Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento

61.95zł
52.66zł
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione 54.90zł 41.18zł
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Tytuł: Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-6039-6
Ilość stron: 376
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł


Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie.

Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło.

Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.

I tego właśnie uczy ta książka.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,18zł

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
Tytuł książki: "Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione"
Autor: Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł
Klienci, którzy kupili „Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione”, kupili także:

Globalny nadzór i regulacja sektora finansowego, Howard Davies, David Green, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Linux. Biblia. Wydanie X</b>, <font color="navy">Christopher Negus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Linux. Biblia. Wydanie X, Christopher Negus, Wydawnictwo Helion

Nowy słownik angielsko-polski polsko-angielski PWN-Oxford z CD, PWN-Oxford, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju, Lachiewicz Stefan, Matejun Marek, Walecka Anna, Wydawnictwo WNT

WordPress Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Angular instalacja i działanie Nauka krok po kroku, Seshadri Shyam, Wydawnictwo Promise
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 2, David B. Hames, Nigel M. Hooper, Wydawnictwo Naukowe PWN

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II, Lisa Fridsma, Brie Gyncild, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami