Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Przez innowację do wzrostu Jak wprowadzić innowację przełomową

Przez innowację do wzrostu Jak wprowadzić innowację przełomową

49.00zł
36.75zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn 49.00zł 34.79zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn

Tytuł: Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł oryginalny The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Autor: Dan Olsen
ISBN: 978-83-283-3690-2
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Stwórz produkt, który pokochają klienci

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji.

W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku.

Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:
• zasady dopasowania produktu do rynku
• kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
• MVP - projektowanie i testowanie z udziałem klientów
• kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
• optymalizacja za pomocą testów A/B

Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt.

Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców.

Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu.

Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł książki: "Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn"
Autor: Dan Olsen
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn”, kupili także:
<b>Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 1 Podręcznik</b>, <font color="navy">Roman Niemczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 1 Podręcznik, Roman Niemczyk, Wydawnictwo Difin
<b>Technika w rolnictwie Część 2 Podręcznik</b>, <font color="navy">Andrzej Kulka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Technika w rolnictwie Część 2 Podręcznik, Andrzej Kulka, Wydawnictwo REA
<b>Anteny o sterowanej wiązce w technice radarowej</b>, <font color="navy">Włodzimierz Zieniutycz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Anteny o sterowanej wiązce w technice radarowej, Włodzimierz Zieniutycz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Geometria teorii strun Ukryte wymiary przestrzeni</b>, <font color="navy">Steve Nadis, Shing-Tung Yau</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Geometria teorii strun Ukryte wymiary przestrzeni, Steve Nadis, Shing-Tung Yau, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kurs tworzenia storyboardów</b>, <font color="navy">Giuseppe Cristiano</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABE Dom Wydawn</font>
Kurs tworzenia storyboardów, Giuseppe Cristiano, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
<b>Analiza przeżycia i tablice wymieralności</b>, <font color="navy">Andrzej Balicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Analiza przeżycia i tablice wymieralności, Andrzej Balicki, Wydawnictwo PWE
<b>Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO</b>, <font color="navy">Allan Bedford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO, Allan Bedford, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne. Git</b>, <font color="navy">Daniel Krasnokucki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne. Git, Daniel Krasnokucki, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografia cyfrowa Praktyczny przewodnik</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buchmann</font>
Fotografia cyfrowa Praktyczny przewodnik, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Buchmann
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

niedziela, 24 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami