Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zastosowania metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji

Zastosowania metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji

57.75zł
43.89zł
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem 44.90zł 31.88zł
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem

Tytuł: Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem
Tytuł oryginalny Digital Engineering with Minecraft
Autor: James Floyd Kelly
ISBN: 978-83-283-2778-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł 31.88zł


Minecraft - to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta.

Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD.

Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!

W książce znajdziesz:
• instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta,
• opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora,
• wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz,
• opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch,
• wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim.

Minecraft - zrób krok dalej!

James Floyd Kelly - autor książek, zapalony majsterkowicz, specjalista CAD i szkoleniowiec. Ma cenny dar przedstawiania Czytelnikom zaawansowanych technologii w zrozumiały, bezpretensjonalny i bardzo interesujący sposób: napisał ponad 25 książek dotyczących różnorakich dziedzin technicznych, w tym oprogramowania open source, tworzenia gier, budowania robotów z zestawów LEGO MINDSTORMS, drukowania 3D i programowania gier. Mieszka w Atlancie w stanie Georgia.

Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem
Tytuł książki: "Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem"
Autor: James Floyd Kelly
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem”, kupili także:
<b>Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz</b>, <font color="navy">Tanner Christensen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz, Tanner Christensen, Wydawnictwo Sensus
<b>Elektronika dla bystrzaków Wydanie III</b>, <font color="navy">Cathleen Shamieh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Elektronika dla bystrzaków Wydanie III, Cathleen Shamieh, Wydawnictwo HELION
<b>Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci, Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV</b>, <font color="navy">LaReine Chabut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV, LaReine Chabut, Wydawnictwo Septem
<b>Drony dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Mark LaFay</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Drony dla bystrzaków, Mark LaFay, Wydawnictwo Septem
<b>Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">David Pogue, Scott Speck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Muzyka klasyczna dla bystrzaków. Wydanie II, David Pogue, Scott Speck, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

wtorek, 22 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami