Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Inżynieria oprogramowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 2

Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 2

59.00zł
43.07zł
Metody obiektowe w teorii i w praktyce 152.25zł
Metody obiektowe w teorii i w praktyce

Autor: Ian Graham

ISBN: 83-204-2847-5

Ilość stron: 910

Data wydania 2004

Twarda oprawa

Książka "Metody obiektowe w teorii i w praktyce" jest uznana w świecie za najlepszy podręcznik o metodach obiektowych. Zawiera:

- opis podstawowych pojęć używanych w technologii obiektowej:

- przegląd najnowszych obiektowych metod analizy wymagań i metod projektowania systemów obiektowych:

- omówienie korzyści wynikających ze stosowania podejścia obiektowego do analizy, projektowania i programowania.

Autor, wielki światowy autorytet w dziedzinie technologii obiektowej, porusza zagadnienia dotyczące tworzenia architektury oprogramowania, stosowania wzorów w projektowaniu, korzystania z komponentów i zarządzania przedsięwzięciem programistycznym. Wiele uwagi poświęca obiektowym i relacyjnym bazom danych, systemom rozproszonym, migracji oprogramowania, a zwłaszcza wielokrotnej używalności oprogramowania. Omawia najważniejsze obiektowe języki oprogramowania, a w kontekście projektowania także język UML. Swoje rozważania uzupełnia licznymi praktycznymi przykładami.

Wartość merytoryczna dzieła podnoszą zamieszczone na końcu większości rozdziałów, dodatki zawierające krótki opis teorii obiektów rozmytych, historyczny przegląd głównych obiektowych metod analizy i projektowania, skrót notacji UML, słownik używanych pojęć i bardzo obszerny wykaz literatury. Wydawnictwa Naukowo-Techniczne polecają tę książkę studentom informatyki i pracownikom firm programistycznych: architektom systemów, projektantom i programistom. Mamy nadzieję, że ułatwi im ona zrozumienie metody obiektowych i stosowanie ich.

Rozdziały:

1. Pojęcia podstawowe
1.1. Podstawy historyczne
1.2. Co to są metody obiektowe?
1.3. Podstawowe pojęcia i terminy
1.3.1. Abstrakcje i kapsułkowanie
1.3.2. Dziedziczenie
l .3.3. Kapsułkowanie, dziedziczenie i obiektowość
1.4. Podsumowanie
1.5. Uwagi o literaturze
1.6. Ćwiczenia

2. Zalety programowania obiektowego i metod obiektowych
2.1. Korzyści
2.2. Niektóre problemy i pułapki
2.3. Przykłady zastosowań
2.4. Strategie stosowania podejścia obiektowego
2.5. Podsumowanie
2.6. Uwagi o literaturze
2.7. Ćwiczenia

3. Obiektowe i oparte na obiektach języki programowania
3.1. Języki obiektowe
3.1.1.Simula
3.1.2. Smalltalk i jego dialekty
3.1.3. Rozszerzenia języka C
3.1.4. Eiffel
3.1.5. Java
3.1.6. Object-COBOL
3.2. Inne języki mające właściwości obiektowe
3.3. Języki funkcyjne i aplikacyjne
3.4. Systemy oparte na sztucznej inteligencji
3.4.1. Rozszerzenia Lispu
3.4.2. Inne systemy oparte na sztucznej inteligencji
3.5. Biblioteki obiektowe, szkielety aplikacji i obiektowe języki 4GL
3.6. Inne języki i systemy
3.6.1. Inne języki
3.6.2. Teorie typów a programowanie obiektowe
3.6.3. Programowanie obiektowe w konwencjonalnych językach
3.7. Wybór języka obiektowego
3.8. Kierunki i tendencje
3.9. Podsumowanie
3.10. Uwagi o literaturze
3.11. Ćwiczenia

4. Systemy rozproszone, oprogramowanie pośredniczące i migracja oprogramowania
4.1. Systemy rozproszone i systemy klient-serwer
4.1.1. Kwestie sieciowe i architekturalne
4.2. Brokery zamówień obiektowych i oprogramowanie pośredniczące
4.2.1. Rola języka XML
4.3. Integrowanie aplikacji biznesowych
4.4. Strategie migracji
4.4.1. Współdziałanie systemów obiektowych z konwencjonalnymi
4.4.2. Strategie zarządzania danymi dla opakowań
4.4.3. Praktyczne problemy związane z migracją
4.4.4. Ponowne użycie istniejących części oprogramowania i pakietów programów
4.4.5. Sposób użycia analizy obiektowej jako odskoczni
4.4.6. Analiza obiektowa i tworzenie prototypów opartych na wiedzy
4.4.7. Technologia obiektowa jako sama w sobie strategia migracji
4.5. Podsumowanie
4.6. Uwagi o literaturze
4.7. Ćwiczenia

5. Technologia baz danych
5.1. Krótka historia modeli danych
5.1.1. Słabe punkty wczesnych baz danych
5.1.2. Model relacyjny i jak on pomaga
5.1.3. Semantyczne modele danych i metody analizy danych
5.2. Słabe punkty modelu relacyjnego
5.2.1. Normalizacja
5.2.2. Reguły integralności i reguły biznesowe
5.2.3. Wartości puste
5.2.4. Abstrakcyjne typy danych i obiekty złożone
5.2.5. Zapytania rekurencyjne
5.3. Bazy danych encji-relacji i dedukcyjne
5.3.1. Bazy danych encji-relacji
5.3.2. Dedukcyjne bazy danych
5.4. Obiektowo-relacyjne bazy danych
5.5. Języki zapytań
5.6. Co to jest obiektowa baza danych?
5.7. Korzyści wynikające ze stosowania obiektowych baz danych
5.7.1. Korzyści wynikające z potrzeby programowania obiektowego
5.7.2. Korzyści wynikające ze wzbogaconych możliwości semantycznych
5.7.3. Korzyści wynikające z obiektowych baz danych jako takich
5.7.4. Problemy związane z obiektowymi bazami danych
5.8. Przegląd komercyjnych obiektowych baz danych
5.8.1. Komercyjne obiektowe bazy danych
5.8.2. Inne wpływowe produkty i przedsięwzięcia
5.9. Integralność referencyjna w obiektowych bazach danych
5.10. Zastosowania obiektowych baz danych
5.10.1. Rozproszone bazy danych i wyszukiwanie pełnego znaczenia
5.11. Rozważania na temat strategii
5.12. Podsumowanie
5.13. Uwagi o literaturze
5.14. Ćwiczenia

6. Analiza obiektowa i projektowanie obiektowe
6.1. Historia metod analizy obiektowej i projektowania obiektowego
6.2. Inżynieria oprogramowania
6.2.1. Podejścia sterowane odpowiedzialnościami a sterowane danymi
6.2.2. Podejścia translatorskie a opracowujące
6.3. Analiza obiektowa i projektowanie obiektowe przy użyciu języka UML
6.3.1. Struktury obiektowe
6.3.2. Zastosowanie przypadków użycia do odkrywania typów
6.3.3. Niezmienniki i zbiory reguł
6.3.4. Niezmienniki i kapsułkowanie
6.3.5. Modele stanów
6.3.6. Przejście do projektowania komponentów
6.3.7. Proces projektowania
6.3.8. Modele dokumentacyjne
6.3.9. Rozszerzenia w czasie rzeczywistym
6.4. Identyfikowanie obiektów
6.4.1. Filozofia wiedzy i teoria klasyfikacji
6.4.2. Analiza zadania
6.4.3. Siatki Kelly'ego
6.5. Narzędzia CASE
6.6. Podsumowanie
6.7. Uwagi o literaturze
6.8. Ćwiczenia

7. Architektura, wzorce i komponenty
7.1. Architektura oprogramowania i systemów
7.2. Wzorce, architektura i projektowanie rozłączne
7.2.1. Wzorce projektowe służące do oddzielania
7.3. Zastosowanie komponentów w projektowaniu
7.3.1. Komponenty a elastyczność
7.3.2. Złącza dużej skali
7.3.3. Odwzorowanie modelu biznesowego na implementację
7.3.4. Komponenty biznesowe i biblioteki
7.4. Podsumowanie
7.5. Uwagi o literaturze
7.6. Ćwiczenia

8. Inżynieria wymagań
8.1. Podejścia do inżynierii wymagań
8.2. Inżynieria wymagań a specyfikacja systemu
8.2.1. Praca kooperacyjna, automatyzacja przepływu czynności i oprogramowanie grupowe
8.3. Zmniejszanie skali dużych problemów - siatka celów przedsięwzięcia
8.4. Odkrywanie celów i priorytetów biznesowych
8.5. Agenci, konwersacje i procesy biznesowe
8.5.1. Modele procesów biznesowych
8.5.2. Diagramy czynności i modelowanie procesów biznesowych
8.6. Od konwersacji do zadań i przypadków użycia
8.7. Od obiektowego modelu zadania do obiektowego modelu biznesowego
8.8. Bezszwowość
8.9. Wzorzec sylogizmu dla generowania przypadków użycia
8.10. Zapewnianie kompletności zbioru scenariuszy
8.11. Zbiory asocjacji i diagramy przebiegu
8.11.1. Połączone, rozłączne i zagnieżdżone zbiory asocjacji zadań
8.12. Wykonywalne specyfikacje i symulacja
8.12.1. Symulacja zdarzeń dyskretnych
8.13. Organizacja i przebieg warsztatów inżynierii wymagań
8.13.1. Role podejmowane podczas warsztatów
8.13.2. Kto powinien uczestniczyć w warsztatach
8.13.3. Wybór lokalizacji
8.13.4. Logistyka warsztatów
8.13.5. Listy kontrolne organizatora i opiekuna warsztatów
8.13.6. Umiejętności opiekunów warsztatów
8.13.7. Kto powinien zapisywać przebieg sesji
8.13.8. Przebieg warsztatów
8.13.9. Techniki prowadzenia wywiadu w kontekście warsztatów
8.14. Podsumowanie
8.15. Uwagi o literaturze
8.16. Ćwiczenia

9. Zarządzanie procesem i przedsięwzięciem
9.1. Dlaczego wprowadzamy proces?
9.2. Co musi robić metoda obiektowa?
9.3. Klasyczne modele cyklu życia
9.3.1. Modele: w kształcie wodospadu, V oraz X
9.3.2. Modele spiralne
9.3.3. Model w kształcie fontanny i model MOSES
9.3.4. Fraktale, muszle i flippery
9.4. Warsztaty, bloki czasowe i opracowywanie ewolucyjne
9.4.1. Zasady dynamicznego opracowywania systemów
9.5. Modele cyklu życia procesu i produktu
9.5.1. Obiektowe modele cyklu życia
9.5.2. Metody: Objectory i Rational Unified Process
9.5.3. Szkielet procesu OPEN
9.6. Model procesu sterowanego kontraktem
9.7. Szczegółowy opis procesu sterowanego kontraktem
9.7.1. Etap i czynność inicjowania przedsięwzięcia
9.7.2. Czynność ustalania wymagań
9.7.3. Czynność szczegółowego opracowania analizy
9.7.4. Czynność planowania bloków czasowych
9.7.5. Tworzenie oprogramowania wewnątrz bloku czasowego: czynność
budowania
9.7.6. Czynność projektowania
9.7.7. Czynność programowania
9.7.8. Czynność testowania
9.7.9. Czynność przeglądu i próby odbiorczej użytkownika
9.7.10. Łączenie, koordynacja, ponowne użytkowanie i dokumentacja
9.7.11. Czynność oceniania bloku czasowego i obiektów potencjalnie
wielokrotnie używalnych
9.7.12. Czynność planowania implementacji
9.7.13. Czynności planowania tworzenia oprogramowania i planowania zasobów
9.7.14. Czynność modelowania dziedziny i zarządzania składnicą
9.7.15. Czynność usuwania błędów
9.7.16. Główne zadania i problemy związane z zarządzaniem przedsięwzięciem
9.7.17. Role i odpowiedzialność
9.8. Zarządzanie ponownym użytkowaniem
9.9. Metryki i ulepszanie procesu
9.9.1. Metryki
9.9.2. Ulepszanie procesu
9.10. Projektowanie interfejsu użytkownika
9.10.1. Projektowanie komunikacji człowieka z maszyną
9.10.2. Podstawy psychologii poznawczej
9.10.3. Zasady projektowania komunikacji człowieka z maszyną
9.10.4. Wskazówki, jak projektować interfejs użytkownika
9.11. Testowanie
9.12. Podsumowanie
9.13. Uwagi o literaturze
9.14. Ćwiczenia

10. Zastosowania
10.1. Zastosowania internetowe
10.2. Inne zastosowania handlowe
10.2.1. Graficzne interfejsy użytkownika
10.2.2. Symulacja
10.2.3. Systemy informacji geograficznej
10.2.4. Systemy współbieżne i sprzęt równoległy
10.2.5. Inne zastosowania
10.3. Systemy eksperckie, sztuczna inteligencja i inteligentni agenci
10.3.1. Systemy tablicowe i aktorskie
10.3.2. Sieci neuronowe i równoległa technika komputerowa
10.3.3. Inteligentni agenci
10.4. Powrót do przyszłości
10.5. Podsumowanie
10.6. Uwagi o literaturze

A. Obiekty rozmyte: dziedziczenie w warunkach niepewności
A.l. Reprezentowanie wiedzy o obiektach w sztucznej inteligencji
A. l. l. Sieci semantyczne i ramy
A. l.2. Dziedziczenie właściwości
A.2. Podstawowe pojęcia teorii zbiorów rozmytych
A.2. l. Zbiory rozmyte
A.2.2. Reguły wnioskowania
A.2.3. Pozbywanie się zbiorów rozmytych
A.2.4. Kwantyfikatory rozmyte
A.3. Obiekty rozmyte
A.4. Zastosowanie
A.5. Obiekty rozmyte, kwantyfikatory rozmyte i logika niemonotoniczna
A.6. Polityka biznesowa i modele rozmyte
A.7. Reguły sterowania dla systemów rozmytych dziedziczenia wielorakiego
A.8. Teoria projektowania dla obiektów rozmytych
A.8. l. Kompletność projektowania
A.8.2. Obiekty kontra atrybuty
A.8.3. Obiekty tautologiczne i rozkład maksymalny
A.9. Związek obiektów rozmytych z innymi pojęciami
A.9. l. Obiekty rozmyte jako uogólnienie relacji rozmytych
A.9.2. Obiekty rozmyte jako uogólnienie obiektów
A.9.3. Obiekt rozmyty jako puszaut
A.10. Podsumowanie
A.ll. Uwagi o literaturze

B. Pionierskie metody analizy i projektowania
B.l. Wczesne obiektowe metody projektowania i notacje
B.2. Wczesne metody i notacje analizy obiektowej
B.3. Uwagi o literaturze

C. Notacja języka UML
C.l. Symbole modelowania obiektowego
C.2. Symbole służące do modelowania akcji (przypadków użycia)
C.3. Symbole diagramów przebiegu i kooperacji
C.4. Symbole modelowania stanów
C.5. Symbole diagramów akcji
C.6. Symbole implementacji i modelowania komponentów
C.7. Kooperacje i wzorce
C.8. Notacja dla operacji w czasie rzeczywistym

Metody obiektowe w teorii i w praktyce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Metody obiektowe w teorii i w praktyce”, kupili także:
<b>Globalne ocieplenie Zrozumieć prognozę</b>, <font color="navy">David Archer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Globalne ocieplenie Zrozumieć prognozę, David Archer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II</b>, <font color="navy">Barry Braverman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II, Barry Braverman, Wydawnictwo HELION
<b>Geografia urbanistyczna</b>, <font color="navy">Stanisław Liszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geografia urbanistyczna, Stanisław Liszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Specyfikacja na przykładach. Poznaj zwinne metody pracy i dostarczaj właściwe oprogramowanie</b>, <font color="navy">Gojko Adzic</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Specyfikacja na przykładach. Poznaj zwinne metody pracy i dostarczaj właściwe oprogramowanie, Gojko Adzic, Wydawnictwo HELION
<b>888 porad do twojego domu</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Feeria</font>
888 porad do twojego domu, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Feeria
<b>Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej</b>, <font color="navy">Michael Freeman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo G+J RBA</font>
Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej, Michael Freeman, Wydawnictwo G+J RBA
<b>Socjologia i przestrzeń miejska</b>, <font color="navy">Andrzej Majer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Socjologia i przestrzeń miejska, Andrzej Majer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Myśleć jak Edison</b>, <font color="navy">Michael J. Gelb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Myśleć jak Edison, Michael J. Gelb, Wydawnictwo Rebis
<b>Wprowadzenie do Spring Framework dla programistów Java</b>, <font color="navy">Felipe Gutierrez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do Spring Framework dla programistów Java, Felipe Gutierrez, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WNT
 Kategoria:
 Fizyka
Historia fizyki teoretycznej

Historia fizyki teoretycznej

59.00zł
47.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje Loretta Jones, Peter Atkins Naukowe PWN
Windows Server 2008 PL Księga eksperta Rand Morimoto, Michael Noel, Omar Droubi, Ross Mistry, Chris Amaris HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Tom 1+2 Skoć, Spałek KOMPLET Antoni Skoć, Jacek Spałek WNT
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Kwalifikacja E.14. Część 1. Tworzenie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Jolanta Pokorska HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION

niedziela, 26 czerwiec 2016   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami