Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wstęp do chemii materiałów

Wstęp do chemii materiałów

65.10zł
52.73zł
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy 59.00zł
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy

Tytuł: Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-1307-1
Ilość stron: 352
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł


Ludzie, z którymi odniesiesz sukces.

Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed Tobą?

Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujesz, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlową misją wyruszą do klientów. Powodzenie bądź niepowodzenie tej misji spoczywa w Twoich rękach – to Ty jako menedżer sprzedaży odpowiadasz za to, żeby z zatrudnionych przez Ciebie indywidualności zbudować zgrany i sprawny team handlowy.

Od czego zacząć? Jak motywować pracowników? Co zrobić, żeby realizować plany? Co przynosi efekty, a co jest stratą czasu? Na co kłaść szczególny nacisk – czy lepiej szkolić czy kontrolować, dawać przykład czy nakazywać? A może robić to wszystko naraz? Ale jak rozłożyć akcenty? To tylko kilka pytań, na które odpowie Ci ta książka.

To cenna pozycja, bo napisał ją praktyk dla praktyków. Arkadiusz Bednarski od początku swojej kariery stworzył i wciąż tworzy wiele zespołów sprzedażowych. Odnosił i wciąż odnosi z nimi niekwestionowane sukcesy. Teraz dzieli się z Tobą wiedzą w charakterystyczny dla siebie sposób — konkretny i wzbogacony licznymi przykładami z życia.

Skorzystaj z jego doświadczeń i zbuduj własny mistrzowski zespół sprzedaży.

Spis treści:

Na dobry początek (11)

 

Rozdział 1. Sprzedawać czy zarządzać? (15)

 

Rozdział 2. Zbuduj własny mistrzowski zespół sprzedaży (21)

 

  • Czy warto budować zespół sprzedaży? (21)
  • Czy warto budować własny zespół sprzedaży? (21)
  • Kiedy zacząć budować zespół? (22)
  • Bycie dobrym sprzedawcą nie oznacza bycia dobrym szefem zespołu (26)
  • Jakie kompetencje? (27)

Rozdział 3. Zaplanuj sukces! (29)

 

  • Misja i wizja (31)
  • Cele (38)
  • Metody ustalania planów celów sprzedażowych (47)

Rozdział 4. Zorganizuj zespół, pozyskaj sprzedawców (55)

 

  • Określanie formy organizacji struktur sprzedażowych (56)
  • Określenie liczebności i kompetencji sprzedawców (62)
  • Rekrutacja i selekcja sprzedawców (65)
  • Selekcja (82)

Rozdział 5. Kieruj, edukując (103)

 

  • Szkolenie sprzedawców (103)
  • Coaching (131)

Rozdział 6. Kieruj, motywując (151)

 

  • U źródeł motywacji. Ból i przyjemność (160)
  • Wzorce mentalne (166)
  • Istotne wnioski, które płyną z wiedzy na temat systemu wartości dla Ciebie jako menedżera (178)
  • Motywowanie finansowe (211)
  • Delegowanie (217)

Rozdział 7. Kieruj, nadzorując (223)

 

  • Kontrola (223)
  • Procedura okresowego badania satysfakcji i opinii pracowników (231)
  • Konflikt (238)

Rozdział 8. Menedżer kreatywny (249)

 

  • Benchmarking (253)
  • Wybrane metody rozwiązywania problemów i inne twórcze działania (257)
  • Inne metody kreatywnego myślenia (276)

Zakończenie (283)

 

Dodatek A. Przydatne materiały (287)

 

  • List do klienta (287)
  • Karta kandydata na handlowca (289)
  • List z odpowiedzią odmowną (291)
  • Pytania podstawowe do kandydata (292)
  • Arkusz pytań sytuacyjnych (294)
  • Arkusz pytań dodatkowych (302)
  • Pełne zestawienie pytań (303)
  • Arkusz oceny ogólnej kandydata (315)
  • Sprawozdanie z przebiegu rekrutacji (317)
  • Ankieta dla handlowca (319)
  • Tabela porównawcza kompetencji (Wersja anonimowa dla handlowców) (322)
  • Tabela porównawcza kompetencji (Wersja dla menedżera) (323)
  • Kwestionariusz dla uczestnika szkolenia (324)
  • Kwestionariusz dla trenera (326)
  • Formularz wywiadu telefonicznego z uczestnikiem szkolenia (328)
  • Egzamin pisemny. Przykład (330)
  • Rozmowa - rozwiązanie problemu (334)
  • Karta diagnozująca W/P (335)
  • Procedura okresowego badania satysfakcji i opinii pracowników (345)
  • Ankieta badania zadowolenia z pracy w firmie (dziale, zespole) (347)
Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mistrzowski zespół sprzedaży. Jak stworzyć wybitny team handlowy”, kupili także:
<b>Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc</b>, <font color="navy">Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc, Amanda Palmer (Author), Brené Brown (Foreword), Wydawnictwo Sensus

Statystyka dla studiów licencjackich, Jarosław Podgórski, Wydawnictwo PWE

Kitesurfing bezpieczny i łatwy, Piotr Kunysz, Wydawnictwo Alma-Press

Zarządzanie Teoria i praktyka Wydanie 5, Andrzej K. Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Radioaktywni Znane i mniej znane przypadki napromieniowania</b>, <font color="navy">Alan Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Radioaktywni Znane i mniej znane przypadki napromieniowania, Alan Perkins, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trening siłowy bez sprzętu 2 Przestrzeń strategiczna, Olivier Lafay, Wydawnictwo AHA

Elektroniczne techniki cyfrowe, Andrzej Barczak, Jack Florek, Tadeusz Sydoruk, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Layout zasady kompozycja zastosowanie, Gavin Ambrose, Paul Harris, Wydawnictwo Naukowe PWN

Controlling procesów Jak wdrożyć?, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami