Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania

Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania

68.00zł
54.40zł
Młodzi nabywcy na e-zakupach 58.80zł 47.04zł
Młodzi nabywcy na e-zakupach

Tytuł: Młodzi nabywcy na e-zakupach
Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska
ISBN: 978-83-7488-181-4
Ilość stron: 272
Data wydania: 02/2014
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 58.80zł 47.04zł


Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18−29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów.

Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”.

Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18−29 lat:
1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie?
2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy?
3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko?
4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?
5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?
6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?
7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych?
8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie?
9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają?
10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?

Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Zachowania nabywców w procesie zakupu
Rozdział 2. Rozwój i wykorzystanie Internetu w Polsce
Rozdział 3. Charakterystyka segmentu „młodzi dorośli” (18–29 lat) w Polsce
Rozdział 4. Wykorzystanie Internetu przez segment „młodych dorosłych”
Rozdział 5. Analiza dokonywania zakupów „młodych dorosłych” przez Internet
Rozdział 6. Bezpieczeństwo zakupu przez Internet w opinii „młodych dorosłych”
Rozdział 7. Bariery ograniczające dokonywanie zakupu „młodych dorosłych” Internecie
Rozdział 8. Satysfakcja „młodych dorosłych” z zakupów dokonywanych w Internecie
Rozdział 9. Pozycja konkurencyjna firm sprzedających w Internecie na podstawie analizy opinii „młodych dorosłych”
Rozdział 10. Kierunki rozwoju sprzedaży internetowej kierowanej do segmentu „młodych dorosłych”
Zakończenie

Młodzi nabywcy na e-zakupach
Tytuł książki: "Młodzi nabywcy na e-zakupach"
Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 58.80zł 47.04zł
Klienci, którzy kupili „Młodzi nabywcy na e-zakupach”, kupili także:
<b>Krótka historia niczego Kryminał filozoficzny</b>, <font color="navy">Jim Holt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótka historia niczego Kryminał filozoficzny, Jim Holt, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kontrola wersji z systemem Git Narzędzia i techniki programistów Wydanie II</b>, <font color="navy">Jon Loeliger, Matthew McCullough</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kontrola wersji z systemem Git Narzędzia i techniki programistów Wydanie II, Jon Loeliger, Matthew McCullough, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka część 1+2+3+4 KOMPLET</b>, <font color="navy">Wojciech Żakowski, Witold Kołodziej, Tadeusz Trajdos, Wacław Leksiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka część 1+2+3+4 KOMPLET, Wojciech Żakowski, Witold Kołodziej, Tadeusz Trajdos, Wacław Leksiński, Wydawnictwo WNT
<b>Projektowanie stron internetowych Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice Wydanie IV</b>, <font color="navy">Jennifer Niederst Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie stron internetowych Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice Wydanie IV, Jennifer Niederst Robbins, Wydawnictwo HELION
<b>Inżynieria materiałowa Tom 1 + 2 KOMPLET</b>, <font color="navy">Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Inżynieria materiałowa Tom 1 + 2 KOMPLET, Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Pokonaj stres z Kaizen</b>, <font color="navy">Jarosław Gibas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Pokonaj stres z Kaizen, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PLACET
 Kategoria:
 Ekonometria
Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN

czwartek, 17 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami