Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji 79.00zł
Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji

Tytuł: Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji
Autor: Kesra Nermend
ISBN: 978-83-01-19660-8
Ilość stron: 365
Data wydania: 12/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Książka Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji jest kierowana do środowiska naukowego z różnych dziedzin nauki (społecznych, technicznych, itp.), menedżerów oraz osób zarządzających instytucjami, tzn. wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z problematyką wielokryterialnego podejmowania decyzji.

Publikacja porządkuje dorobek naukowy z różnych obszarów wspomagania decyzji, tzn. metod MCDM (ang. Multiple Criteria Decision-Making), MCDA (ang. Multi Criteria Decision) oraz MCA (ang. Multidimensional Comparative Analysis).

Zawiera liczne przykłady (głównie z zakresu ekonomii) ułatwiające zrozumienie własności poszczególnych metod oraz ich praktyczne wykorzystanie.

Dr hab. inż. Kesra Nermend – profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, kierownik Katedry Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej w Instytucie Informatyki w Zarządzaniu na Wydziale Nauk Ekonomicznych, Prezes Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytetu Szczecińskiego. Współzałożyciel Laboratorium Neuronauki Poznawczej na Uniwersytecie Szczecińskim. Koordynator wielu projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Organizator oraz współorganizator licznych krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych. Autor wielu krajowych i zagranicznych publikacji. Zajmuje się głównie zagadnieniami związanymi z zastosowaniem metod ilościowych oraz narzędzi informatycznych w analizie zjawisk ekonomicznych, ze szczególnym uwzględnieniem metod wielokryterialnych, wielowymiarowej analizy danych, a także technik neuronauki poznawczej w badaniach zachowań społecznych oraz modelowaniu preferencji konsumentów w procesie podejmowania decyzji. Współpracuje z wieloma ośrodkami naukowymi na świecie.

Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji
Tytuł książki: "Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji"
Autor: Kesra Nermend
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji”, kupili także:

Ład korporacyjny, Dorota Dobija, Izabela Koładkiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Motocyklista doskonały Wyższa szkoła jazdy, David L. Hough, Wydawnictwo Buk Rower

Transformująca obecność Jak zaznaczyć swój wpływ w gwałtownie zmieniającym się świecie Narzędzia Struktury i Modele, Alan Seale, Wydawnictwo GALAKTYKA

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi, Ben Horowitz, Wydawnictwo Onepress

Metody modelowania populacji, Mirosława Sokół, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier, Jeanine Meyer, Wydawnictwo Helion

PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Luke Welling , Laura Thomson, Wydawnictwo Helion

Zabójczo skuteczne treści internetowe Jak przykuć uwagę internauty?, Gerry McGovern, Wydawnictwo Helion
<b>Na drodze do sukcesu. Podążaj ścieżką wyznaczoną przez prekursora rozwoju osobistego</b>, <font color="navy">Napoleon Hill (Author), Entrepreneur Media (Editor), Don Green (Forewo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Na drodze do sukcesu. Podążaj ścieżką wyznaczoną przez prekursora rozwoju osobistego, Napoleon Hill (Author), Entrepreneur Media (Editor), Don Green (Forewo, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami