Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy programowania współbieżnego i rozproszonego

Podstawy programowania współbieżnego i rozproszonego

54.00zł
41.04zł
Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych 59.00zł 41.89zł
Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Tytuł: Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
ISBN: 978-83-246-7859-4
Ilość stron: 400
Data wydania: 03/2014
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 41.89zł


Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared, dyrektor ds. IT, CBS Interactive

To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya, założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!

W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca.

Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.

Rewolucja w sześciu prostych krokach
1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. PRZESTAŃ SIĘ OKŁAMYWAĆ
Rozdział 1. Wszyscy kłamiemy (25)
Rozdział 2. Pomiary wyników (31)
Rozdział 3. Postanów, co zrobisz ze swoim życiem (51)
Rozdział 4. Uzależnienie od danych a posiłkowanie się danymi (57)

CZĘŚĆ II. ZNAJDŹ WŁAŚCIWY WSKAŹNIK "NA TERAZ"
Rozdział 5. Modele analityczne (65)
Rozdział 6. Jeden istotny wskaźnik i związana z nim dyscyplina (75)
Rozdział 7. Czym się zajmujesz? (83)
Rozdział 8. Model biznesowy nr 1 - sklep internetowy (91)
Rozdział 9. Model biznesowy nr 2 - oprogramowanie jako usługa (SaaS) (109)
Rozdział 10. Model biznesowy nr 3 - bezpłatna aplikacja mobilna (123)
Rozdział 11. Model biznesowy nr 4 - strona z treściami (133)
Rozdział 12. Model biznesowy nr 5 - treści generowane przez użytkownika (143)
Rozdział 13. Model biznesowy nr 6 - rynek dwustronny (155)
Rozdział 14. Na którym etapie się znajdujesz? (171)
Rozdział 15. Etap pierwszy - empatia (177)
Rozdział 16. Etap drugi - chwytność (217)
Rozdział 17. Etap trzeci - wirusowość (239)
Rozdział 18. Etap czwarty - przychody (253)
Rozdział 19. Etap piąty - skalowanie (267)
Rozdział 20. Model i etap jako wyznacznik wskaźnika, który powinieneś monitorować (277)

CZĘŚĆ III. PUNKTY ODNIESIENIA
Rozdział 21. Czy osiągam wystarczająco dobre wyniki? (285)
Rozdział 22. Sklep internetowy - punkty odniesienia (303)
Rozdział 23. SaaS - punkty odniesienia (309)
Rozdział 24. Bezpłatna aplikacja mobilna - punkty odniesienia (319)
Rozdział 25. Strony z treściami - punkty odniesienia (331)
Rozdział 26. Treści generowane przez użytkowników - punkty odniesienia (341)
Rozdział 27. Rynki dwustronne - punkty odniesienia (349)
Rozdział 28. Co robić, gdy nie ma się punktu odniesienia? (353)

CZĘŚĆ IV. MODEL LEAN ANALYTICS W PRAKTYCE
Rozdział 29. Działalność na rynku przedsiębiorstw (359)
Rozdział 30. Lean od środka, czyli przedsiębiorcy wewnątrzorganizacyjni (377)
Rozdział 31. Zakończenie. Na startupie życie się nie kończy (393)

Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Tytuł książki: "Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych"
Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 41.89zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych”, kupili także:
<b>Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach</b>, <font color="navy">Cindy Alvarez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach, Cindy Alvarez, Wydawnictwo Onepress
<b>Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny</b>, <font color="navy">Jeff Patton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny, Jeff Patton, Wydawnictwo HELION
<b>Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II</b>, <font color="navy">Ash Maurya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II, Ash Maurya, Wydawnictwo HELION
<b>Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Michał Bartyzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone, Michał Bartyzel, Wydawnictwo HELION
<b>Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III</b>, <font color="navy">Steve Krug</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III, Steve Krug, Wydawnictwo HELION
<b>Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek</b>, <font color="navy">Eric Ries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Projektowanie nieliniowych układów sterowania

Projektowanie nieliniowych układów sterowania

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION

poniedziałek, 17 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami