Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Trening pamięci Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia

Trening pamięci Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia

47.00zł
40.89zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci 39.90zł 29.13zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Tytuł: Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
ISBN: 978-83-283-1276-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.13zł


Czarowanie na ekranie.

• W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
• Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę

Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania.

Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

• Na pomoc czarodziejowi
• Korespondencja
• To, czego nigdy nie było
• Drugi stopień wtajemniczenia
• Porwanie
• Karciane pola
• Księga Czarów
• Hokus, fokus, pokus
• Pierwsze spotkanie z kotem
• Budujemy grę
• Najtrudniejsze zagadnienia

Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO

Rozdział 1. Budujemy (17)

  • Przygoda 1. Na pomoc czarodziejowi (18)
    • Katastrofa (18)
    • Zabawy (19)
    • Magiczne pudełko (20)
    • Zabawy (21)
    • Co dalej? (22)
    • Zabawy (24)
    • Skarby w pudełku (27)
    • Zabawy (30)
  • Przygoda 2. Korespondencja (33)
    • Latarnia morska (33)
    • Zabawy (38)
    • Zamek czarodzieja i szkoła magii (39)
    • Zabawy (43)
    • Literkowa góra i matematyczny labirynt (45)
    • Zabawy (47)
  • Przygoda 3. To, czego nigdy nie było (48)
    • Lekcja Mkijumki (48)
    • Zabawy (69)
    • Lekcja geometrii (71)
    • Zabawy (76)
    • Kolekcja (76)
    • Zabawy (80)

Rozdział 2. Magia działa (83)

  • Przygoda 4. Drugi stopień wtajemniczenia (84)
    • Zabawy (89)
  • Przygoda 5. Porwanie (91)
    • Zabawy (92)
  • Przygoda 6. Karciane pola (94)
    • Zabawa (95)

Rozdział 3. Się dzieje (97)

  • Przygoda 7. Księga Czarów (98)
    • Kolejny stopień wtajemniczenia (98)
    • Zadania (112)
    • Mniam, mniam (116)
    • Zadania (131)
    • Turniej (139)
    • Zadania (158)
  • Przygoda 8. Hokus, fokus, pokus (161)

CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU

Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)

  • Skreczowanie 1. Spadający kot (225)
  • Skreczowanie 2. Spadająca piłka (228)
  • Skreczowanie 3. Odbijająca się piłka (234)
  • Skreczowanie 4. Dźwięki (240)
  • Skreczowanie 5. Powtarzanie (243)

Rozdział 5. Budujemy grę (247)

  • Skreczowanie 6. Podwodny świat (248)
  • Skreczowanie 7. Więcej duszków! (253)
  • Skreczowanie 8. Więcej warunków! (263)
  • Skreczowanie 9. Zmienne i punktacja w grze (268)
  • Skreczowanie 10. Stoper i ozdobniki gry (274)

Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)

  • Skreczowanie 11. Programowanie zdarzeniowe (280)
  • Skreczowanie 12. Informacje o duszku (282)
  • Skreczowanie 13. Kto będzie zaczynał program, czyli niedoceniane tło (284)
  • Skreczowanie 14. Komunikacja między duszkami (287)
  • Skreczowanie 15. Zakończenie (296)
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Tytuł książki: "Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci"
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.13zł
Klienci, którzy kupili „Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci”, kupili także:
<b>Komputer z Windows XP rozszerzony samouczek dla nieinformatyków</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Komputer z Windows XP rozszerzony samouczek dla nieinformatyków, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Naruszenia zasad uczciwego obrotu giełdowego</b>, <font color="navy">Iwona Chojecka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Naruszenia zasad uczciwego obrotu giełdowego, Iwona Chojecka, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Bankowość elektroniczna Istota stan perspektywy</b>, <font color="navy">Michał Polasik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Bankowość elektroniczna Istota stan perspektywy, Michał Polasik, Wydawnictwo CEDEWU
<b>WordPress dla początkujących</b>, <font color="navy">Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
WordPress dla początkujących, Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński, Wydawnictwo HELION
<b>Wdrażanie innowacji technologicznych</b>, <font color="navy">Marek Brzeziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Wdrażanie innowacji technologicznych, Marek Brzeziński, Wydawnictwo Difin
<b>BDD w działaniu. Sterowanie zachowaniem w rozwoju aplikacji</b>, <font color="navy">John Ferguson Smart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
BDD w działaniu. Sterowanie zachowaniem w rozwoju aplikacji, John Ferguson Smart, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript i jQuery Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio</b>, <font color="navy">Dawid Borycki, Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio, Dawid Borycki, Jacek Matulewski, Wydawnictwo HELION
<b>Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia</b>, <font color="navy">Piotr Grudowski, Maria Szpakowska, Elwira Brodnicka, Ewa Marjańska, Zb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia, Piotr Grudowski, Maria Szpakowska, Elwira Brodnicka, Ewa Marjańska, Zb, Wydawnictwo Difin
<b>Pierwszy rok dziecka dla bystrzaków</b>, <font color="navy">James Gaylord, Michelle Hagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pierwszy rok dziecka dla bystrzaków, James Gaylord, Michelle Hagan, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET

Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET

138.00zł
107.64zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami