Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
20 prostych projektów dla elektroników

20 prostych projektów dla elektroników

58.00zł
49.30zł
Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa 29.90zł 21.83zł
Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa

Tytuł: Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa
Autor: Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski
ISBN: 978-83-283-2258-5
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 29.90zł 21.83zł


Odkryj świat ukochanej gry Twoich uczniów i wykorzystaj jego potencjał na zajęciach.

• Gotowe scenariusze zajęć lekcyjnych
• Kompletny poradnik gracza
• Nauka przez zabawę

Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie gier - otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry.

Gracz musi się tu wykazać najróżniejszymi umiejętnościami i kompetencjami: od przewidywania konsekwencji swoich posunięć i szacowania ryzyka, przez zdobywanie potrzebnych zasobów, aż po przeliczanie parametrów do konstruowania narzędzi czy całych budynków. Te właściwości gry oraz jej popularność już jakiś czas temu zainteresowały pedagogów, którzy zaczęli używać Minecrafta w ramach nauczania wielu przedmiotów szkolnych.

Jeśli Twoi uczniowie też uwielbiają tę grę, możesz podsunąć im fantastyczny sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Niezależnie od tego, czy chcesz przekazać im wiedzę z matematyki, techniki, polskiego czy biologii, Minecraft wraz rozszerzeniami dostępnymi w internecie z pewnością Ci w tym pomoże. Sprawdź, jak realizować z jej pomocą podstawę programową. Zorientuj się w możliwościach, technikach i trikach tego niebanalnego świata. Zobacz, jak działa platforma MinecraftEDU, i przestudiuj gotowe scenariusze lekcji. A potem - baw się tak dobrze jak Twoi uczniowie!

• Jak Minecraft wspiera nauczanie i uczenie się
• Minecraft – poradnik gracza
• Reportaż ze świata Minecraft i MinecraftWiki
• Craftmatma – algebra i geometria
• Projekty „Biskupin” i „Lokalny kartograf”
• Nasze wspólne pastwisko i survival w świecie Minecraft
• MinecraftArt i wolontariusze Minecraft
• Wykaż się kreatywnością
• Co można ugrać, gdy gra się z dzieckiem
• Platforma MinecraftEDU

Minecraft - wspólne wyzwanie dla uczniów i nauczycieli.

Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa
Tytuł książki: "Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa"
Autor: Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 29.90zł 21.83zł
Klienci, którzy kupili „Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa”, kupili także:
<b>Geomatyka</b>, <font color="navy">Stefan Przewłocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geomatyka, Stefan Przewłocki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wzmacnianie konstrukcji dróg geosyntetykami</b>, <font color="navy">Krystyna Kazimierowicz - Frankowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Wzmacnianie konstrukcji dróg geosyntetykami, Krystyna Kazimierowicz - Frankowska, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Inżynieria oprogramowania Jak zapewnić jakość tworzonym aplikacjom</b>, <font color="navy">Bogdan Bereza-Jarociński, Bolesław Szomański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inżynieria oprogramowania Jak zapewnić jakość tworzonym aplikacjom, Bogdan Bereza-Jarociński, Bolesław Szomański, Wydawnictwo HELION
<b>ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB Zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Bill Evjen, Scott Hanselman, Devin Rader</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB Zaawansowane programowanie, Bill Evjen, Scott Hanselman, Devin Rader, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość w zarządzaniu ryzykiem w przedsiębiorstwie</b>, <font color="navy">Edward Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunkowość w zarządzaniu ryzykiem w przedsiębiorstwie, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE
<b>Rachunkowość przedsiębiorstw</b>, <font color="navy">Ksenia Czubakowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunkowość przedsiębiorstw, Ksenia Czubakowska, Wydawnictwo PWE
<b>Autodesk Inventor Professional 2016PL/2016+/Fusion 360 Metodyka projektowania</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional 2016PL/2016+/Fusion 360 Metodyka projektowania, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Logika dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Mark Zegarelli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Logika dla bystrzaków, Mark Zegarelli, Wydawnictwo Septem
<b>Świetne pomysły Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką</b>, <font color="navy">John P. Kotter, Lorne A. Whitehead</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Świetne pomysły Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką, John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

niedziela, 18 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami