Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych 59.00zł 44.25zł
Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Tytuł: Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
ISBN: 978-83-246-7859-4
Ilość stron: 400
Data wydania: 03/2014
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared, dyrektor ds. IT, CBS Interactive

To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.
Ash Maurya, założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!

W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca.

Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.

Rewolucja w sześciu prostych krokach
1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. PRZESTAŃ SIĘ OKŁAMYWAĆ
Rozdział 1. Wszyscy kłamiemy (25)
Rozdział 2. Pomiary wyników (31)
Rozdział 3. Postanów, co zrobisz ze swoim życiem (51)
Rozdział 4. Uzależnienie od danych a posiłkowanie się danymi (57)

CZĘŚĆ II. ZNAJDŹ WŁAŚCIWY WSKAŹNIK "NA TERAZ"
Rozdział 5. Modele analityczne (65)
Rozdział 6. Jeden istotny wskaźnik i związana z nim dyscyplina (75)
Rozdział 7. Czym się zajmujesz? (83)
Rozdział 8. Model biznesowy nr 1 - sklep internetowy (91)
Rozdział 9. Model biznesowy nr 2 - oprogramowanie jako usługa (SaaS) (109)
Rozdział 10. Model biznesowy nr 3 - bezpłatna aplikacja mobilna (123)
Rozdział 11. Model biznesowy nr 4 - strona z treściami (133)
Rozdział 12. Model biznesowy nr 5 - treści generowane przez użytkownika (143)
Rozdział 13. Model biznesowy nr 6 - rynek dwustronny (155)
Rozdział 14. Na którym etapie się znajdujesz? (171)
Rozdział 15. Etap pierwszy - empatia (177)
Rozdział 16. Etap drugi - chwytność (217)
Rozdział 17. Etap trzeci - wirusowość (239)
Rozdział 18. Etap czwarty - przychody (253)
Rozdział 19. Etap piąty - skalowanie (267)
Rozdział 20. Model i etap jako wyznacznik wskaźnika, który powinieneś monitorować (277)

CZĘŚĆ III. PUNKTY ODNIESIENIA
Rozdział 21. Czy osiągam wystarczająco dobre wyniki? (285)
Rozdział 22. Sklep internetowy - punkty odniesienia (303)
Rozdział 23. SaaS - punkty odniesienia (309)
Rozdział 24. Bezpłatna aplikacja mobilna - punkty odniesienia (319)
Rozdział 25. Strony z treściami - punkty odniesienia (331)
Rozdział 26. Treści generowane przez użytkowników - punkty odniesienia (341)
Rozdział 27. Rynki dwustronne - punkty odniesienia (349)
Rozdział 28. Co robić, gdy nie ma się punktu odniesienia? (353)

CZĘŚĆ IV. MODEL LEAN ANALYTICS W PRAKTYCE
Rozdział 29. Działalność na rynku przedsiębiorstw (359)
Rozdział 30. Lean od środka, czyli przedsiębiorcy wewnątrzorganizacyjni (377)
Rozdział 31. Zakończenie. Na startupie życie się nie kończy (393)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Tytuł książki: "Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych"
Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych”, kupili także:

Zero to one, Peter Thiel, Blake Masters, Wydawnictwo MT Biznes

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone, Michał Bartyzel, Wydawnictwo Helion

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach, Cindy Alvarez, Wydawnictwo Onepress

Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Wydawnictwo Helion

Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III, Steve Krug, Wydawnictwo Helion

Kradnij jak artysta: Dziennik. Notatnik dla kreatywnych kleptomanów, Austin Kleon, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami