Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

73.00zł
62.05zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn 49.00zł 34.79zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn

Tytuł: Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł oryginalny The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Autor: Dan Olsen
ISBN: 978-83-283-3690-2
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Stwórz produkt, który pokochają klienci

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji.

W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku.

Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:
• zasady dopasowania produktu do rynku
• kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
• MVP - projektowanie i testowanie z udziałem klientów
• kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
• optymalizacja za pomocą testów A/B

Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt.

Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców.

Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu.

Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł książki: "Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn"
Autor: Dan Olsen
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn”, kupili także:
<b>Pojazdy pancerne Armii Czerwonej 1939-1945</b>, <font color="navy">David Porter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Pojazdy pancerne Armii Czerwonej 1939-1945, David Porter, Wydawnictwo Bellona
<b>Kowalstwo i metaloplastyka</b>, <font color="navy">C. A. Reyner di Lagnasco</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Kowalstwo i metaloplastyka, C. A. Reyner di Lagnasco, Wydawnictwo Arkady
<b>Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit</b>, <font color="navy">Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit, Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Droga na szczyt</b>, <font color="navy">Donald J. Trump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Droga na szczyt, Donald J. Trump, Wydawnictwo Onepress
<b>Zręczność ust Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje</b>, <font color="navy">Adam Eason</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zręczność ust Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje, Adam Eason, Wydawnictwo Onepress
<b>Projekty elektroniczne dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Earl Boysen, Nancy C. Muir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Projekty elektroniczne dla bystrzaków, Earl Boysen, Nancy C. Muir, Wydawnictwo Septem
<b>Organizacja wirtualna Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Marta Najda-Janoszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Organizacja wirtualna Teoria i praktyka, Marta Najda-Janoszka, Wydawnictwo Difin
<b>Duże mosty wieloprzęsłowe</b>, <font color="navy">Biliszczuk Jan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Duże mosty wieloprzęsłowe, Biliszczuk Jan, Wydawnictwo DWE
<b>Prowadź blog! przewodnik dla małych firm</b>, <font color="navy">Andy Wibbels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prowadź blog! przewodnik dla małych firm, Andy Wibbels, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady Witold Wrotek HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION

sobota, 25 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami