Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Matematyka finansowa Instrumenty pochodne

Matematyka finansowa Instrumenty pochodne

43.05zł
31.43zł
Mikroekonomia dla bystrzaków 39.90zł 28.33zł
Mikroekonomia dla bystrzaków

Tytuł: Mikroekonomia dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Microeconomics For Dummies
Autor: Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid
ISBN: 978-83-283-3385-7
Ilość stron: 352
Data wydania: 11/2017
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 39.90zł 28.33zł


Najważniejsze koncepcje mikroekonomii

Mikroekonomia nie jest nauką dla osób o słabym sercu. Ale nie martw się! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji.

Wyjaśniamy w niej trudniejsze pojęcia i omawiamy mnóstwo przykładów z życia, by pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak osoby takie jak Ty oraz zarządzający firmami wykorzystują mikroekonomię do analizy rynków od A do Z — nawet jeśli nie zdają sobie z tego sprawy.

W książce:
• Małe podmioty tworzą wielkie rynki
• Konsument to także Ty
• Firmy to centra decyzyjne
• Dobro społeczeństwa to także wartość
• Warto myśleć strategicznie

Dr Lynne Pepall jest wykładowcą ekonomii w Tuft University. Od 1987 roku naucza mikroekonomii na studiach magisterskich i podyplomowych.

Peter Antonioni jest starszym wykładowcą na wydziale nauk o zarządzaniu i innowacji w University College w Londynie i współautorem drugiego wydania Ekonomii dla bystrzaków.

Dr Manzur Rashid pracuje w New College of the Humanities, gdzie wykłada mikro- i makroekonomię.

Mikroekonomia dla bystrzaków
Tytuł książki: "Mikroekonomia dla bystrzaków"
Autor: Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid
Wydawnictwo: Septem
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Mikroekonomia dla bystrzaków”, kupili także:
<b>Biologia Campbella Wydanie II</b>, <font color="navy">Jane B. Reece, Lisa A. Urry, Michael L. Cain, Steven A. Wasserman, Pet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Biologia Campbella Wydanie II, Jane B. Reece, Lisa A. Urry, Michael L. Cain, Steven A. Wasserman, Pet, Wydawnictwo Rebis
<b>Genetyka dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Tara Rodden Robinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Genetyka dla bystrzaków. Wydanie II, Tara Rodden Robinson, Wydawnictwo Septem
<b>Socjologia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Jay Gabler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Socjologia dla bystrzaków, Jay Gabler, Wydawnictwo Septem
<b>Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi</b>, <font color="navy">Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi, Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy, Wydawnictwo HELION
<b>Dom pod biegunem. Gorączka (ant)arktyczna</b>, <font color="navy">Dagmara Bożek-Andryszczak, Piotr Andryszczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Dom pod biegunem. Gorączka (ant)arktyczna, Dagmara Bożek-Andryszczak, Piotr Andryszczak, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, Artur Jabłoński, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Septem
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

43.05zł
31.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION

środa, 17 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami