji WWW (87)

    • Elementy struktury (88)
      • Wyśrodkowanie zawartości dzięki mechanizmowi viewport (88)
      • Użycie trybu Full App (tylko iOS) (89)
      • Dodawanie nagłówka i elementów nawigacyjnych (96)
      • Obsługa zdarzeń zmiany adresu lokalnego (98)
      • Przejścia (100)
      • Przełączanie między stronami aplikacji (102)
      • Reagowanie na zmiany orientacji urządzenia (105)
    • Podsumowanie (108)

    Rozdział 6. Mobilna baza danych (109)

    • Elementy aplikacji (110)
      • Podsumowanie (120)

      CZĘŚĆ III. PROGRAMOWANIE (121)

      Rozdział 7. Wykorzystanie Web SQL (123)

      • Elementy (124)
        • Tworzenie bazy i jej tabel (124)
        • Dodawanie wartości do tabeli color (126)
        • Tworzenie strony Zarządzaj (128)
      • Podsumowanie (141)

      Rozdział 8. Geolokalizacja i AJAX (143)

      • Elementy (144)
        • Implementacja strony Znajdź (144)
        • Funkcja zwrotna wywołania geolokalizacyjnego (147)
        • Użycie lokalizacji z Google Maps (148)
        • Wykorzystanie API foursquare do wyszukiwania winiarni (151)
        • Okno informacyjne (154)
        • Przycisk odświeżania (157)
      • Podsumowanie (158)

      Rozdział 9. Integracja z mediami społecznościowymi (159)

      • Elementy (160)
      • Strona Aktywności (160)
        • Zapytanie (160)
        • Praca z szablonami (162)
        • Wykorzystanie szablonów do budowania listy aktywności (164)
        • Uruchamianie skryptu i prawidłowe wyświetlanie wyników (166)
      • Tworzenie strony z informacjami o winie (168)
        • Struktura strony zawierającej informacje o winie (168)
        • Logika strony Szczegóły (169)
        • Wyświetlanie szczegółów na stronie (171)
      • Połączenie z zewnętrznymi serwisami (172)
        • Szablon (172)
        • Tworzenie widoku listy (174)
        • Budowanie szablonu na wpisy z Twittera (177)
        • Funkcja generująca opisową formę czasu (178)
        • Udoskonalanie znacznika czasu (180)
        • Zmiana widoku listy wpisów z Twittera (182)
        • Wysyłanie wpisów do Twittera i Facebooka (183)
      • Podsumowanie (184)

      Rozdział 10. Lokalny magazyn danych i wyszukiwanie (185)

      • Elementy (186)
        • Funkcja myStorage() (186)
        • Lokalna kopia danych geolokalizacyjnych i lokali (188)
        • Lokalna kopia danych z Twittera (192)
        • Zapisywanie preferencji na stronie Ustawienia (193)
        • Przeszukiwanie historii aktywności (195)
      • Podsumowanie (199)

      CZĘŚĆ IV. WYDAJNOŚĆ I PRODUKCJA (201)

      Rozdział 11. Testowanie i organizowanie kodu (203)

      • Organizowanie plików JavaScript (204)
        • Moduł global.js (205)
        • Moduł database.js (206)
        • Moduł util.js (206)
        • Moduł social.js (207)
        • Moduł geo.js (207)
        • Moduł helper.js (207)
        • Składamy wszystko w całość (207)
      • Ładowanie plików JavaScript (208)
        • head.js (208)
        • Pamięć podręczna (209)
        • Zmniejszenie rozmiaru plików JavaScript (210)
      • Techniki testowania mobilnych aplikacji WWW (211)
        • Testowanie aplikacji Corks (212)
      • Podsumowanie (213)

      Rozdział 12. Przygotowanie do premiery (215)

      • Wskazówki dotyczące debugowania (216)
        • Środowiska testowe (216)
        • Narzędzia deweloperskie (219)
        • Zdarzenia dotyku i myszy (225)
      • Wydajność (225)
        • Pasmo sieciowe (226)
        • Optymalizacje JavaScriptu (228)
        • Optymalizacja CSS (233)
      • Podsumowanie (237)

        • Elementy (240)
        • Geolokalizacja (243)
        • Lokalny magazyn danych (245)
        • Manifest pamięci podręcznej (246)
      • CSS3 (249)
        • Właściwość box-shadow (249)
        • Gradienty (253)
        • Animacje CSS (260)
      • JavaScript (268)
        • Podstawowe zdarzenia (268)
        • Zdarzenia dotyku (271)
        • jQuery (274)
      • Podsumowanie (280)

      Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

      Mobile Web Development Smashing Magazine
      Tytuł książki: "Mobile Web Development Smashing Magazine"
      Autor: G. Avola, Jon Raasch
      Wydawnictwo: Helion
      Cena: 49.00zł 36.75zł
      Klienci, którzy kupili „Mobile Web Development Smashing Magazine”, kupili także:

      Responsive Web Design z jQuery, Gilberto Crespo, Wydawnictwo Helion

      Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine, Jesmond Allen, James Chudley, Wydawnictwo Helion

      Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo Helion

      Tworzenie bezpiecznych aplikacji internetowych (z przykładami w PHP), Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

      Tajemnice JavaScriptu Podręcznik ninja, John Resig, Bear Bibeault, Wydawnictwo Helion

      Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach, Thoriq Firdaus, Wydawnictwo Helion

      czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami