Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Analizy i projektowanie konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych

Analizy i projektowanie konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych

98.00zł
73.50zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn 49.00zł 34.79zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn

Tytuł: Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł oryginalny The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Autor: Dan Olsen
ISBN: 978-83-283-3690-2
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Stwórz produkt, który pokochają klienci

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji.

W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku.

Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:
• zasady dopasowania produktu do rynku
• kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
• MVP - projektowanie i testowanie z udziałem klientów
• kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
• optymalizacja za pomocą testów A/B

Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt.

Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców.

Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu.

Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł książki: "Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn"
Autor: Dan Olsen
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn”, kupili także:
<b>CorelDRAW Graphics Suite X5 PL</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CorelDRAW Graphics Suite X5 PL, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Scala od podszewki</b>, <font color="navy">Joshua Suereth D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Scala od podszewki, Joshua Suereth D., Wydawnictwo HELION
<b>Mikrokontrolery AVR w praktyce Wydanie II</b>, <font color="navy">Jarosław Doliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery AVR w praktyce Wydanie II, Jarosław Doliński, Wydawnictwo BTC
<b>Internet Pierwsza pomoc Wydanie 2</b>, <font color="navy">Maria Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Internet Pierwsza pomoc Wydanie 2, Maria Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Head First Web Design Edycja polska (Rusz głową!)</b>, <font color="navy">Ethan Watrall, Jeff Siarto</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Web Design Edycja polska (Rusz głową!), Ethan Watrall, Jeff Siarto, Wydawnictwo HELION
<b>House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany</b>, <font color="navy">Ted Cascio, Leonard L. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany, Ted Cascio, Leonard L. Martin, Wydawnictwo Editio
<b>SQL Rusz głową (Head first)</b>, <font color="navy">Lynn Beighley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Rusz głową (Head first), Lynn Beighley, Wydawnictwo HELION
<b>Metody probabilistyczne w ujęciu praktycznym</b>, <font color="navy">Marek Cieciura, Janusz Zacharski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Metody probabilistyczne w ujęciu praktycznym, Marek Cieciura, Janusz Zacharski, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Opowieści w obiektywie Świat okiem Vincenta Laforeta</b>, <font color="navy">Vincent Laforet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Opowieści w obiektywie Świat okiem Vincenta Laforeta, Vincent Laforet, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy i struktury danych

Algorytmy i struktury danych

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN

środa, 23 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami