Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Projektowanie i analiza wzmacniaczy małosygnałowych

Projektowanie i analiza wzmacniaczy małosygnałowych

70.00zł
56.00zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn 49.00zł 34.79zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn

Tytuł: Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł oryginalny The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Autor: Dan Olsen
ISBN: 978-83-283-3690-2
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Stwórz produkt, który pokochają klienci

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji.

W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku.

Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:
• zasady dopasowania produktu do rynku
• kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
• MVP - projektowanie i testowanie z udziałem klientów
• kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
• optymalizacja za pomocą testów A/B

Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt.

Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców.

Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu.

Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł książki: "Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn"
Autor: Dan Olsen
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn”, kupili także:
<b>Szkoła twórczego pisania Jak zostać autorem bestsellerowych książek</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szkoła twórczego pisania Jak zostać autorem bestsellerowych książek, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress
<b>Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki Materiały Technologie</b>, <font color="navy">Neil Farmer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki Materiały Technologie, Neil Farmer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>jQuery Kod doskonały</b>, <font color="navy">Paweł Mikołajewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Kod doskonały, Paweł Mikołajewski, Wydawnictwo HELION
<b>Internet jak surfować bezpiecznie</b>, <font color="navy">Maria Sokół, Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Internet jak surfować bezpiecznie, Maria Sokół, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Public Relations w bankach wirtualnych</b>, <font color="navy">Michał Macierzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Public Relations w bankach wirtualnych, Michał Macierzyński, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Jak pogoda zmieniała losy wojen i świata</b>, <font color="navy">Erik Durschmied</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Jak pogoda zmieniała losy wojen i świata, Erik Durschmied, Wydawnictwo Amber
<b>Wzorce wyszukiwania Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek</b>, <font color="navy">Peter Morville, Jeffery Callender</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wzorce wyszukiwania Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek, Peter Morville, Jeffery Callender, Wydawnictwo HELION
<b>Kali Linux. Audyt bezpieczeństwa sieci Wi-Fi dla każdego. Wydanie II</b>, <font color="navy">Vivek Ramachandran, Cameron Buchanan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kali Linux. Audyt bezpieczeństwa sieci Wi-Fi dla każdego. Wydanie II, Vivek Ramachandran, Cameron Buchanan, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual C# 2017 Krok po kroku Wydanie 9</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft Visual C# 2017 Krok po kroku Wydanie 9, John Sharp, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Linux w systemach embedded

Linux w systemach embedded

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

czwartek, 16 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami