Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Excel 2016 Krok po kroku

Microsoft Excel 2016 Krok po kroku

69.30zł
55.44zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn 49.00zł 34.79zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn

Tytuł: Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł oryginalny The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Autor: Dan Olsen
ISBN: 978-83-283-3690-2
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Stwórz produkt, który pokochają klienci

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji.

W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku.

Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:
• zasady dopasowania produktu do rynku
• kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
• MVP - projektowanie i testowanie z udziałem klientów
• kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
• optymalizacja za pomocą testów A/B

Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt.

Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców.

Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu.

Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł książki: "Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn"
Autor: Dan Olsen
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn”, kupili także:
<b>Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity</b>, <font color="navy">Piotr Zasępa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity, Piotr Zasępa, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Adobe Encore DVD szybki start</b>, <font color="navy">Steve Tomich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Encore DVD szybki start, Steve Tomich, Wydawnictwo HELION
<b>Jutro zaczyna się dziś, czyli jak zaprojektować swoją wymarzoną przyszłość</b>, <font color="navy">Edyta Walęciak-Skórka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jutro zaczyna się dziś, czyli jak zaprojektować swoją wymarzoną przyszłość, Edyta Walęciak-Skórka, Wydawnictwo Sensus
<b>Neuronauka poznawcza</b>, <font color="navy">Piotr Jaśkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Neuronauka poznawcza, Piotr Jaśkowski, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Bieganie nie tylko dla żółtodziobów</b>, <font color="navy">Bill Rodgers, Scott Douglas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Bieganie nie tylko dla żółtodziobów, Bill Rodgers, Scott Douglas, Wydawnictwo Rebis
<b>Potęga kontaktu wzrokowego Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim</b>, <font color="navy">Michael Ellsberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potęga kontaktu wzrokowego Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim, Michael Ellsberg, Wydawnictwo Onepress
<b>Visual Basic .NET Encyklopedia</b>, <font color="navy">by Microsoft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic .NET Encyklopedia, by Microsoft, Wydawnictwo HELION
<b>Platforma Node.js. Przewodnik webdevelopera. Wydanie III</b>, <font color="navy">David Herron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Platforma Node.js. Przewodnik webdevelopera. Wydanie III, David Herron, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografia kulinarna Od zdjęcia do arcydzieła</b>, <font color="navy">Nicole S. Young</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia kulinarna Od zdjęcia do arcydzieła, Nicole S. Young, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79.00zł
67.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION

poniedziałek, 20 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami