Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego

Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego

39.90zł
Minecraft dla bystrzaków 39.90zł
Minecraft dla bystrzaków

Tytuł: Minecraft dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Minecraft For Dummies
Autor: Jesse Stay, Thomas Stay, Jacob Cordeiro
ISBN: 978-83-283-1475-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 39.90zł


Nie musisz być w Minecrafcie biernym turystą - ten kolorowy przewodnik pomoże Ci nad nim zapanować!

Bez względu na to, czy grasz, żeby wygrać, czy po prostu lubisz bawić się w odkrywcę, Minecraft dla bystrzaków pomoże Ci przystosować świat do swoich potrzeb - i to jeszcze zanim rozbijesz swój pierwszy blok w grze!

Ten prosty samouczek, przygotowany przez zespół minecraftowych ekspertów, podpowie Ci, jak budować i niszczyć, toczyć walkę i pokojowo się rozwijać, atakować i się bronić.

• Poszerzanie horyzontów - dowiedz się, czym są biomy, jak zbudować idealną farmę, hodować zwierzęta, uprawiać rolę i unikać mobów.
• Walka o przetrwanie - naucz się wydobywania, gotowania, znajdowania jaskiń, unikania przemęczenia, pokonywania mobów, gromadzenia kolorowej wełny i konstruowania nowych przedmiotów.
• Cywilizacja i technologia - odwiedzaj wioski i prowadź w nich handel. Wydobywaj czerwony kamień, naucz się efektywnie korzystać z bloków i twórz własne wynalazki.
• Twój własny świat - przeczytaj, jak grać z innymi, używać czat, dostosować grę do własnych potrzeb i odblokować tryb przygody.

Spis treści:

Część I Początki w Minecrafcie
Rozdział 1. Jak zacząć
Rozdział 2. Jak przeżyć pierwszą noc

Część II Podstawowe umiejętności
Rozdział 3. Walka z głodem
Rozdział 4. Bloki i przedmioty

Część III Umiejętności zaawansowane
Rozdział 5. Biomy i farmy
Rozdział 6. Kopalnie
Rozdział 7. Osady i skarby
Rozdział 8. Czerwony pył
Rozdział 9. Kolejne epoki rozwoju
Rozdział 10. Zaklęcia, mikstury i czary
Rozdział 11. Do Netheru, Kresu i jeszcze dalej

Część IV Jak wyciągnąć więcej z Minecrafta
Rozdział 12. Multiplayer i komendy
Rozdział 13. Dostosowanie gry do własnych potrzeb
Rozdział 14. Minecraft w wielkim świecie

Część V Minecraft w gronie rodzinnym
Rozdział 15. Wybór najlepszej platformy
Rozdział 16. Tryby gry w Minecrafcie
Rozdział 17. Co każdy rodzic powinien wiedzieć o Minecrafcie

Cześć VI Dekalogi
Rozdział 18. Dziesięć wskazówek ułatwiających przetrwanie
Rozdział 19. Dziesięć wskazówek ułatwiających budowanie
Rozdział 20. Dziesięć pomysłów na wykorzystanie czerwonego pyłu

Dodatki
Dodatek A Bloki, przedmioty i receptury
Dodatek B Inne bloki i przedmioty

Minecraft dla bystrzaków
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Minecraft dla bystrzaków”, kupili także:
<b>To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodziców nastolatków w kryzysie</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodziców nastolatków w kryzysie, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus

Wielka ucieczka Zdrowie, bogactwo i źródła nierówności, Angus Deaton, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących</b>, <font color="navy">Cory Althoff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących, Cory Althoff, Wydawnictwo Helion

Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor, Paweł Płuciennik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Stulecie chirurgów, Jurgen Thorwald, Wydawnictwo Znak

Programowanie robotów przemysłowych, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Python i praca z danymi. Przetwarzanie, analiza, modelowanie i wizualizacja. Wydanie III</b>, <font color="navy">Avinash Navlani, Armando Fandango, Ivan Idris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i praca z danymi. Przetwarzanie, analiza, modelowanie i wizualizacja. Wydanie III, Avinash Navlani, Armando Fandango, Ivan Idris, Wydawnictwo Helion

Hiszpański w podróży Rozmówki 3 w 1 + CD, Justyna Jannasz, Wydawnictwo Lingo

Super stawy Sprawność sportowa w każdym wieku, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami