Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy konstrukcji maszyn Tom 2 Skoć, Spałek  Zarys dynamiki i tribologii, elementy podatne, wały i osie maszynowe, ło

Podstawy konstrukcji maszyn Tom 2 Skoć, Spałek Zarys dynamiki i tribologii, elementy podatne, wały i osie maszynowe, ło

79.00zł
63.99zł
Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji 79.00zł
Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji

Tytuł: Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji
Autor: Kesra Nermend
ISBN: 978-83-01-19660-8
Ilość stron: 365
Data wydania: 12/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Książka Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji jest kierowana do środowiska naukowego z różnych dziedzin nauki (społecznych, technicznych, itp.), menedżerów oraz osób zarządzających instytucjami, tzn. wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z problematyką wielokryterialnego podejmowania decyzji.

Publikacja porządkuje dorobek naukowy z różnych obszarów wspomagania decyzji, tzn. metod MCDM (ang. Multiple Criteria Decision-Making), MCDA (ang. Multi Criteria Decision) oraz MCA (ang. Multidimensional Comparative Analysis).

Zawiera liczne przykłady (głównie z zakresu ekonomii) ułatwiające zrozumienie własności poszczególnych metod oraz ich praktyczne wykorzystanie.

Dr hab. inż. Kesra Nermend – profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, kierownik Katedry Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej w Instytucie Informatyki w Zarządzaniu na Wydziale Nauk Ekonomicznych, Prezes Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytetu Szczecińskiego. Współzałożyciel Laboratorium Neuronauki Poznawczej na Uniwersytecie Szczecińskim. Koordynator wielu projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Organizator oraz współorganizator licznych krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych. Autor wielu krajowych i zagranicznych publikacji. Zajmuje się głównie zagadnieniami związanymi z zastosowaniem metod ilościowych oraz narzędzi informatycznych w analizie zjawisk ekonomicznych, ze szczególnym uwzględnieniem metod wielokryterialnych, wielowymiarowej analizy danych, a także technik neuronauki poznawczej w badaniach zachowań społecznych oraz modelowaniu preferencji konsumentów w procesie podejmowania decyzji. Współpracuje z wieloma ośrodkami naukowymi na świecie.

Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji
Tytuł książki: "Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji"
Autor: Kesra Nermend
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji”, kupili także:

Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom, Jarosław Kordziński, Wydawnictwo Onepress

Angular. Programowanie z użyciem języka TypeScript. Wydanie II, Yakov Fain, Anton Moiseev, Wydawnictwo Helion

Geologia Polski Wydanie 5, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw, Shawn Wallace, Wydawnictwo Helion

Instrumenty bankowości elektronicznej, Anna Matuszyk, Paweł Grzegorz Matuszyk, Wydawnictwo CEDEWU

Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik, Maxim Jago, Wydawnictwo Helion

Towaroznawstwo Difin, Beata Zembrzuska, Wydawnictwo Difin

Podręcznik genialnych pomysłów Od inspiracji po realizację Smashing Magazine, Cameron Chapman, Wydawnictwo Helion

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami