Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Sieci neuronowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Inżynieria ruchu drogowego Teoria i praktyka

Inżynieria ruchu drogowego Teoria i praktyka

84.00zł
63.00zł
Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych 47.25zł
Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych

Autor: Walery Rogoza

ISBN: 83-60434-07-7

Ilość stron: 430

Data wydania: 05/2006

Obiekty interoperabilne są to składniki programowe współdziałające między sobą w sieci komputerowej w sposób przezroczysty dla użytkownika, które sa tworzone w różnych językach programowania, pracują w różnych systemach operacyjnych i środowiskach sprzętowych.

Rozproszone technologie obiektowe w ostatnich dziesięciu latach osiągnęły wysoki poziom rozwoju. Wspólnymi siłami czołowych firm światowych z oprogramowania, jak "Sun Microsystems", "Microsoft" i innych, a także konsorcjum OMG są stworzone i opracowane rozmaite architektury warstwy pośredniej przeznaczonej do wsparcia rozproszonych technologii obiektowych.

Książka "Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych" wyświetla kwestie podstaw projektowania obiektów interoperabilnych w postaci całkiem dostępnej dla początkujących. Wszystkie rozdziały książki rozpatrywane są na wykładach dla studentów starszych lat na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej. Na końcu każdej lekcji czytelnikowi proponuje się krótkie podsumowanie i kilka pytań kontrolnych pomagających zrozumienie bieżącego materiału.

Rozdziały:

Lekcja 1. Systemy rozproszone

1. Wprowadzenie do rozproszonych systemów komputerowych
2. Przykładowe systemy rozproszone
3. Wymagania stawiane systemom rozproszonym
4. Wymiary przezroczystości systemów rozproszonych
5. Podsumowanie
6. Pytania kontrolne

Lekcja 2. Rozwój paradygmatu programowania obiektowego. Podstawy projektowania obiektowego

1. Rozwój technologii obiektowych
2. Wstęp do projektowania obiektowego z użyciem notacji UML
3. Podsumowanie
4. Pytania kontrolne

Lekcja 3. Modele metaobiektowe składników systemów rozproszonych

1. Cele tworzenia modelu metaobiektowego
2. Modele statyczne
3. Modele dynamiczne
4. Metaobiektowy model obiektów rozproszonych
5. Operacje nad obiektami rozproszonymi
6. Podsumowanie
7. Pytania kontrolne

Lekcja 4. Sieciowe narzędzia systemów rozproszonych

1. Model referencyjny ISO/OSI
2. Analiza warstwy transportowej
3. Podsumowanie - porównanie protokołów TCP i UDP
4. Pytania kontrolne

Lekcja 5. Implementacja warstwy nośnej

1. Typy warstwy pośredniej
2. Transakcyjnie-zorientowana warstwa pośrednia
3. Warstwa pośrednia zorientowana na przesyłanie komunikatów
4. Zdalne wywołanie procedur
5. Warstwa pośrednia zorientowana obiektowo
6. Podsumowanie
7. Pytania kontrolne

Lekcja 6. Opracowanie obiektów zdalnych na podstawie obiektowej warstwy pośredniej

1. Krótka charakterystyka faz procesu projektowania obiektów zdalnych
2. Definicje interfejsów
3. Wytwarzanie pni
4. Realizacja obiektów-klientów
5. Realizacja obiektów-serwerów
6. Rejestracja serwera
7. Podsumowanie
8. Pytania kontrolne

Lekcja 7. Java i problemy opracowania języka komunikacji sieciowej

1. Java/RMI
2. Podstawowe właściwości Javy
3. Dyskusja o problemach bezpieczeństwa języka programowania na przykładach C, C++ i Javy
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 8. Środowisko opracowania obiektów interoperabilnych Java/RMI

1. Model metaobiektowy Javy/RMI
2. Architektura śodowiska Java/RMI 1.2
3. Sposoby tworzenia obiektów w Javie
4. Podstawowe klasy Javy
5. Aplety i servlety Javy
6. Przykłady kodów serwera i klienta
7. Podsumowanie
8. Pytania kontrolne

Lekcja 9. Podstawy CORBY

1. Model metaobiektowy CORBY
2. Architektura CORBY
3. Struktura jednoczenia różnych obiektowych pośredników
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 10. Dynamiczne wywołanie w CORBIE

1. Ogólny opis wywołań dynamicznych
2. Interfejsy wywołań dynamicznych
3. Scenariusze wywołań dynamicznych
4. Rozważania o wykorzystaniu CORBY dynamicznej
5. Podsumowanie
6. Pytania kontrolne

Lekcja 11. Metadane CORBY

1. Metadane i IDL CORBY
2. Struktura pliku IDL CORBY
3. Wykorzystanie metadanych przy tworzeniu składników CORBY
4. Introspektywne składniki CORBY
5. Podsumowanie
6. Pytania kontrolne

Lekcja 12. Tworzenie klientów i serwerów w środowisku CORBY

1. Tworzenie aplikacji klienta
2. Tworzenie aplikacji serwera
3. Komentarz do testowania aplikacji
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 13. Podstawy DCOM

1. Model metaobiektowy DCOM
2. Architektura DCOM
3. Podsumowanie
4. Pytania kontrolne

Lekcja 14. Tworzenie obiektów DCOM

1. Implementacja interfejsów
2. Realizacja mechanizmu samozniszczenia obiektów i wykorzystanie inteligentnych wskaźników
3. Realizacja semantyki wyjątków
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 15. Rozwiązywanie problemu niejednorodności języków programowania

1. Istota problemu niejednorodności
2. Czynniki niejednorodności języków programowania
3. Powiązanie z językami programowania
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 16. Rozwiązywanie problemu niejednorodności warstwy pośredniej

1. Czy niejednorodność systemów rozproszonych musi występować?
2. Interoperabilność
3. Protokoły interoperabilnośći i komunikaty GIOP
4. IIOP
5. Rozwiązanie problemów międzysystemowego współdziałania
6. Podsumowanie
7. Pytania kontrolne

Lekcja 17. Platforma tworzenia obiektów interoperabilnych MIcrosoft.NET

1. Cele opracowania platformy Microsoft.NET
2. Co to jest platforma Microsoft.NET z punktu widzenia użytkownika
3. Procesy odbywające się podczas kompilacji i uruchomienia programów w środowisku .NET
4. Obsługiwanie danych w .NET, język pośredni IL
5. Zbiór klas podstawowych środowiska .NET i realizacja koncepcji przestrzeni nazw
6. Końcowe rozważania na temat cech .NET
7. Pytania kontrolne

Lekcja 18. Technologie realizowane na platformie Microsoft.NET

1. Platforma Microsoft.NET: spojrzenie od wewnątrz
2. .NET My Services oraz .NET Enterprise Servers
3. Przykładowa implementacja prostego wielojęzykowego projektu dla .NET
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 19. Implementacja przykładowych projektów w środowisku Microsoft.NET

1. Dostęp do danych w .NET Framework z wykorzystaniem technologii ADO.NET
2. Projekt 1: Realizacja dostępu do tabeli bazy danych z Windows Form
3. Projekt 2: Realizacja form WWW i dostępu do danych w trybie "tylko-do-odczytu"
4. Projekt 3: Odczyt danych w formacie XML do zbioru danych aplikacji
5. Podsumowanie do realizacji projektów
6. Pytania kontrolne

Końcowe rozważania na temat zastosowań technologii obiektów interoperabilnych.

Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych”, kupili także:
<b>Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II</b>, <font color="navy">Barry Braverman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II, Barry Braverman, Wydawnictwo HELION
<b>Mądrzej, szybciej, lepiej Sekret efektywności</b>, <font color="navy">Charles Duhigg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mądrzej, szybciej, lepiej Sekret efektywności, Charles Duhigg, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>JavaScript i PHP dla pasjonatów</b>, <font color="navy">Rafał Strychalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
JavaScript i PHP dla pasjonatów, Rafał Strychalski, Wydawnictwo NAKOM
<b>Autor - Wydawca Poradnik prawa autorskiego</b>, <font color="navy">Andrzej Karpowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Autor - Wydawca Poradnik prawa autorskiego, Andrzej Karpowicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>LabVIEW w praktyce</b>, <font color="navy">Marcin Chruściel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
LabVIEW w praktyce, Marcin Chruściel, Wydawnictwo BTC
<b>Kształtowanie architektury poprzez zmianę rozwiązań budowlanych</b>, <font color="navy">Przemysław Markiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Archi-Plus</font>
Kształtowanie architektury poprzez zmianę rozwiązań budowlanych, Przemysław Markiewicz, Wydawnictwo Archi-Plus
<b>Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach</b>, <font color="navy">Cindy Alvarez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach, Cindy Alvarez, Wydawnictwo Onepress
<b>Windows Server 2008 Infrastruktura klucza publicznego (PKI)</b>, <font color="navy">Andrzej Szeląg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Server 2008 Infrastruktura klucza publicznego (PKI), Andrzej Szeląg, Wydawnictwo HELION
<b>WordPress Praktyczne projekty</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
WordPress Praktyczne projekty, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce

Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce

79.00zł
63.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION

wtorek, 22 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami