Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochody osobowe i pochodne

Samochody osobowe i pochodne

55.65zł
47.30zł
Mentoring. Złote zasady 49.00zł 36.75zł
Mentoring. Złote zasady

Tytuł: Mentoring. Złote zasady
Autor: Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz
ISBN: 978-83-283-5447-0
Ilość stron: 320
Data wydania: 04/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Prowadź mnie!

Słowo "mentor" wywodzi się z mitologii greckiej. Ściślej pochodzi od imienia jednej z postaci mitologicznych, Mentora, któremu wyruszający pod Troję Odyseusz, król Itaki, powierzył pieczę nad swoim majątkiem, a także żoną i synem. Gdy syn Odyseusza Telemach wyruszył na poszukiwanie ojca, rolę Mentora przejęła bogini Atena - opiekun stał się przewodnikiem.

Od zarania dziejów ludzie szukają mentorów, osób posiadających szeroką wiedzę i bogate doświadczenie, którymi mogą zainspirować innych i które wykorzystują, by wskazać im ścieżkę rozwoju. Relację mistrz - uczeń spotkamy w mitach starożytnej Grecji i Rzymu, w taoizmie i buddyzmie, w koncepcji konfucjańskiej, w zakonach sufickich islamu, w indyjskim systemie sampradaya, a także w judeochrześcijańskiej tradycji nauczycieli.

Dzisiejsi mentorzy służą wsparciem przede wszystkim ludziom biznesu. Obficie czerpiąc z odkryć psychologii i doświadczeń coachingu, pomagają swoim klientom uzyskać natychmiastową poprawę w obszarach związanych z wynikami ilościowymi i jakościowymi.

By czynić to skutecznie, powinni dobrze poznać nie tylko osobę, wobec której pełnić będą rolę mentora, lecz także siebie - przede wszystkim własne ograniczenia oraz kompetencje mentalne, które decydują o byciu mistrzem. Mentor musi również uzbroić się w wiedzę i umiejętności, z których będzie korzystał, prowadząc mentee (klienta) ku obranemu celowi.

Poznawszy zaprezentowane w tej książce złote zasady mentoringu, dowiesz się, czy jesteś gotów na to, by stać się dla kogoś mentorem, lub czy mentor, którego wybrałeś, jest tym właściwym.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Mentoring. Złote zasady
Tytuł książki: "Mentoring. Złote zasady"
Autor: Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Mentoring. Złote zasady”, kupili także:
<b>Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

Aplikacje w Delphi Przykłady wydanie 3, Teresa Pamuła, Wydawnictwo Helion

Pozwól płynąć swojemu produktowi Tworzenie ciągłego przepływu, Joanna Czerska, Wydawnictwo PLACET

UMTS System telefonii komórkowej trzeciej generacji Wydanie 2, Jerzy Kołakowski, Jacek Cichocki, Wydawnictwo WKiŁ

Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Mózg 41 największych mitów, Christian Jarrett, Wydawnictwo Naukowe PWN

Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone, Piotr Brzózka, Wydawnictwo Helion
<b>Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III</b>, <font color="navy">Ben Frain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III, Ben Frain, Wydawnictwo Helion

Język angielski w branży samochodowej English in the Automotive Industry, Janina Jarocka, Wydawnictwo WKiŁ

środa, 17 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami