Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Czarne dziury bez tajemnic

Czarne dziury bez tajemnic

36.00zł
27.00zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne 34.90zł 29.67zł
Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Tytuł: Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Autor: Marcin Zaremba
ISBN: 978-83-7561-548-7
Ilość stron: 204
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.5cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł


Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: 
• menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
• osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
• pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Spis treści:
1. Rynek i mobile
2. Menedżer i mobile
3. Firma i mobile
4. Strategia mobilna
5. Zespół i organizacja produktu mobilnego
6. Produkt mobilny
7. Marketing aplikacji moblinych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,67zł

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Tytuł książki: "Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne"
Autor: Marcin Zaremba
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili „Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne”, kupili także:
<b>Wszechświat Biografia</b>, <font color="navy">Paul Murdin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Wszechświat Biografia, Paul Murdin, Wydawnictwo Prószyński

Rachunkowość zarządcza Podejście operacyjne i strategiczne, Irena Sobańska, Wydawnictwo C.H. BECK

Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie, Anna Sasin, Wydawnictwo Onepress

Potęga technologii informatycznych Poradnik sztuki przetrwania nie tylko dla CIO, Jan De Sutter, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Przywództwo Złote zasady, John C. Maxwell, Wydawnictwo MT Biznes

Żagle nad pustynią. Z wiatrem przez Gobi, Anna Grebieniow, Wydawnictwo Bezdroża

Adobe InDesign CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Koniec czasu. Nowa rewolucja w fizyce, Julian Barbour, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji</b>, <font color="navy">Nancy Duarte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji, Nancy Duarte, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami