Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Inżynieria oprogramowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Systemy poczty elektronicznej Standardy, architektura, bezpieczeństwo

Systemy poczty elektronicznej Standardy, architektura, bezpieczeństwo

49.00zł
39.69zł
Metody obiektowe w teorii i w praktyce 152.25zł
Metody obiektowe w teorii i w praktyce

Autor: Ian Graham

ISBN: 83-204-2847-5

Ilość stron: 910

Data wydania 2004

Twarda oprawa

Książka "Metody obiektowe w teorii i w praktyce" jest uznana w świecie za najlepszy podręcznik o metodach obiektowych. Zawiera:

- opis podstawowych pojęć używanych w technologii obiektowej:

- przegląd najnowszych obiektowych metod analizy wymagań i metod projektowania systemów obiektowych:

- omówienie korzyści wynikających ze stosowania podejścia obiektowego do analizy, projektowania i programowania.

Autor, wielki światowy autorytet w dziedzinie technologii obiektowej, porusza zagadnienia dotyczące tworzenia architektury oprogramowania, stosowania wzorów w projektowaniu, korzystania z komponentów i zarządzania przedsięwzięciem programistycznym. Wiele uwagi poświęca obiektowym i relacyjnym bazom danych, systemom rozproszonym, migracji oprogramowania, a zwłaszcza wielokrotnej używalności oprogramowania. Omawia najważniejsze obiektowe języki oprogramowania, a w kontekście projektowania także język UML. Swoje rozważania uzupełnia licznymi praktycznymi przykładami.

Wartość merytoryczna dzieła podnoszą zamieszczone na końcu większości rozdziałów, dodatki zawierające krótki opis teorii obiektów rozmytych, historyczny przegląd głównych obiektowych metod analizy i projektowania, skrót notacji UML, słownik używanych pojęć i bardzo obszerny wykaz literatury. Wydawnictwa Naukowo-Techniczne polecają tę książkę studentom informatyki i pracownikom firm programistycznych: architektom systemów, projektantom i programistom. Mamy nadzieję, że ułatwi im ona zrozumienie metody obiektowych i stosowanie ich.

Rozdziały:

1. Pojęcia podstawowe
1.1. Podstawy historyczne
1.2. Co to są metody obiektowe?
1.3. Podstawowe pojęcia i terminy
1.3.1. Abstrakcje i kapsułkowanie
1.3.2. Dziedziczenie
l .3.3. Kapsułkowanie, dziedziczenie i obiektowość
1.4. Podsumowanie
1.5. Uwagi o literaturze
1.6. Ćwiczenia

2. Zalety programowania obiektowego i metod obiektowych
2.1. Korzyści
2.2. Niektóre problemy i pułapki
2.3. Przykłady zastosowań
2.4. Strategie stosowania podejścia obiektowego
2.5. Podsumowanie
2.6. Uwagi o literaturze
2.7. Ćwiczenia

3. Obiektowe i oparte na obiektach języki programowania
3.1. Języki obiektowe
3.1.1.Simula
3.1.2. Smalltalk i jego dialekty
3.1.3. Rozszerzenia języka C
3.1.4. Eiffel
3.1.5. Java
3.1.6. Object-COBOL
3.2. Inne języki mające właściwości obiektowe
3.3. Języki funkcyjne i aplikacyjne
3.4. Systemy oparte na sztucznej inteligencji
3.4.1. Rozszerzenia Lispu
3.4.2. Inne systemy oparte na sztucznej inteligencji
3.5. Biblioteki obiektowe, szkielety aplikacji i obiektowe języki 4GL
3.6. Inne języki i systemy
3.6.1. Inne języki
3.6.2. Teorie typów a programowanie obiektowe
3.6.3. Programowanie obiektowe w konwencjonalnych językach
3.7. Wybór języka obiektowego
3.8. Kierunki i tendencje
3.9. Podsumowanie
3.10. Uwagi o literaturze
3.11. Ćwiczenia

4. Systemy rozproszone, oprogramowanie pośredniczące i migracja oprogramowania
4.1. Systemy rozproszone i systemy klient-serwer
4.1.1. Kwestie sieciowe i architekturalne
4.2. Brokery zamówień obiektowych i oprogramowanie pośredniczące
4.2.1. Rola języka XML
4.3. Integrowanie aplikacji biznesowych
4.4. Strategie migracji
4.4.1. Współdziałanie systemów obiektowych z konwencjonalnymi
4.4.2. Strategie zarządzania danymi dla opakowań
4.4.3. Praktyczne problemy związane z migracją
4.4.4. Ponowne użycie istniejących części oprogramowania i pakietów programów
4.4.5. Sposób użycia analizy obiektowej jako odskoczni
4.4.6. Analiza obiektowa i tworzenie prototypów opartych na wiedzy
4.4.7. Technologia obiektowa jako sama w sobie strategia migracji
4.5. Podsumowanie
4.6. Uwagi o literaturze
4.7. Ćwiczenia

5. Technologia baz danych
5.1. Krótka historia modeli danych
5.1.1. Słabe punkty wczesnych baz danych
5.1.2. Model relacyjny i jak on pomaga
5.1.3. Semantyczne modele danych i metody analizy danych
5.2. Słabe punkty modelu relacyjnego
5.2.1. Normalizacja
5.2.2. Reguły integralności i reguły biznesowe
5.2.3. Wartości puste
5.2.4. Abstrakcyjne typy danych i obiekty złożone
5.2.5. Zapytania rekurencyjne
5.3. Bazy danych encji-relacji i dedukcyjne
5.3.1. Bazy danych encji-relacji
5.3.2. Dedukcyjne bazy danych
5.4. Obiektowo-relacyjne bazy danych
5.5. Języki zapytań
5.6. Co to jest obiektowa baza danych?
5.7. Korzyści wynikające ze stosowania obiektowych baz danych
5.7.1. Korzyści wynikające z potrzeby programowania obiektowego
5.7.2. Korzyści wynikające ze wzbogaconych możliwości semantycznych
5.7.3. Korzyści wynikające z obiektowych baz danych jako takich
5.7.4. Problemy związane z obiektowymi bazami danych
5.8. Przegląd komercyjnych obiektowych baz danych
5.8.1. Komercyjne obiektowe bazy danych
5.8.2. Inne wpływowe produkty i przedsięwzięcia
5.9. Integralność referencyjna w obiektowych bazach danych
5.10. Zastosowania obiektowych baz danych
5.10.1. Rozproszone bazy danych i wyszukiwanie pełnego znaczenia
5.11. Rozważania na temat strategii
5.12. Podsumowanie
5.13. Uwagi o literaturze
5.14. Ćwiczenia

6. Analiza obiektowa i projektowanie obiektowe
6.1. Historia metod analizy obiektowej i projektowania obiektowego
6.2. Inżynieria oprogramowania
6.2.1. Podejścia sterowane odpowiedzialnościami a sterowane danymi
6.2.2. Podejścia translatorskie a opracowujące
6.3. Analiza obiektowa i projektowanie obiektowe przy użyciu języka UML
6.3.1. Struktury obiektowe
6.3.2. Zastosowanie przypadków użycia do odkrywania typów
6.3.3. Niezmienniki i zbiory reguł
6.3.4. Niezmienniki i kapsułkowanie
6.3.5. Modele stanów
6.3.6. Przejście do projektowania komponentów
6.3.7. Proces projektowania
6.3.8. Modele dokumentacyjne
6.3.9. Rozszerzenia w czasie rzeczywistym
6.4. Identyfikowanie obiektów
6.4.1. Filozofia wiedzy i teoria klasyfikacji
6.4.2. Analiza zadania
6.4.3. Siatki Kelly'ego
6.5. Narzędzia CASE
6.6. Podsumowanie
6.7. Uwagi o literaturze
6.8. Ćwiczenia

7. Architektura, wzorce i komponenty
7.1. Architektura oprogramowania i systemów
7.2. Wzorce, architektura i projektowanie rozłączne
7.2.1. Wzorce projektowe służące do oddzielania
7.3. Zastosowanie komponentów w projektowaniu
7.3.1. Komponenty a elastyczność
7.3.2. Złącza dużej skali
7.3.3. Odwzorowanie modelu biznesowego na implementację
7.3.4. Komponenty biznesowe i biblioteki
7.4. Podsumowanie
7.5. Uwagi o literaturze
7.6. Ćwiczenia

8. Inżynieria wymagań
8.1. Podejścia do inżynierii wymagań
8.2. Inżynieria wymagań a specyfikacja systemu
8.2.1. Praca kooperacyjna, automatyzacja przepływu czynności i oprogramowanie grupowe
8.3. Zmniejszanie skali dużych problemów - siatka celów przedsięwzięcia
8.4. Odkrywanie celów i priorytetów biznesowych
8.5. Agenci, konwersacje i procesy biznesowe
8.5.1. Modele procesów biznesowych
8.5.2. Diagramy czynności i modelowanie procesów biznesowych
8.6. Od konwersacji do zadań i przypadków użycia
8.7. Od obiektowego modelu zadania do obiektowego modelu biznesowego
8.8. Bezszwowość
8.9. Wzorzec sylogizmu dla generowania przypadków użycia
8.10. Zapewnianie kompletności zbioru scenariuszy
8.11. Zbiory asocjacji i diagramy przebiegu
8.11.1. Połączone, rozłączne i zagnieżdżone zbiory asocjacji zadań
8.12. Wykonywalne specyfikacje i symulacja
8.12.1. Symulacja zdarzeń dyskretnych
8.13. Organizacja i przebieg warsztatów inżynierii wymagań
8.13.1. Role podejmowane podczas warsztatów
8.13.2. Kto powinien uczestniczyć w warsztatach
8.13.3. Wybór lokalizacji
8.13.4. Logistyka warsztatów
8.13.5. Listy kontrolne organizatora i opiekuna warsztatów
8.13.6. Umiejętności opiekunów warsztatów
8.13.7. Kto powinien zapisywać przebieg sesji
8.13.8. Przebieg warsztatów
8.13.9. Techniki prowadzenia wywiadu w kontekście warsztatów
8.14. Podsumowanie
8.15. Uwagi o literaturze
8.16. Ćwiczenia

9. Zarządzanie procesem i przedsięwzięciem
9.1. Dlaczego wprowadzamy proces?
9.2. Co musi robić metoda obiektowa?
9.3. Klasyczne modele cyklu życia
9.3.1. Modele: w kształcie wodospadu, V oraz X
9.3.2. Modele spiralne
9.3.3. Model w kształcie fontanny i model MOSES
9.3.4. Fraktale, muszle i flippery
9.4. Warsztaty, bloki czasowe i opracowywanie ewolucyjne
9.4.1. Zasady dynamicznego opracowywania systemów
9.5. Modele cyklu życia procesu i produktu
9.5.1. Obiektowe modele cyklu życia
9.5.2. Metody: Objectory i Rational Unified Process
9.5.3. Szkielet procesu OPEN
9.6. Model procesu sterowanego kontraktem
9.7. Szczegółowy opis procesu sterowanego kontraktem
9.7.1. Etap i czynność inicjowania przedsięwzięcia
9.7.2. Czynność ustalania wymagań
9.7.3. Czynność szczegółowego opracowania analizy
9.7.4. Czynność planowania bloków czasowych
9.7.5. Tworzenie oprogramowania wewnątrz bloku czasowego: czynność
budowania
9.7.6. Czynność projektowania
9.7.7. Czynność programowania
9.7.8. Czynność testowania
9.7.9. Czynność przeglądu i próby odbiorczej użytkownika
9.7.10. Łączenie, koordynacja, ponowne użytkowanie i dokumentacja
9.7.11. Czynność oceniania bloku czasowego i obiektów potencjalnie
wielokrotnie używalnych
9.7.12. Czynność planowania implementacji
9.7.13. Czynności planowania tworzenia oprogramowania i planowania zasobów
9.7.14. Czynność modelowania dziedziny i zarządzania składnicą
9.7.15. Czynność usuwania błędów
9.7.16. Główne zadania i problemy związane z zarządzaniem przedsięwzięciem
9.7.17. Role i odpowiedzialność
9.8. Zarządzanie ponownym użytkowaniem
9.9. Metryki i ulepszanie procesu
9.9.1. Metryki
9.9.2. Ulepszanie procesu
9.10. Projektowanie interfejsu użytkownika
9.10.1. Projektowanie komunikacji człowieka z maszyną
9.10.2. Podstawy psychologii poznawczej
9.10.3. Zasady projektowania komunikacji człowieka z maszyną
9.10.4. Wskazówki, jak projektować interfejs użytkownika
9.11. Testowanie
9.12. Podsumowanie
9.13. Uwagi o literaturze
9.14. Ćwiczenia

10. Zastosowania
10.1. Zastosowania internetowe
10.2. Inne zastosowania handlowe
10.2.1. Graficzne interfejsy użytkownika
10.2.2. Symulacja
10.2.3. Systemy informacji geograficznej
10.2.4. Systemy współbieżne i sprzęt równoległy
10.2.5. Inne zastosowania
10.3. Systemy eksperckie, sztuczna inteligencja i inteligentni agenci
10.3.1. Systemy tablicowe i aktorskie
10.3.2. Sieci neuronowe i równoległa technika komputerowa
10.3.3. Inteligentni agenci
10.4. Powrót do przyszłości
10.5. Podsumowanie
10.6. Uwagi o literaturze

A. Obiekty rozmyte: dziedziczenie w warunkach niepewności
A.l. Reprezentowanie wiedzy o obiektach w sztucznej inteligencji
A. l. l. Sieci semantyczne i ramy
A. l.2. Dziedziczenie właściwości
A.2. Podstawowe pojęcia teorii zbiorów rozmytych
A.2. l. Zbiory rozmyte
A.2.2. Reguły wnioskowania
A.2.3. Pozbywanie się zbiorów rozmytych
A.2.4. Kwantyfikatory rozmyte
A.3. Obiekty rozmyte
A.4. Zastosowanie
A.5. Obiekty rozmyte, kwantyfikatory rozmyte i logika niemonotoniczna
A.6. Polityka biznesowa i modele rozmyte
A.7. Reguły sterowania dla systemów rozmytych dziedziczenia wielorakiego
A.8. Teoria projektowania dla obiektów rozmytych
A.8. l. Kompletność projektowania
A.8.2. Obiekty kontra atrybuty
A.8.3. Obiekty tautologiczne i rozkład maksymalny
A.9. Związek obiektów rozmytych z innymi pojęciami
A.9. l. Obiekty rozmyte jako uogólnienie relacji rozmytych
A.9.2. Obiekty rozmyte jako uogólnienie obiektów
A.9.3. Obiekt rozmyty jako puszaut
A.10. Podsumowanie
A.ll. Uwagi o literaturze

B. Pionierskie metody analizy i projektowania
B.l. Wczesne obiektowe metody projektowania i notacje
B.2. Wczesne metody i notacje analizy obiektowej
B.3. Uwagi o literaturze

C. Notacja języka UML
C.l. Symbole modelowania obiektowego
C.2. Symbole służące do modelowania akcji (przypadków użycia)
C.3. Symbole diagramów przebiegu i kooperacji
C.4. Symbole modelowania stanów
C.5. Symbole diagramów akcji
C.6. Symbole implementacji i modelowania komponentów
C.7. Kooperacje i wzorce
C.8. Notacja dla operacji w czasie rzeczywistym

Metody obiektowe w teorii i w praktyce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Metody obiektowe w teorii i w praktyce”, kupili także:
<b>Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie</b>, <font color="navy">Al Ries, Jack Trout</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress
<b>Strategie i modele gospodarki elektronicznej</b>, <font color="navy">(redakcja naukowa) Celina M. Olszak, Ewa Ziemba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strategie i modele gospodarki elektronicznej, (redakcja naukowa) Celina M. Olszak, Ewa Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Java 2 Podstawy</b>, <font color="navy">Cay S. Horstmann, Gary Cornell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java 2 Podstawy, Cay S. Horstmann, Gary Cornell, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript</b>, <font color="navy">Mario Andres Pagella</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript, Mario Andres Pagella, Wydawnictwo HELION
<b>Blisko, coraz bliżej. Od fotografii zbliżeniowej do mikrofotografii</b>, <font color="navy">Marek Miś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blisko, coraz bliżej. Od fotografii zbliżeniowej do mikrofotografii, Marek Miś, Wydawnictwo HELION
<b>Oprogramowanie godne zaufania Metodologia, techniki i narzędzia projektowania</b>, <font color="navy">Bijay K. Jayaswal, Peter C. Patton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oprogramowanie godne zaufania Metodologia, techniki i narzędzia projektowania, Bijay K. Jayaswal, Peter C. Patton, Wydawnictwo HELION
<b>Wspomaganie konstruowania układów redukcji drgań i hałasu maszyn</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wspomaganie konstruowania układów redukcji drgań i hałasu maszyn, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>PHP w mgnieniu oka</b>, <font color="navy">Chris Newman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP w mgnieniu oka, Chris Newman, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy mechaniki płynów i hydrauliki</b>, <font color="navy">Romuald Puzyrewski, Jerzy Sawicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy mechaniki płynów i hydrauliki, Romuald Puzyrewski, Jerzy Sawicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WNT
 Kategoria:
 Energetyka
Ustalenie przyczyny powstania pożaru. Urządzenia grzejne, ich charakterystyki termiczne i badania elektrotechniczne. Por

Ustalenie przyczyny powstania pożaru. Urządzenia grzejne, ich charakterystyki termiczne i badania elektrotechniczne. Por

41.00zł
30.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Bluetooth. Uwolnij się od kabli Brent A. Miller, Chatschink Bisdikian, Ph. D. HELION
Pragmatyczny programista Od czeladnika do mistrza Andrew Hunt, David Thomas HELION
Sztuka podstępu Łamałem ludzi nie hasła Wydanie 2 Kevin Mitnick, William L. Simon, Steve Wozniak HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION

piątek, 26 sierpień 2016   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami