Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

45.00zł
38.25zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne 34.90zł 29.67zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Tytuł: Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Autor: Marcin Zaremba
ISBN: 978-83-7561-548-7
Ilość stron: 204
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł


Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: 
• menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
• osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
• pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Spis treści:
1. Rynek i mobile
2. Menedżer i mobile
3. Firma i mobile
4. Strategia mobilna
5. Zespół i organizacja produktu mobilnego
6. Produkt mobilny
7. Marketing aplikacji moblinych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,67zł

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Tytuł książki: "Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne"
Autor: Marcin Zaremba
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili „Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne”, kupili także:

Modele referencyjne zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie produkcyjnym, Justyna Patalas-Maliszewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Układy scalone CMOS na częstotliwości radiowe i mikrofalowe, Janusz A. Dobrowolski, Wydawnictwo EXIT

Wstęp do algebry Część 2 Algebra liniowa, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Księga liczb Wydanie drugie, John H. Conway, Ruchard K. Guy, Wydawnictwo WNT

Lepiej być mądrym i bogatym, Katarzyna Lorek, Wydawnictwo MT Biznes

Medycyna sportowa, Patrick J. McMahon,Derek Armfield, Michael W. Collins, Adam C. Crowl, Wydawnictwo PZWL

Lampy elektronowe w aplikacjach audio Wydanie 2, Aleksander Zawada, Wydawnictwo BTC

Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci Przewodnik, Finn Brunton, Helen Nissenbaum, Wydawnictwo Naukowe PWN

Text Mining. Metody, narzędzia i zastosowania. Wykorzystanie SAS Text Analytics, Dominik Spinczyk, Mariusz Dzieciątko, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami