Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Inżynieria oprogramowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Bestsellery
Układy wykorzystujące sterowniki PLC Projektowanie algorytmów sterowania Bogdan Broel-Plater Naukowe PWN
Thinking in Java Edycja polska Wydanie 4 Bruce Eckel HELION
Notacja modelowania procesów biznesowych podstawy Business Process Modeling Notation BPMN Marek Piotrowski BTC
Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Krok po kroku Stacia Misner Microsoft Press
Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012) Steve Suehring Microsoft Press
 Wydawnictwo:
 Difin
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka

55.00zł
47.30zł
Metody obiektowe w teorii i w praktyce 152.25zł
Metody obiektowe w teorii i w praktyce

Autor: Ian Graham

ISBN: 83-204-2847-5

Ilość stron: 910

Data wydania 2004

Twarda oprawa

Książka "Metody obiektowe w teorii i w praktyce" jest uznana w świecie za najlepszy podręcznik o metodach obiektowych. Zawiera:

- opis podstawowych pojęć używanych w technologii obiektowej:

- przegląd najnowszych obiektowych metod analizy wymagań i metod projektowania systemów obiektowych:

- omówienie korzyści wynikających ze stosowania podejścia obiektowego do analizy, projektowania i programowania.

Autor, wielki światowy autorytet w dziedzinie technologii obiektowej, porusza zagadnienia dotyczące tworzenia architektury oprogramowania, stosowania wzorów w projektowaniu, korzystania z komponentów i zarządzania przedsięwzięciem programistycznym. Wiele uwagi poświęca obiektowym i relacyjnym bazom danych, systemom rozproszonym, migracji oprogramowania, a zwłaszcza wielokrotnej używalności oprogramowania. Omawia najważniejsze obiektowe języki oprogramowania, a w kontekście projektowania także język UML. Swoje rozważania uzupełnia licznymi praktycznymi przykładami.

Wartość merytoryczna dzieła podnoszą zamieszczone na końcu większości rozdziałów, dodatki zawierające krótki opis teorii obiektów rozmytych, historyczny przegląd głównych obiektowych metod analizy i projektowania, skrót notacji UML, słownik używanych pojęć i bardzo obszerny wykaz literatury. Wydawnictwa Naukowo-Techniczne polecają tę książkę studentom informatyki i pracownikom firm programistycznych: architektom systemów, projektantom i programistom. Mamy nadzieję, że ułatwi im ona zrozumienie metody obiektowych i stosowanie ich.

Rozdziały:

1. Pojęcia podstawowe
1.1. Podstawy historyczne
1.2. Co to są metody obiektowe?
1.3. Podstawowe pojęcia i terminy
1.3.1. Abstrakcje i kapsułkowanie
1.3.2. Dziedziczenie
l .3.3. Kapsułkowanie, dziedziczenie i obiektowość
1.4. Podsumowanie
1.5. Uwagi o literaturze
1.6. Ćwiczenia

2. Zalety programowania obiektowego i metod obiektowych
2.1. Korzyści
2.2. Niektóre problemy i pułapki
2.3. Przykłady zastosowań
2.4. Strategie stosowania podejścia obiektowego
2.5. Podsumowanie
2.6. Uwagi o literaturze
2.7. Ćwiczenia

3. Obiektowe i oparte na obiektach języki programowania
3.1. Języki obiektowe
3.1.1.Simula
3.1.2. Smalltalk i jego dialekty
3.1.3. Rozszerzenia języka C
3.1.4. Eiffel
3.1.5. Java
3.1.6. Object-COBOL
3.2. Inne języki mające właściwości obiektowe
3.3. Języki funkcyjne i aplikacyjne
3.4. Systemy oparte na sztucznej inteligencji
3.4.1. Rozszerzenia Lispu
3.4.2. Inne systemy oparte na sztucznej inteligencji
3.5. Biblioteki obiektowe, szkielety aplikacji i obiektowe języki 4GL
3.6. Inne języki i systemy
3.6.1. Inne języki
3.6.2. Teorie typów a programowanie obiektowe
3.6.3. Programowanie obiektowe w konwencjonalnych językach
3.7. Wybór języka obiektowego
3.8. Kierunki i tendencje
3.9. Podsumowanie
3.10. Uwagi o literaturze
3.11. Ćwiczenia

4. Systemy rozproszone, oprogramowanie pośredniczące i migracja oprogramowania
4.1. Systemy rozproszone i systemy klient-serwer
4.1.1. Kwestie sieciowe i architekturalne
4.2. Brokery zamówień obiektowych i oprogramowanie pośredniczące
4.2.1. Rola języka XML
4.3. Integrowanie aplikacji biznesowych
4.4. Strategie migracji
4.4.1. Współdziałanie systemów obiektowych z konwencjonalnymi
4.4.2. Strategie zarządzania danymi dla opakowań
4.4.3. Praktyczne problemy związane z migracją
4.4.4. Ponowne użycie istniejących części oprogramowania i pakietów programów
4.4.5. Sposób użycia analizy obiektowej jako odskoczni
4.4.6. Analiza obiektowa i tworzenie prototypów opartych na wiedzy
4.4.7. Technologia obiektowa jako sama w sobie strategia migracji
4.5. Podsumowanie
4.6. Uwagi o literaturze
4.7. Ćwiczenia

5. Technologia baz danych
5.1. Krótka historia modeli danych
5.1.1. Słabe punkty wczesnych baz danych
5.1.2. Model relacyjny i jak on pomaga
5.1.3. Semantyczne modele danych i metody analizy danych
5.2. Słabe punkty modelu relacyjnego
5.2.1. Normalizacja
5.2.2. Reguły integralności i reguły biznesowe
5.2.3. Wartości puste
5.2.4. Abstrakcyjne typy danych i obiekty złożone
5.2.5. Zapytania rekurencyjne
5.3. Bazy danych encji-relacji i dedukcyjne
5.3.1. Bazy danych encji-relacji
5.3.2. Dedukcyjne bazy danych
5.4. Obiektowo-relacyjne bazy danych
5.5. Języki zapytań
5.6. Co to jest obiektowa baza danych?
5.7. Korzyści wynikające ze stosowania obiektowych baz danych
5.7.1. Korzyści wynikające z potrzeby programowania obiektowego
5.7.2. Korzyści wynikające ze wzbogaconych możliwości semantycznych
5.7.3. Korzyści wynikające z obiektowych baz danych jako takich
5.7.4. Problemy związane z obiektowymi bazami danych
5.8. Przegląd komercyjnych obiektowych baz danych
5.8.1. Komercyjne obiektowe bazy danych
5.8.2. Inne wpływowe produkty i przedsięwzięcia
5.9. Integralność referencyjna w obiektowych bazach danych
5.10. Zastosowania obiektowych baz danych
5.10.1. Rozproszone bazy danych i wyszukiwanie pełnego znaczenia
5.11. Rozważania na temat strategii
5.12. Podsumowanie
5.13. Uwagi o literaturze
5.14. Ćwiczenia

6. Analiza obiektowa i projektowanie obiektowe
6.1. Historia metod analizy obiektowej i projektowania obiektowego
6.2. Inżynieria oprogramowania
6.2.1. Podejścia sterowane odpowiedzialnościami a sterowane danymi
6.2.2. Podejścia translatorskie a opracowujące
6.3. Analiza obiektowa i projektowanie obiektowe przy użyciu języka UML
6.3.1. Struktury obiektowe
6.3.2. Zastosowanie przypadków użycia do odkrywania typów
6.3.3. Niezmienniki i zbiory reguł
6.3.4. Niezmienniki i kapsułkowanie
6.3.5. Modele stanów
6.3.6. Przejście do projektowania komponentów
6.3.7. Proces projektowania
6.3.8. Modele dokumentacyjne
6.3.9. Rozszerzenia w czasie rzeczywistym
6.4. Identyfikowanie obiektów
6.4.1. Filozofia wiedzy i teoria klasyfikacji
6.4.2. Analiza zadania
6.4.3. Siatki Kelly'ego
6.5. Narzędzia CASE
6.6. Podsumowanie
6.7. Uwagi o literaturze
6.8. Ćwiczenia

7. Architektura, wzorce i komponenty
7.1. Architektura oprogramowania i systemów
7.2. Wzorce, architektura i projektowanie rozłączne
7.2.1. Wzorce projektowe służące do oddzielania
7.3. Zastosowanie komponentów w projektowaniu
7.3.1. Komponenty a elastyczność
7.3.2. Złącza dużej skali
7.3.3. Odwzorowanie modelu biznesowego na implementację
7.3.4. Komponenty biznesowe i biblioteki
7.4. Podsumowanie
7.5. Uwagi o literaturze
7.6. Ćwiczenia

8. Inżynieria wymagań
8.1. Podejścia do inżynierii wymagań
8.2. Inżynieria wymagań a specyfikacja systemu
8.2.1. Praca kooperacyjna, automatyzacja przepływu czynności i oprogramowanie grupowe
8.3. Zmniejszanie skali dużych problemów - siatka celów przedsięwzięcia
8.4. Odkrywanie celów i priorytetów biznesowych
8.5. Agenci, konwersacje i procesy biznesowe
8.5.1. Modele procesów biznesowych
8.5.2. Diagramy czynności i modelowanie procesów biznesowych
8.6. Od konwersacji do zadań i przypadków użycia
8.7. Od obiektowego modelu zadania do obiektowego modelu biznesowego
8.8. Bezszwowość
8.9. Wzorzec sylogizmu dla generowania przypadków użycia
8.10. Zapewnianie kompletności zbioru scenariuszy
8.11. Zbiory asocjacji i diagramy przebiegu
8.11.1. Połączone, rozłączne i zagnieżdżone zbiory asocjacji zadań
8.12. Wykonywalne specyfikacje i symulacja
8.12.1. Symulacja zdarzeń dyskretnych
8.13. Organizacja i przebieg warsztatów inżynierii wymagań
8.13.1. Role podejmowane podczas warsztatów
8.13.2. Kto powinien uczestniczyć w warsztatach
8.13.3. Wybór lokalizacji
8.13.4. Logistyka warsztatów
8.13.5. Listy kontrolne organizatora i opiekuna warsztatów
8.13.6. Umiejętności opiekunów warsztatów
8.13.7. Kto powinien zapisywać przebieg sesji
8.13.8. Przebieg warsztatów
8.13.9. Techniki prowadzenia wywiadu w kontekście warsztatów
8.14. Podsumowanie
8.15. Uwagi o literaturze
8.16. Ćwiczenia

9. Zarządzanie procesem i przedsięwzięciem
9.1. Dlaczego wprowadzamy proces?
9.2. Co musi robić metoda obiektowa?
9.3. Klasyczne modele cyklu życia
9.3.1. Modele: w kształcie wodospadu, V oraz X
9.3.2. Modele spiralne
9.3.3. Model w kształcie fontanny i model MOSES
9.3.4. Fraktale, muszle i flippery
9.4. Warsztaty, bloki czasowe i opracowywanie ewolucyjne
9.4.1. Zasady dynamicznego opracowywania systemów
9.5. Modele cyklu życia procesu i produktu
9.5.1. Obiektowe modele cyklu życia
9.5.2. Metody: Objectory i Rational Unified Process
9.5.3. Szkielet procesu OPEN
9.6. Model procesu sterowanego kontraktem
9.7. Szczegółowy opis procesu sterowanego kontraktem
9.7.1. Etap i czynność inicjowania przedsięwzięcia
9.7.2. Czynność ustalania wymagań
9.7.3. Czynność szczegółowego opracowania analizy
9.7.4. Czynność planowania bloków czasowych
9.7.5. Tworzenie oprogramowania wewnątrz bloku czasowego: czynność
budowania
9.7.6. Czynność projektowania
9.7.7. Czynność programowania
9.7.8. Czynność testowania
9.7.9. Czynność przeglądu i próby odbiorczej użytkownika
9.7.10. Łączenie, koordynacja, ponowne użytkowanie i dokumentacja
9.7.11. Czynność oceniania bloku czasowego i obiektów potencjalnie
wielokrotnie używalnych
9.7.12. Czynność planowania implementacji
9.7.13. Czynności planowania tworzenia oprogramowania i planowania zasobów
9.7.14. Czynność modelowania dziedziny i zarządzania składnicą
9.7.15. Czynność usuwania błędów
9.7.16. Główne zadania i problemy związane z zarządzaniem przedsięwzięciem
9.7.17. Role i odpowiedzialność
9.8. Zarządzanie ponownym użytkowaniem
9.9. Metryki i ulepszanie procesu
9.9.1. Metryki
9.9.2. Ulepszanie procesu
9.10. Projektowanie interfejsu użytkownika
9.10.1. Projektowanie komunikacji człowieka z maszyną
9.10.2. Podstawy psychologii poznawczej
9.10.3. Zasady projektowania komunikacji człowieka z maszyną
9.10.4. Wskazówki, jak projektować interfejs użytkownika
9.11. Testowanie
9.12. Podsumowanie
9.13. Uwagi o literaturze
9.14. Ćwiczenia

10. Zastosowania
10.1. Zastosowania internetowe
10.2. Inne zastosowania handlowe
10.2.1. Graficzne interfejsy użytkownika
10.2.2. Symulacja
10.2.3. Systemy informacji geograficznej
10.2.4. Systemy współbieżne i sprzęt równoległy
10.2.5. Inne zastosowania
10.3. Systemy eksperckie, sztuczna inteligencja i inteligentni agenci
10.3.1. Systemy tablicowe i aktorskie
10.3.2. Sieci neuronowe i równoległa technika komputerowa
10.3.3. Inteligentni agenci
10.4. Powrót do przyszłości
10.5. Podsumowanie
10.6. Uwagi o literaturze

A. Obiekty rozmyte: dziedziczenie w warunkach niepewności
A.l. Reprezentowanie wiedzy o obiektach w sztucznej inteligencji
A. l. l. Sieci semantyczne i ramy
A. l.2. Dziedziczenie właściwości
A.2. Podstawowe pojęcia teorii zbiorów rozmytych
A.2. l. Zbiory rozmyte
A.2.2. Reguły wnioskowania
A.2.3. Pozbywanie się zbiorów rozmytych
A.2.4. Kwantyfikatory rozmyte
A.3. Obiekty rozmyte
A.4. Zastosowanie
A.5. Obiekty rozmyte, kwantyfikatory rozmyte i logika niemonotoniczna
A.6. Polityka biznesowa i modele rozmyte
A.7. Reguły sterowania dla systemów rozmytych dziedziczenia wielorakiego
A.8. Teoria projektowania dla obiektów rozmytych
A.8. l. Kompletność projektowania
A.8.2. Obiekty kontra atrybuty
A.8.3. Obiekty tautologiczne i rozkład maksymalny
A.9. Związek obiektów rozmytych z innymi pojęciami
A.9. l. Obiekty rozmyte jako uogólnienie relacji rozmytych
A.9.2. Obiekty rozmyte jako uogólnienie obiektów
A.9.3. Obiekt rozmyty jako puszaut
A.10. Podsumowanie
A.ll. Uwagi o literaturze

B. Pionierskie metody analizy i projektowania
B.l. Wczesne obiektowe metody projektowania i notacje
B.2. Wczesne metody i notacje analizy obiektowej
B.3. Uwagi o literaturze

C. Notacja języka UML
C.l. Symbole modelowania obiektowego
C.2. Symbole służące do modelowania akcji (przypadków użycia)
C.3. Symbole diagramów przebiegu i kooperacji
C.4. Symbole modelowania stanów
C.5. Symbole diagramów akcji
C.6. Symbole implementacji i modelowania komponentów
C.7. Kooperacje i wzorce
C.8. Notacja dla operacji w czasie rzeczywistym

Metody obiektowe w teorii i w praktyce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Metody obiektowe w teorii i w praktyce”, kupili także:
<b>Samochody osobowe Dzieje rozwoju</b>, <font color="navy">Andrzej Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody osobowe Dzieje rozwoju, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej Wspomaganie procesów podejmowania decyzji</b>, <font color="navy">Tomasz Jeruzalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej Wspomaganie procesów podejmowania decyzji, Tomasz Jeruzalski, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Alchemia uwodzenia, czyli jak hipnotycznie kontrolować umysły, uczucia i zachowania seksualne kobiet</b>, <font color="navy">Andrzej Batko, Lech Dębski, Paweł Sowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Alchemia uwodzenia, czyli jak hipnotycznie kontrolować umysły, uczucia i zachowania seksualne kobiet, Andrzej Batko, Lech Dębski, Paweł Sowa, Wydawnictwo Onepress
<b>Pomiar i ocena płynności finansowej podmiotu gospodarczego</b>, <font color="navy">Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Magdalena Mosionek-Schweda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Pomiar i ocena płynności finansowej podmiotu gospodarczego, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Magdalena Mosionek-Schweda, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Łazienki 150 najlepszych pomysłów</b>, <font color="navy">Elżbieta Adamska, Rafał Kwietniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Olesiejuk</font>
Łazienki 150 najlepszych pomysłów, Elżbieta Adamska, Rafał Kwietniewski, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast</b>, <font color="navy">Bohdan Łyp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast, Bohdan Łyp, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript dla każdego wydanie IV</b>, <font color="navy">Michael Moncur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript dla każdego wydanie IV, Michael Moncur, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy fizyki dla kandydatów na wyższe uczelnie i studentów</b>, <font color="navy">M.A. Herman, A. Kalestyński, L. Widomski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy fizyki dla kandydatów na wyższe uczelnie i studentów, M.A. Herman, A. Kalestyński, L. Widomski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WNT
 Kategoria:
 Ekonometria
Strategia Wprowadzenie do teorii gier

Strategia Wprowadzenie do teorii gier

69.00zł
55.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Refaktoryzacja Ulepszanie struktury istniejącego kodu Martin Fowler, Kent Beck, John Brant, William Opdyke, Don Roberts HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION

piątek, 28 sierpień 2015   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami