Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Ciemna materia i dinozaury

Ciemna materia i dinozaury

48.00zł
36.00zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci 39.90zł 28.33zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Tytuł: Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
ISBN: 978-83-283-1276-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czarowanie na ekranie.

• W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
• Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę

Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania.

Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

• Na pomoc czarodziejowi
• Korespondencja
• To, czego nigdy nie było
• Drugi stopień wtajemniczenia
• Porwanie
• Karciane pola
• Księga Czarów
• Hokus, fokus, pokus
• Pierwsze spotkanie z kotem
• Budujemy grę
• Najtrudniejsze zagadnienia

Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO

Rozdział 1. Budujemy (17)

  • Przygoda 1. Na pomoc czarodziejowi (18)
    • Katastrofa (18)
    • Zabawy (19)
    • Magiczne pudełko (20)
    • Zabawy (21)
    • Co dalej? (22)
    • Zabawy (24)
    • Skarby w pudełku (27)
    • Zabawy (30)
  • Przygoda 2. Korespondencja (33)
    • Latarnia morska (33)
    • Zabawy (38)
    • Zamek czarodzieja i szkoła magii (39)
    • Zabawy (43)
    • Literkowa góra i matematyczny labirynt (45)
    • Zabawy (47)
  • Przygoda 3. To, czego nigdy nie było (48)
    • Lekcja Mkijumki (48)
    • Zabawy (69)
    • Lekcja geometrii (71)
    • Zabawy (76)
    • Kolekcja (76)
    • Zabawy (80)

Rozdział 2. Magia działa (83)

  • Przygoda 4. Drugi stopień wtajemniczenia (84)
    • Zabawy (89)
  • Przygoda 5. Porwanie (91)
    • Zabawy (92)
  • Przygoda 6. Karciane pola (94)
    • Zabawa (95)

Rozdział 3. Się dzieje (97)

  • Przygoda 7. Księga Czarów (98)
    • Kolejny stopień wtajemniczenia (98)
    • Zadania (112)
    • Mniam, mniam (116)
    • Zadania (131)
    • Turniej (139)
    • Zadania (158)
  • Przygoda 8. Hokus, fokus, pokus (161)

CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU

Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)

  • Skreczowanie 1. Spadający kot (225)
  • Skreczowanie 2. Spadająca piłka (228)
  • Skreczowanie 3. Odbijająca się piłka (234)
  • Skreczowanie 4. Dźwięki (240)
  • Skreczowanie 5. Powtarzanie (243)

Rozdział 5. Budujemy grę (247)

  • Skreczowanie 6. Podwodny świat (248)
  • Skreczowanie 7. Więcej duszków! (253)
  • Skreczowanie 8. Więcej warunków! (263)
  • Skreczowanie 9. Zmienne i punktacja w grze (268)
  • Skreczowanie 10. Stoper i ozdobniki gry (274)

Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)

  • Skreczowanie 11. Programowanie zdarzeniowe (280)
  • Skreczowanie 12. Informacje o duszku (282)
  • Skreczowanie 13. Kto będzie zaczynał program, czyli niedoceniane tło (284)
  • Skreczowanie 14. Komunikacja między duszkami (287)
  • Skreczowanie 15. Zakończenie (296)
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Tytuł książki: "Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci"
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci”, kupili także:
<b>Nanomateriały inżynierskie konstrukcyjne i funkcjonalne</b>, <font color="navy">Krzysztof Kurzydłowski, Małgorzata Lewandowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nanomateriały inżynierskie konstrukcyjne i funkcjonalne, Krzysztof Kurzydłowski, Małgorzata Lewandowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektrownie Wydanie VII</b>, <font color="navy">Maciej Pawlik, Franciszek Strzelczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elektrownie Wydanie VII, Maciej Pawlik, Franciszek Strzelczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie układów AVR dla praktyków</b>, <font color="navy">Elliot Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie układów AVR dla praktyków, Elliot Williams, Wydawnictwo HELION
<b>VBA dla Excela 2013 PL 200 praktycznych przykładów</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
VBA dla Excela 2013 PL 200 praktycznych przykładów, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Logistyka Casebook</b>, <font color="navy">Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Logistyka Casebook, Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Władca piorunów Nikola Tesla i jego genialne wynalazki</b>, <font color="navy">Przemysław Słowiński, Krzysztof Słowiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Władca piorunów Nikola Tesla i jego genialne wynalazki, Przemysław Słowiński, Krzysztof Słowiński, Wydawnictwo Videograf
<b>Ruby Tao programowania w 400 przykładach</b>, <font color="navy">Hal Fulton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby Tao programowania w 400 przykładach, Hal Fulton, Wydawnictwo HELION
<b>Organizacja budowy</b>, <font color="navy">Tadeusz Maj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Organizacja budowy, Tadeusz Maj, Wydawnictwo WSiP
<b>Kinetyka fizyczna</b>, <font color="navy">Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kinetyka fizyczna, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka przy okazji Zadania nie tylko dla gimnazjalistów

Matematyka przy okazji Zadania nie tylko dla gimnazjalistów

19.95zł
15.16zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT

poniedziałek, 25 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami