Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

98.70zł
78.96zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn 49.00zł 34.79zł
Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn

Tytuł: Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł oryginalny The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Autor: Dan Olsen
ISBN: 978-83-283-3690-2
Ilość stron: 328
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Stwórz produkt, który pokochają klienci

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji.

W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku.

Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:
• zasady dopasowania produktu do rynku
• kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
• MVP - projektowanie i testowanie z udziałem klientów
• kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
• optymalizacja za pomocą testów A/B

Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt.

Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców.

Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu.

Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn
Tytuł książki: "Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn"
Autor: Dan Olsen
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn”, kupili także:
<b>Prawo zagospodarowania przestrzeni</b>, <font color="navy">Zbigniew Leoński , Marek Szewczyk , Maciej Kruś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Prawo zagospodarowania przestrzeni, Zbigniew Leoński , Marek Szewczyk , Maciej Kruś, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Powinność czy pasja. Znajdź swoje powołanie i podążaj za nim!</b>, <font color="navy">Elle Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Powinność czy pasja. Znajdź swoje powołanie i podążaj za nim!, Elle Luna, Wydawnictwo Sensus
<b>Dokumentacja projektowa konstrukcji stalowych w budowlanych przedsięwzięciach inwestycyjnych</b>, <font color="navy">Elżbieta Urbańska-Galewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dokumentacja projektowa konstrukcji stalowych w budowlanych przedsięwzięciach inwestycyjnych, Elżbieta Urbańska-Galewska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie w języku Java. Podejście interdyscyplinarne. Wydanie II</b>, <font color="navy">Robert Sedgewick , Kevin Wayne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w języku Java. Podejście interdyscyplinarne. Wydanie II, Robert Sedgewick , Kevin Wayne, Wydawnictwo HELION
<b>Myśliwce aliantów 1939-1945</b>, <font color="navy">Christ Chant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Myśliwce aliantów 1939-1945, Christ Chant, Wydawnictwo Bellona
<b>Co nas drażni, co nas wkurza</b>, <font color="navy">Joe Palca , Flora Lichtman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Co nas drażni, co nas wkurza, Joe Palca , Flora Lichtman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Głodni czasu. Efektywne 168 godzin w 7 dni lub tydzień</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Głodni czasu. Efektywne 168 godzin w 7 dni lub tydzień, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress
<b>Trener Fizyka Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Jerzy Stasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Trener Fizyka Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony, Jerzy Stasz, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Uzależnienia komputerowe Diagnoza rozpowszechnienie terapia</b>, <font color="navy">Andrzej Augustynek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Uzależnienia komputerowe Diagnoza rozpowszechnienie terapia, Andrzej Augustynek, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Sterowniki SIMATIC S7-1200 w praktyce inżynierskiej

Sterowniki SIMATIC S7-1200 w praktyce inżynierskiej

82.00zł
65.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami