Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Szkolenia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wizje czyli jak nauka zmieni świat w XXI wieku

Wizje czyli jak nauka zmieni świat w XXI wieku

44.00zł
35.20zł
Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny 79.00zł
Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny

Tytuł: Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny
Autor: Jack J. Phillips, Drew Ron Stone
ISBN: 978-83-264-3102-9
Ilość stron: 244
Data wydania: 11/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł


Organizacje coraz baczniejszą uwagę zwracają na to, jak wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa: co szkolenie wniosło do działalności firmy i jak się przyczyniło do zwiększenia zysków.

Niniejsza książka, napisana przez dwóch ekspertów w dziedzinie mierzenia i usprawniania programów szkoleniowych, krok po kroku pokazuje, jak dokonać rzetelnej oceny programu za pomocą sześciu wskaźników dających odpowiedź na następujące pytania:
• Czy uczestnicy mieli poczucie, że program pozwolił im zdobyć nowe umiejętności, których mogą używać?
• Czego tak naprawdę się nauczyli?
• Jak zdobyte umiejętności i wiedza zostały zastosowane w pracy?
• Jaki był efekt biznesowy programu?
• Jaki był uchwytny, mierzalny zwrot z inwestycji?
• Czy program przyniósł korzyści niematerialne, a jeśli tak, to jakie?

Wystarczy zastosować przedstawione tu sprawdzone metody, narzędzia, arkusze robocze i listy kontrolne, by dokonać przełomu w mierzeniu sukcesów swoich programów szkoleniowych. Współczesne szkolenia są zbyt kosztowne, a skutki ich nieefektywności zbyt dalekosiężne, by zdawać się na przypadek.

Spis treści:

Wstęp
Wzrastające znaczenie sprawdzonych wyników
Czego można się nauczyć dzięki tej książce  str. 11
Zawartość książki  str. 12
Dlaczego większość szkoleń nie jest oceniana  str. 13
Wiarygodne mierzenie jest możliwe  str. 14

Rozdział 1. Pomiar i ocena wyników szkoleń: znaczenie i korzyści
Dlaczego pomiar i ocena są konieczne  str. 17
Struktura oceny i sześć typów miar  str. 18
Studium przypadku: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych  str. 24
Ustalanie celów oceny  str. 29
Tworzenie kultury szkoleń ukierunkowanej na wyniki  str. 30

Rozdział 2. Model i procedura ROI
Ogólna charakterystyka modelu i procedury ROI  str. 32
Definiowanie zwrotu z inwestycji i wskaźnika stosunku zysku do kosztów  str. 34
Zdecyduj, który z pięciu poziomów jest odpowiedni do oceny twojego szkolenia  str. 37

Rozdział 3. Krok 1. Opracuj szczegółowe cele na każdym z poziomów: podstawa pomiaru
Jaki wpływ mają cele z każdego poziomu oceny na zwrot z inwestycji  str. 42
Połączenie celów szkolenia z celami przedsiębiorstwa  str. 43
Opracowanie zadań szkoleń na każdym z poziomów  str. 43
Opis przypadku: Reliance Insurance Company  str. 49

Rozdział 4. Krok 2. Opracuj plany oceny i zbierz początkowe dane
Tworzenie planów oceny - zasady ogólne  str. 53
Rodzaje miar  str. 54
Wyjaśnianie celu inicjatywy szkoleniowej  str. 56
Sposoby zbierania danych początkowych  str. 59
Najważniejsze czynniki w opracowywaniu strategii oceny  str. 61
Opracowanie planu i strategii oceny  str. 62

Rozdział 5. Krok 3. Zbierz dane w trakcie szkolenia (poziomy 1 i 2)
Poziom 1: mierzenie reakcji i satysfakcji  str. 72
Docelowe obszary poziomu 1 - standardowy formularz  str. 74
Poziom 2: pomiar uczenia się  str. 86

Rozdział 6. Krok 4. Zbierz dane po szkoleniu (poziomy 3 i 4)
Najlepsze sposoby gromadzenia danych uzupełniających  str. 110
Znajdowanie najbardziej wiarygodnych źródeł danych  str. 132
Przykłady pytań pojawiających się w ocenie uzupełniającej  str. 133
Ulepszanie wskaźników odpowiedzi w kwestionariuszach  str. 134
Od czego zacząć zbieranie danych  str. 135

Rozdział 7. Krok 5. Wyodrębnij efekty szkolenia
Opis przypadku: First Bank  str. 138
Pierwszy krok: rozpoznanie pozostałych czynników  str. 140
Najlepsze strategie wyodrębniania efektów szkolenia  str. 142
Wybór strategii  str. 153

Rozdział 8. Krok 6. Przekształć dane na wartości finansowe
Miękkie i twarde dane  str. 159
Najlepsze metody przekształcania danych na wartości finansowe  str. 161
Wybór odpowiedniej metody przekształcania danych  str. 169
Kwiestie wiarygodności  str. 170
Korygowanie danych  str. 171
Konwersja jednostki wartości  str. 171
Zadawanie właściwych pytań o konwersję twardych i miękkich danych  str. 172

Rozdział 9. Krok 7. Określ koszty szkolenia
Określanie kosztów szkolenia  str. 175
Znaczenie kosztów w określaniu ROI  str. 175
Ujawnianie wszystkich kosztów  str. 176
Określanie pełnych kosztów  str. 178
Ukazywanie kosztów bez ukazywania korzyści  str. 178
Zalecane kategorie kosztowe  str. 179
Akumulacja i szacowanie kosztów  str. 183
Tabela klasyfikacji kosztów  str. 184
Akumulacja kosztów  str. 185
Szacowanie kosztów  str. 186

Rozdział 10. Krok 8. Oblicz zwrot z inwestycji (poziom 5)
Obliczanie wskaźnika stosunku zysku do kosztów i zwrotu z inwestycji  str. 190
Główne zasady  str. 191
Potencjalna wielkość ROI dla grupy docelowej  str. 191
Racjonalne traktowanie ROI - nie komplikować  str. 193
Porównania ROI  str. 193

Rozdział 11. Krok 9. Określ korzyści niematerialne
Dlaczego korzyści niematerialne są ważne  str. 195
Określanie głównych korzyści niematerialnych  str. 196
Źródła korzyści niematerialnych  str. 198
Końcowe słowo o korzyściach niematerialnych  str. 199

Rozdział 12. Krok 10. Opracuj raport efektu biznesowego
Znaczenie określenia wpływu szkolenia na wyniki  str. 200
Monitorowanie postępu  str. 201
Oddziaływanie mierzyć, nie uzasadniać  str. 202
Komunikowanie wyników  str. 202
Uwzględnianie potrzeb odbiorców docelowych  str. 203
Opracowanie raportu z oceny  str. 203
Opracowanie raportu o wpływie szkolenia na firmę  str. 205
Przedstawianie bilansu danych finansowych i niefinansowych  str. 207
Co zrobić, jeśli pojawią się zaskakujące lub rozczarowujące dane  str. 209
Wyrażanie innym należnego uznania  str. 211

Rozdział 13. Szybkie i łatwe sposoby mierzenia wyników szkoleń
Oszczędność w obliczaniu ROI  str. 214
Trzy szybkie sposoby, żeby się dowiedzieć, co się stało, dlaczego oraz ile są warte wyniki  str. 215
Oszczędzający czas arkusz roboczy  str. 217

Rozdział 14. Pozyskiwanie wsparcia zarządu i wdrażanie procesu
Polityka i decyzje firmy  str. 219
Jak sprawić, by kierownicy zaangażowali się w ocenę wyników szkolenia  str. 220
Użycie pomiaru w niewłaściwych celach  str. 223
Wdrożenie

Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny”, kupili także:

Jak skutecznie osuszyć budynek Poradnik Sposoby usuwania wilgoci oraz zagrzybienia w budynku po powodzi, Maciej Rokiel, Cezariusz Magot Piotr Idzikowski Agnieszka Korzeniewska, Wydawnictwo DW Medium

Tworzenie stron WWW Praktyczny kurs Wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Wielki uniwersalny słownik polsko-angielski, Wyżyński Tomasz, Wydawnictwo WNT

Godzina dziennie z mobile marketingiem, Rachel Pasqua, Noah Elkin, Wydawnictwo Helion

Na własne oczy O samodzielnych obserwacjach nieba i Ziemi, Andrzej Branicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie przegród zewnętrznych w świetle nowych warunków technicznych dotyczących budynków, Krzysztof Pawłowski, Wydawnictwo DW Medium

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami