Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Sieci neuronowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Go żagle Trening z instruktorem na filmie DVD

Go żagle Trening z instruktorem na filmie DVD

49.00zł
36.26zł
Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych 47.25zł
Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych

Autor: Walery Rogoza

ISBN: 83-60434-07-7

Ilość stron: 430

Data wydania: 05/2006

Obiekty interoperabilne są to składniki programowe współdziałające między sobą w sieci komputerowej w sposób przezroczysty dla użytkownika, które sa tworzone w różnych językach programowania, pracują w różnych systemach operacyjnych i środowiskach sprzętowych.

Rozproszone technologie obiektowe w ostatnich dziesięciu latach osiągnęły wysoki poziom rozwoju. Wspólnymi siłami czołowych firm światowych z oprogramowania, jak "Sun Microsystems", "Microsoft" i innych, a także konsorcjum OMG są stworzone i opracowane rozmaite architektury warstwy pośredniej przeznaczonej do wsparcia rozproszonych technologii obiektowych.

Książka "Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych" wyświetla kwestie podstaw projektowania obiektów interoperabilnych w postaci całkiem dostępnej dla początkujących. Wszystkie rozdziały książki rozpatrywane są na wykładach dla studentów starszych lat na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej. Na końcu każdej lekcji czytelnikowi proponuje się krótkie podsumowanie i kilka pytań kontrolnych pomagających zrozumienie bieżącego materiału.

Rozdziały:

Lekcja 1. Systemy rozproszone

1. Wprowadzenie do rozproszonych systemów komputerowych
2. Przykładowe systemy rozproszone
3. Wymagania stawiane systemom rozproszonym
4. Wymiary przezroczystości systemów rozproszonych
5. Podsumowanie
6. Pytania kontrolne

Lekcja 2. Rozwój paradygmatu programowania obiektowego. Podstawy projektowania obiektowego

1. Rozwój technologii obiektowych
2. Wstęp do projektowania obiektowego z użyciem notacji UML
3. Podsumowanie
4. Pytania kontrolne

Lekcja 3. Modele metaobiektowe składników systemów rozproszonych

1. Cele tworzenia modelu metaobiektowego
2. Modele statyczne
3. Modele dynamiczne
4. Metaobiektowy model obiektów rozproszonych
5. Operacje nad obiektami rozproszonymi
6. Podsumowanie
7. Pytania kontrolne

Lekcja 4. Sieciowe narzędzia systemów rozproszonych

1. Model referencyjny ISO/OSI
2. Analiza warstwy transportowej
3. Podsumowanie - porównanie protokołów TCP i UDP
4. Pytania kontrolne

Lekcja 5. Implementacja warstwy nośnej

1. Typy warstwy pośredniej
2. Transakcyjnie-zorientowana warstwa pośrednia
3. Warstwa pośrednia zorientowana na przesyłanie komunikatów
4. Zdalne wywołanie procedur
5. Warstwa pośrednia zorientowana obiektowo
6. Podsumowanie
7. Pytania kontrolne

Lekcja 6. Opracowanie obiektów zdalnych na podstawie obiektowej warstwy pośredniej

1. Krótka charakterystyka faz procesu projektowania obiektów zdalnych
2. Definicje interfejsów
3. Wytwarzanie pni
4. Realizacja obiektów-klientów
5. Realizacja obiektów-serwerów
6. Rejestracja serwera
7. Podsumowanie
8. Pytania kontrolne

Lekcja 7. Java i problemy opracowania języka komunikacji sieciowej

1. Java/RMI
2. Podstawowe właściwości Javy
3. Dyskusja o problemach bezpieczeństwa języka programowania na przykładach C, C++ i Javy
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 8. Środowisko opracowania obiektów interoperabilnych Java/RMI

1. Model metaobiektowy Javy/RMI
2. Architektura śodowiska Java/RMI 1.2
3. Sposoby tworzenia obiektów w Javie
4. Podstawowe klasy Javy
5. Aplety i servlety Javy
6. Przykłady kodów serwera i klienta
7. Podsumowanie
8. Pytania kontrolne

Lekcja 9. Podstawy CORBY

1. Model metaobiektowy CORBY
2. Architektura CORBY
3. Struktura jednoczenia różnych obiektowych pośredników
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 10. Dynamiczne wywołanie w CORBIE

1. Ogólny opis wywołań dynamicznych
2. Interfejsy wywołań dynamicznych
3. Scenariusze wywołań dynamicznych
4. Rozważania o wykorzystaniu CORBY dynamicznej
5. Podsumowanie
6. Pytania kontrolne

Lekcja 11. Metadane CORBY

1. Metadane i IDL CORBY
2. Struktura pliku IDL CORBY
3. Wykorzystanie metadanych przy tworzeniu składników CORBY
4. Introspektywne składniki CORBY
5. Podsumowanie
6. Pytania kontrolne

Lekcja 12. Tworzenie klientów i serwerów w środowisku CORBY

1. Tworzenie aplikacji klienta
2. Tworzenie aplikacji serwera
3. Komentarz do testowania aplikacji
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 13. Podstawy DCOM

1. Model metaobiektowy DCOM
2. Architektura DCOM
3. Podsumowanie
4. Pytania kontrolne

Lekcja 14. Tworzenie obiektów DCOM

1. Implementacja interfejsów
2. Realizacja mechanizmu samozniszczenia obiektów i wykorzystanie inteligentnych wskaźników
3. Realizacja semantyki wyjątków
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 15. Rozwiązywanie problemu niejednorodności języków programowania

1. Istota problemu niejednorodności
2. Czynniki niejednorodności języków programowania
3. Powiązanie z językami programowania
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 16. Rozwiązywanie problemu niejednorodności warstwy pośredniej

1. Czy niejednorodność systemów rozproszonych musi występować?
2. Interoperabilność
3. Protokoły interoperabilnośći i komunikaty GIOP
4. IIOP
5. Rozwiązanie problemów międzysystemowego współdziałania
6. Podsumowanie
7. Pytania kontrolne

Lekcja 17. Platforma tworzenia obiektów interoperabilnych MIcrosoft.NET

1. Cele opracowania platformy Microsoft.NET
2. Co to jest platforma Microsoft.NET z punktu widzenia użytkownika
3. Procesy odbywające się podczas kompilacji i uruchomienia programów w środowisku .NET
4. Obsługiwanie danych w .NET, język pośredni IL
5. Zbiór klas podstawowych środowiska .NET i realizacja koncepcji przestrzeni nazw
6. Końcowe rozważania na temat cech .NET
7. Pytania kontrolne

Lekcja 18. Technologie realizowane na platformie Microsoft.NET

1. Platforma Microsoft.NET: spojrzenie od wewnątrz
2. .NET My Services oraz .NET Enterprise Servers
3. Przykładowa implementacja prostego wielojęzykowego projektu dla .NET
4. Podsumowanie
5. Pytania kontrolne

Lekcja 19. Implementacja przykładowych projektów w środowisku Microsoft.NET

1. Dostęp do danych w .NET Framework z wykorzystaniem technologii ADO.NET
2. Projekt 1: Realizacja dostępu do tabeli bazy danych z Windows Form
3. Projekt 2: Realizacja form WWW i dostępu do danych w trybie "tylko-do-odczytu"
4. Projekt 3: Odczyt danych w formacie XML do zbioru danych aplikacji
5. Podsumowanie do realizacji projektów
6. Pytania kontrolne

Końcowe rozważania na temat zastosowań technologii obiektów interoperabilnych.

Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Metody i środki projektowania obiektów interoperabilnych”, kupili także:
<b>Mechanizmy reakcji organicznych</b>, <font color="navy">Richard A. Jackson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanizmy reakcji organicznych, Richard A. Jackson, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak zrobić wszystko korzystając z aparatu cyfrowego</b>, <font color="navy">Dave Johnson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EDITION2000</font>
Jak zrobić wszystko korzystając z aparatu cyfrowego, Dave Johnson, Wydawnictwo EDITION2000
<b>Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych</b>, <font color="navy">Colin Beveridge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Olesiejuk</font>
Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych, Colin Beveridge, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Kubity i kot Schrödingera. Od maszyny Turinga do komputerów kwantowych</b>, <font color="navy">John Gribbin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kubity i kot Schrödingera. Od maszyny Turinga do komputerów kwantowych, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Elektryczne i elektroniczne czujniki temperatury</b>, <font color="navy">Mariusz R. Rząsa, Bolesław Kiczma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Elektryczne i elektroniczne czujniki temperatury, Mariusz R. Rząsa, Bolesław Kiczma, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Teoria mnogości</b>, <font color="navy">Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria mnogości, Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Visual Basic 2008 Praca z danymi</b>, <font color="navy">Andrzej Tor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo TORTECH</font>
Visual Basic 2008 Praca z danymi, Andrzej Tor, Wydawnictwo TORTECH
<b>Internet łatwy start dla seniorów</b>, <font color="navy">Gunter Born</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Internet łatwy start dla seniorów, Gunter Born, Wydawnictwo NAKOM
<b>Stolarstwo Materiały narzędzia techniki projekty</b>, <font color="navy">Paul Forrester</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Stolarstwo Materiały narzędzia techniki projekty, Paul Forrester, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka dla zerowego roku studiów wyższych Elementy analizy matematycznej

Matematyka dla zerowego roku studiów wyższych Elementy analizy matematycznej

33.60zł
25.54zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami