Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Praktyczne uczenie nienadzorowane przy użyciu języka Python Jak budować użytkowe rozwiązania uczenia maszynowego na pods

Praktyczne uczenie nienadzorowane przy użyciu języka Python Jak budować użytkowe rozwiązania uczenia maszynowego na pods

79.80zł
64.64zł
Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa 29.90zł
Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa

Tytuł: Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa
Autor: Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski
ISBN: 978-83-283-2258-5
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 29.90zł


Odkryj świat ukochanej gry Twoich uczniów i wykorzystaj jego potencjał na zajęciach.

• Gotowe scenariusze zajęć lekcyjnych
• Kompletny poradnik gracza
• Nauka przez zabawę

Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie gier - otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry.

Gracz musi się tu wykazać najróżniejszymi umiejętnościami i kompetencjami: od przewidywania konsekwencji swoich posunięć i szacowania ryzyka, przez zdobywanie potrzebnych zasobów, aż po przeliczanie parametrów do konstruowania narzędzi czy całych budynków. Te właściwości gry oraz jej popularność już jakiś czas temu zainteresowały pedagogów, którzy zaczęli używać Minecrafta w ramach nauczania wielu przedmiotów szkolnych.

Jeśli Twoi uczniowie też uwielbiają tę grę, możesz podsunąć im fantastyczny sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Niezależnie od tego, czy chcesz przekazać im wiedzę z matematyki, techniki, polskiego czy biologii, Minecraft wraz rozszerzeniami dostępnymi w internecie z pewnością Ci w tym pomoże. Sprawdź, jak realizować z jej pomocą podstawę programową. Zorientuj się w możliwościach, technikach i trikach tego niebanalnego świata. Zobacz, jak działa platforma MinecraftEDU, i przestudiuj gotowe scenariusze lekcji. A potem - baw się tak dobrze jak Twoi uczniowie!

• Jak Minecraft wspiera nauczanie i uczenie się
• Minecraft – poradnik gracza
• Reportaż ze świata Minecraft i MinecraftWiki
• Craftmatma – algebra i geometria
• Projekty „Biskupin” i „Lokalny kartograf”
• Nasze wspólne pastwisko i survival w świecie Minecraft
• MinecraftArt i wolontariusze Minecraft
• Wykaż się kreatywnością
• Co można ugrać, gdy gra się z dzieckiem
• Platforma MinecraftEDU

Minecraft - wspólne wyzwanie dla uczniów i nauczycieli.

Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa”, kupili także:

Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w automatyce elektroenergetycznej, Eugeniusz Rosołowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Oczyszczanie wody Tom 1 Zasoby, wymagania, ocena jakości i monitoring</b>, <font color="navy">Apolinary L. Kowal , Maria Świderska-Bróż , Małgorzata Wolska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Oczyszczanie wody Tom 1 Zasoby, wymagania, ocena jakości i monitoring, Apolinary L. Kowal , Maria Świderska-Bróż , Małgorzata Wolska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tachograf cyfrowy Wydanie 2, Witold Kapustyński, Wydawnictwo SPH Credo

Ekstrakcja danych z językiem Python. Pozyskiwanie danych z internetu. Wydanie II, Ryan Mitchell, Wydawnictwo Helion

Myśl i bogać się. Wersja oryginalna, odświeżona i zaktualizowana, Napoleon Hill, Ross Cornwell (Editor), Wydawnictwo Onepress

Systemy techniczne formujące inteligentne otoczenie osoby niepełnosprawnej, Piotr Augustyniak, Katarzyna Barczewska, Anna Broniec, Andrzej Izworsk, Wydawnictwo EXIT

Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, George A. Ferguson, Yoshio Takane, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do C++</b>, <font color="navy">Michał Matlak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do C++, Michał Matlak, Wydawnictwo Helion

Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami, Katarzyna Mamcarz, Wydawnictwo C.H. BECK

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami