Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Rachunek efektywności inwestycji

Rachunek efektywności inwestycji

89.00zł
71.20zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci 39.90zł 29.13zł
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Tytuł: Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
ISBN: 978-83-283-1276-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.13zł


Czarowanie na ekranie.

• W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
• Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę

Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania.

Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

• Na pomoc czarodziejowi
• Korespondencja
• To, czego nigdy nie było
• Drugi stopień wtajemniczenia
• Porwanie
• Karciane pola
• Księga Czarów
• Hokus, fokus, pokus
• Pierwsze spotkanie z kotem
• Budujemy grę
• Najtrudniejsze zagadnienia

Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. W KRAINIE BALTIEGO

Rozdział 1. Budujemy (17)

  • Przygoda 1. Na pomoc czarodziejowi (18)
    • Katastrofa (18)
    • Zabawy (19)
    • Magiczne pudełko (20)
    • Zabawy (21)
    • Co dalej? (22)
    • Zabawy (24)
    • Skarby w pudełku (27)
    • Zabawy (30)
  • Przygoda 2. Korespondencja (33)
    • Latarnia morska (33)
    • Zabawy (38)
    • Zamek czarodzieja i szkoła magii (39)
    • Zabawy (43)
    • Literkowa góra i matematyczny labirynt (45)
    • Zabawy (47)
  • Przygoda 3. To, czego nigdy nie było (48)
    • Lekcja Mkijumki (48)
    • Zabawy (69)
    • Lekcja geometrii (71)
    • Zabawy (76)
    • Kolekcja (76)
    • Zabawy (80)

Rozdział 2. Magia działa (83)

  • Przygoda 4. Drugi stopień wtajemniczenia (84)
    • Zabawy (89)
  • Przygoda 5. Porwanie (91)
    • Zabawy (92)
  • Przygoda 6. Karciane pola (94)
    • Zabawa (95)

Rozdział 3. Się dzieje (97)

  • Przygoda 7. Księga Czarów (98)
    • Kolejny stopień wtajemniczenia (98)
    • Zadania (112)
    • Mniam, mniam (116)
    • Zadania (131)
    • Turniej (139)
    • Zadania (158)
  • Przygoda 8. Hokus, fokus, pokus (161)

CZĘŚĆ II. NA SKRECZOWISKU

Rozdział 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)

  • Skreczowanie 1. Spadający kot (225)
  • Skreczowanie 2. Spadająca piłka (228)
  • Skreczowanie 3. Odbijająca się piłka (234)
  • Skreczowanie 4. Dźwięki (240)
  • Skreczowanie 5. Powtarzanie (243)

Rozdział 5. Budujemy grę (247)

  • Skreczowanie 6. Podwodny świat (248)
  • Skreczowanie 7. Więcej duszków! (253)
  • Skreczowanie 8. Więcej warunków! (263)
  • Skreczowanie 9. Zmienne i punktacja w grze (268)
  • Skreczowanie 10. Stoper i ozdobniki gry (274)

Rozdział 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdział końcowy (279)

  • Skreczowanie 11. Programowanie zdarzeniowe (280)
  • Skreczowanie 12. Informacje o duszku (282)
  • Skreczowanie 13. Kto będzie zaczynał program, czyli niedoceniane tło (284)
  • Skreczowanie 14. Komunikacja między duszkami (287)
  • Skreczowanie 15. Zakończenie (296)
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Tytuł książki: "Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci"
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.13zł
Klienci, którzy kupili „Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci”, kupili także:
<b>Wizualizacja informacji Studium informatologiczne</b>, <font color="navy">Veslava Osińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Wizualizacja informacji Studium informatologiczne, Veslava Osińska, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Zmiana pracy Jak wykorzystać szanse i uniknąć błędów</b>, <font color="navy">Petra Begemann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zmiana pracy Jak wykorzystać szanse i uniknąć błędów, Petra Begemann, Wydawnictwo Onepress
<b>Bezpieczeństwo pracy w warsztacie samochodowym</b>, <font color="navy">Dariusz Stępniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Bezpieczeństwo pracy w warsztacie samochodowym, Dariusz Stępniewski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Optymalizacja dyskretna Modele i metody kolorowania grafów</b>, <font color="navy">Markek Kubała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Optymalizacja dyskretna Modele i metody kolorowania grafów, Markek Kubała, Wydawnictwo WNT
<b>Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych</b>, <font color="navy">red. J.Baranowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych, red. J.Baranowski, Wydawnictwo WNT
<b>BHP w praktyce Wydanie 14</b>, <font color="navy">Bogdan Rączkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
BHP w praktyce Wydanie 14, Bogdan Rączkowski, Wydawnictwo ODDK
<b>AutoCAD 2020 / LT 2020 (2013+) Podstawy projektowania parametrycznego i nieparametrycznego. Wersja polska i angielska</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
AutoCAD 2020 / LT 2020 (2013+) Podstawy projektowania parametrycznego i nieparametrycznego. Wersja polska i angielska, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Towaroznawstwo dla logistyki</b>, <font color="navy">Tomasz Jałowiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Towaroznawstwo dla logistyki, Tomasz Jałowiec, Wydawnictwo Difin
<b>BMW serii 5 (typu E39)</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
BMW serii 5 (typu E39), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
SQL w Interbase dla Windows i Linuksa Arkadiusz Jakubowski HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION

piątek, 18 październik 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami