Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Technika jazdy quadem Ilustrowany poradnik

Technika jazdy quadem Ilustrowany poradnik

47.25zł
35.44zł
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem 44.90zł 31.88zł
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem

Tytuł: Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem
Tytuł oryginalny Digital Engineering with Minecraft
Autor: James Floyd Kelly
ISBN: 978-83-283-2778-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł 31.88zł


Minecraft - to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta.

Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD.

Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!

W książce znajdziesz:
• instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta,
• opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora,
• wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz,
• opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch,
• wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim.

Minecraft - zrób krok dalej!

James Floyd Kelly - autor książek, zapalony majsterkowicz, specjalista CAD i szkoleniowiec. Ma cenny dar przedstawiania Czytelnikom zaawansowanych technologii w zrozumiały, bezpretensjonalny i bardzo interesujący sposób: napisał ponad 25 książek dotyczących różnorakich dziedzin technicznych, w tym oprogramowania open source, tworzenia gier, budowania robotów z zestawów LEGO MINDSTORMS, drukowania 3D i programowania gier. Mieszka w Atlancie w stanie Georgia.

Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem
Tytuł książki: "Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem"
Autor: James Floyd Kelly
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem”, kupili także:
<b>Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci, Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">David Pogue, Scott Speck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II, David Pogue, Scott Speck, Wydawnictwo Septem
<b>Drony dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Mark LaFay</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Drony dla bystrzaków, Mark LaFay, Wydawnictwo Septem
<b>Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz</b>, <font color="navy">Tanner Christensen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz, Tanner Christensen, Wydawnictwo Sensus
<b>Elektronika dla bystrzaków Wydanie III</b>, <font color="navy">Cathleen Shamieh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Elektronika dla bystrzaków Wydanie III, Cathleen Shamieh, Wydawnictwo HELION
<b>Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV</b>, <font color="navy">LaReine Chabut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV, LaReine Chabut, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

69.00zł
57.27zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

wtorek, 21 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami