Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami

Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami

48.00zł
38.40zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci 39.90zł 28.33zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Tytuł: Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
ISBN: 978-83-283-1276-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czarowanie na ekranie.

• W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
• Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę

Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania.

Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

• Na pomoc czarodziejowi
• Korespondencja
• To, czego nigdy nie było
• Drugi stopień wtajemniczenia
• Porwanie
• Karciane pola
• Księga Czarów
• Hokus, fokus, pokus
• Pierwsze spotkanie z kotem
• Budujemy grę
• Najtrudniejsze zagadnienia

Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO

Rozdział 1. Budujemy (17)

  • Przygoda 1. Na pomoc czarodziejowi (18)
    • Katastrofa (18)
    • Zabawy (19)
    • Magiczne pudełko (20)
    • Zabawy (21)
    • Co dalej? (22)
    • Zabawy (24)
    • Skarby w pudełku (27)
    • Zabawy (30)
  • Przygoda 2. Korespondencja (33)
    • Latarnia morska (33)
    • Zabawy (38)
    • Zamek czarodzieja i szkoła magii (39)
    • Zabawy (43)
    • Literkowa góra i matematyczny labirynt (45)
    • Zabawy (47)
  • Przygoda 3. To, czego nigdy nie było (48)
    • Lekcja Mkijumki (48)
    • Zabawy (69)
    • Lekcja geometrii (71)
    • Zabawy (76)
    • Kolekcja (76)
    • Zabawy (80)

Rozdział 2. Magia działa (83)

  • Przygoda 4. Drugi stopień wtajemniczenia (84)
    • Zabawy (89)
  • Przygoda 5. Porwanie (91)
    • Zabawy (92)
  • Przygoda 6. Karciane pola (94)
    • Zabawa (95)

Rozdział 3. Się dzieje (97)

  • Przygoda 7. Księga Czarów (98)
    • Kolejny stopień wtajemniczenia (98)
    • Zadania (112)
    • Mniam, mniam (116)
    • Zadania (131)
    • Turniej (139)
    • Zadania (158)
  • Przygoda 8. Hokus, fokus, pokus (161)

CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU

Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)

  • Skreczowanie 1. Spadający kot (225)
  • Skreczowanie 2. Spadająca piłka (228)
  • Skreczowanie 3. Odbijająca się piłka (234)
  • Skreczowanie 4. Dźwięki (240)
  • Skreczowanie 5. Powtarzanie (243)

Rozdział 5. Budujemy grę (247)

  • Skreczowanie 6. Podwodny świat (248)
  • Skreczowanie 7. Więcej duszków! (253)
  • Skreczowanie 8. Więcej warunków! (263)
  • Skreczowanie 9. Zmienne i punktacja w grze (268)
  • Skreczowanie 10. Stoper i ozdobniki gry (274)

Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)

  • Skreczowanie 11. Programowanie zdarzeniowe (280)
  • Skreczowanie 12. Informacje o duszku (282)
  • Skreczowanie 13. Kto będzie zaczynał program, czyli niedoceniane tło (284)
  • Skreczowanie 14. Komunikacja między duszkami (287)
  • Skreczowanie 15. Zakończenie (296)
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Tytuł książki: "Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci"
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci”, kupili także:
<b>Programowanie mikrokontrolerów PIC w języku C</b>, <font color="navy">Tomasz Jabłoński, Krzysztof Pławsiuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowanie mikrokontrolerów PIC w języku C, Tomasz Jabłoński, Krzysztof Pławsiuk, Wydawnictwo BTC
<b>Marketing 3.0</b>, <font color="navy">Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Marketing 3.0, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Wydawnictwo MT Biznes
<b>100 sposobów na Excel 2007 PL Tworzenie funkcjonalnych arkuszy</b>, <font color="navy">David Hawley, Raina Hawley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
100 sposobów na Excel 2007 PL Tworzenie funkcjonalnych arkuszy, David Hawley, Raina Hawley, Wydawnictwo HELION
<b>Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego Instalacje elektryczne</b>, <font color="navy">Eugeniusz Sroczan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego Instalacje elektryczne, Eugeniusz Sroczan, Wydawnictwo PWRiL
<b>Korona Polskich Gór. Wydanie 1</b>, <font color="navy">Krzysztof Bzowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Korona Polskich Gór. Wydanie 1, Krzysztof Bzowski, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Anna Lewandowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Omega</font>
Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Anna Lewandowska, Wydawnictwo Omega
<b>Zagadnienia stateczności konstrukcji metalowych</b>, <font color="navy">Kazimierz Rykaluk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Zagadnienia stateczności konstrukcji metalowych, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE
<b>Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem</b>, <font color="navy">Piotr Kolmas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem, Piotr Kolmas, Wydawnictwo Onepress
<b>Animacja komputerowa Algorytmy i techniki</b>, <font color="navy">Rick Parent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych Wydanie 2

Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych Wydanie 2

49.00zł
36.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

środa, 19 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami