Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Młodzi nabywcy na e-zakupach 58.80zł 47.04zł
Młodzi nabywcy na e-zakupach

Tytuł: Młodzi nabywcy na e-zakupach
Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska
ISBN: 978-83-7488-181-4
Ilość stron: 272
Data wydania: 02/2014
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 58.80zł 47.04zł


Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18−29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów.

Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”.

Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18−29 lat:
1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie?
2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy?
3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko?
4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?
5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?
6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?
7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych?
8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie?
9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają?
10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?

Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Zachowania nabywców w procesie zakupu
Rozdział 2. Rozwój i wykorzystanie Internetu w Polsce
Rozdział 3. Charakterystyka segmentu „młodzi dorośli” (18–29 lat) w Polsce
Rozdział 4. Wykorzystanie Internetu przez segment „młodych dorosłych”
Rozdział 5. Analiza dokonywania zakupów „młodych dorosłych” przez Internet
Rozdział 6. Bezpieczeństwo zakupu przez Internet w opinii „młodych dorosłych”
Rozdział 7. Bariery ograniczające dokonywanie zakupu „młodych dorosłych” Internecie
Rozdział 8. Satysfakcja „młodych dorosłych” z zakupów dokonywanych w Internecie
Rozdział 9. Pozycja konkurencyjna firm sprzedających w Internecie na podstawie analizy opinii „młodych dorosłych”
Rozdział 10. Kierunki rozwoju sprzedaży internetowej kierowanej do segmentu „młodych dorosłych”
Zakończenie


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 47,04zł

Młodzi nabywcy na e-zakupach
Tytuł książki: "Młodzi nabywcy na e-zakupach"
Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 58.80zł 47.04zł
Klienci, którzy kupili „Młodzi nabywcy na e-zakupach”, kupili także:

Autopromocja Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom, Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper, Wydawnictwo Onepress

Windows 7 i Internet Samouczek dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Balistyka dla snajperów Praktyczny poradnik Wydanie II uaktualnione i rozszerzone, Jerzy A. Ejsmont, Wydawnictwo Naukowe PWN

Prawo telekomunikacyjne Komentarz Wolters, Krzysztof Kawałek, Maciej Rogalski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej, Franco Tanel, Wydawnictwo Carta Blanca

Uporządkowanie makrocząsteczek w polimerach i włóknach, Władysław Przygocki, Andrzej Włochowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Antyki Poradnik kolekcjonera, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady

Podstawy ekonomii matematycznej PWN, Stanisława Kanas, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wielkie problemy matematyczne, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami