Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych

Komputerowo wspomagane projektowanie układów antropotechnicznych

29.40zł
23.81zł
Minecraft dla bystrzaków 39.90zł
Minecraft dla bystrzaków

Tytuł: Minecraft dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Minecraft For Dummies
Autor: Jesse Stay, Thomas Stay, Jacob Cordeiro
ISBN: 978-83-283-1475-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 01/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 39.90zł


Nie musisz być w Minecrafcie biernym turystą - ten kolorowy przewodnik pomoże Ci nad nim zapanować!

Bez względu na to, czy grasz, żeby wygrać, czy po prostu lubisz bawić się w odkrywcę, Minecraft dla bystrzaków pomoże Ci przystosować świat do swoich potrzeb - i to jeszcze zanim rozbijesz swój pierwszy blok w grze!

Ten prosty samouczek, przygotowany przez zespół minecraftowych ekspertów, podpowie Ci, jak budować i niszczyć, toczyć walkę i pokojowo się rozwijać, atakować i się bronić.

• Poszerzanie horyzontów - dowiedz się, czym są biomy, jak zbudować idealną farmę, hodować zwierzęta, uprawiać rolę i unikać mobów.
• Walka o przetrwanie - naucz się wydobywania, gotowania, znajdowania jaskiń, unikania przemęczenia, pokonywania mobów, gromadzenia kolorowej wełny i konstruowania nowych przedmiotów.
• Cywilizacja i technologia - odwiedzaj wioski i prowadź w nich handel. Wydobywaj czerwony kamień, naucz się efektywnie korzystać z bloków i twórz własne wynalazki.
• Twój własny świat - przeczytaj, jak grać z innymi, używać czat, dostosować grę do własnych potrzeb i odblokować tryb przygody.

Spis treści:

Część I Początki w Minecrafcie
Rozdział 1. Jak zacząć
Rozdział 2. Jak przeżyć pierwszą noc

Część II Podstawowe umiejętności
Rozdział 3. Walka z głodem
Rozdział 4. Bloki i przedmioty

Część III Umiejętności zaawansowane
Rozdział 5. Biomy i farmy
Rozdział 6. Kopalnie
Rozdział 7. Osady i skarby
Rozdział 8. Czerwony pył
Rozdział 9. Kolejne epoki rozwoju
Rozdział 10. Zaklęcia, mikstury i czary
Rozdział 11. Do Netheru, Kresu i jeszcze dalej

Część IV Jak wyciągnąć więcej z Minecrafta
Rozdział 12. Multiplayer i komendy
Rozdział 13. Dostosowanie gry do własnych potrzeb
Rozdział 14. Minecraft w wielkim świecie

Część V Minecraft w gronie rodzinnym
Rozdział 15. Wybór najlepszej platformy
Rozdział 16. Tryby gry w Minecrafcie
Rozdział 17. Co każdy rodzic powinien wiedzieć o Minecrafcie

Cześć VI Dekalogi
Rozdział 18. Dziesięć wskazówek ułatwiających przetrwanie
Rozdział 19. Dziesięć wskazówek ułatwiających budowanie
Rozdział 20. Dziesięć pomysłów na wykorzystanie czerwonego pyłu

Dodatki
Dodatek A Bloki, przedmioty i receptury
Dodatek B Inne bloki i przedmioty

Minecraft dla bystrzaków
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Minecraft dla bystrzaków”, kupili także:

Opel Corsa C i Meriva Wydanie 4, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Teoria liczb z programem Mathematica</b>, <font color="navy">Piotr Zarzycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria liczb z programem Mathematica, Piotr Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka samoobrony Na podstawie technik walki wręcz stosowanych przez żołnierzy elitarnych jednostek specjalnych, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo Gola

Kliniczna psychologia sądowa, Danuta Rode , Karolina Dukała , Joanna Kabzińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

PTC Mathcad Prime 3.0 Obliczenia i programowanie, Robert Gajewski, Marcin Jaczewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

105 zadań z reakcji redoks i elektrochemii z pełnymi rozwiązaniami krok po kroku, Katarzyna Micał, Wydawnictwo Bila
<b>Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III</b>, <font color="navy">Ash Maurya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III, Ash Maurya, Wydawnictwo Helion

Windows 7 PL Pierwsza pomoc, Adam Józefiok, Wydawnictwo Helion

CSS3. Podręcznik nowoczesnego webdevelopera, Peter Gasston, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami