Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

75.60zł
64.26zł
Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa 29.90zł
Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa

Tytuł: Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa
Autor: Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski
ISBN: 978-83-283-2258-5
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 29.90zł


Odkryj świat ukochanej gry Twoich uczniów i wykorzystaj jego potencjał na zajęciach.

• Gotowe scenariusze zajęć lekcyjnych
• Kompletny poradnik gracza
• Nauka przez zabawę

Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie gier - otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry.

Gracz musi się tu wykazać najróżniejszymi umiejętnościami i kompetencjami: od przewidywania konsekwencji swoich posunięć i szacowania ryzyka, przez zdobywanie potrzebnych zasobów, aż po przeliczanie parametrów do konstruowania narzędzi czy całych budynków. Te właściwości gry oraz jej popularność już jakiś czas temu zainteresowały pedagogów, którzy zaczęli używać Minecrafta w ramach nauczania wielu przedmiotów szkolnych.

Jeśli Twoi uczniowie też uwielbiają tę grę, możesz podsunąć im fantastyczny sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Niezależnie od tego, czy chcesz przekazać im wiedzę z matematyki, techniki, polskiego czy biologii, Minecraft wraz rozszerzeniami dostępnymi w internecie z pewnością Ci w tym pomoże. Sprawdź, jak realizować z jej pomocą podstawę programową. Zorientuj się w możliwościach, technikach i trikach tego niebanalnego świata. Zobacz, jak działa platforma MinecraftEDU, i przestudiuj gotowe scenariusze lekcji. A potem - baw się tak dobrze jak Twoi uczniowie!

• Jak Minecraft wspiera nauczanie i uczenie się
• Minecraft – poradnik gracza
• Reportaż ze świata Minecraft i MinecraftWiki
• Craftmatma – algebra i geometria
• Projekty „Biskupin” i „Lokalny kartograf”
• Nasze wspólne pastwisko i survival w świecie Minecraft
• MinecraftArt i wolontariusze Minecraft
• Wykaż się kreatywnością
• Co można ugrać, gdy gra się z dzieckiem
• Platforma MinecraftEDU

Minecraft - wspólne wyzwanie dla uczniów i nauczycieli.

Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa”, kupili także:

Wprowadzenie do języka Verilog, Zbigniew Hajduk, Wydawnictwo BTC

Projekt McKinsey Skuteczne techniki zespołowego rozwiązywania problemów, Paul N. Friga, Wydawnictwo Promise

Kałasznikow Prawdziwa historia najsłynniejszej broni świata, C.J. Chivers, Wydawnictwo Znak

Poradnik inżyniera elektryka Tom 2 Rozdziały 1-5 i 6-9 Wydanie III Pakiet, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzywa sztuczne tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne, Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski, Wydawnictwo Fosze
<b>Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych</b>, <font color="navy">John Arundel, Justin Domingus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych, John Arundel, Justin Domingus, Wydawnictwo Helion

Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wabi sabi. Japońska sztuka dostrzegania piękna w przemijaniu, Andrew Juniper, Wydawnictwo Sensus

Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II, Aditya Ravi Shankar, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami