Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne 34.90zł 29.67zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Tytuł: Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Autor: Marcin Zaremba
ISBN: 978-83-7561-548-7
Ilość stron: 204
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł


Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: 
• menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
• osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
• pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Spis treści:
1. Rynek i mobile
2. Menedżer i mobile
3. Firma i mobile
4. Strategia mobilna
5. Zespół i organizacja produktu mobilnego
6. Produkt mobilny
7. Marketing aplikacji moblinych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,67zł

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Tytuł książki: "Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne"
Autor: Marcin Zaremba
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili „Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne”, kupili także:

Windows 10 PL. Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Inżynieria zabezpieczeń, Ross Anderson, Wydawnictwo WNT

Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data, Grzegorz Błażewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania, Grzegorz Danilewicz, Wojciech Kabaciński, Wydawnictwo WKiŁ

Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu, Jack Trout, Steve Rivkin, Wydawnictwo PWE
<b>SEO dla początkujących</b>, <font color="navy">Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SEO dla początkujących, Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński, Wydawnictwo Helion

Mikrousługi w Javie. Poradnik eksperta, Sourabh Sharma, Wydawnictwo Helion

Fotochemia i spektroskopia optyczna Ćwiczenia laboratoryjne, Jan Najbar, Andrzej Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Świat sieci złożonych Od fizyki do Internetu Wydanie II</b>, <font color="navy">Agata Fronczak , Piotr Fronczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Świat sieci złożonych Od fizyki do Internetu Wydanie II, Agata Fronczak , Piotr Fronczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami