Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kariera Samorealizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy 39.90zł 32.32zł
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy

Tytuł: Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
Tytuł oryginalny The Founder's Mentality: How to Overcome the Predictable Crises of Growth
Autor: Chris Zook , James Allen
ISBN: 978-83-8087-248-6
Ilość stron: 214
Data wydania: 06/2017
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x22.0cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 32.32zł


Pokonaj bariery hamujące wzrost!

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów.

Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne, a nie zewnętrze – takie jak oddalenie się od pracowników pierwszej linii, problemy z odpowiedzialnością, mnożenie procesów i biurokracji, by wymienić choć kilka.

Co więcej, niemal wszystkie firmy przechodzą przez takie same przewidywalne kryzysy w takich samych, ściśle określonych fazach wzrostu. Nawet w przypadku zdrowych organizacji te kryzysy, jeśli nie zostaną właściwie potraktowane, tłumią zdolność firmy do dalszego wzrostu i mogą stać się przyczyną spadków.

Najważniejszym wnioskiem z badań Zooka i Allena jest konieczność zarządzania tymi punktami zapalnymi w rozwoju firmy poprzez przyjęcie „mentalności założyciela” – zachowań i sposobów myślenia, jakimi zazwyczaj wykazuje się odważny i ambitny założyciel.

Aby móc przywrócić firmie odpowiednie tempo, koncentrację i na nowo powiązać ją z klientami, należy mieć:
- typową dla buntownika jasną wizję i poczucie celu,
- zdecydowany sposób myślenia właściciela,
- nieustającą obsesję na temat pierwszej linii.

Oparta na dziesięcioletnich badania autorów nad firmami z ponad czterdziestu krajów Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy poprzez szczegółowe analizy i inspirujące przykłady pokazuje, w jaki sposób każdy lider – nie tylko założyciel – może wdrożyć i zastosować sposób myślenia założyciela w swojej organizacji, aby skierować ją na ścieżkę trwałego wzrostu.

Jako założyciel mojej firmy doskonale rozumiem i czuję tematy podnoszone w książce Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy, szczególnie te dotykające znaczenia wysokiego tempa działania, koncentracji oraz zdolności inwestowania w dłuższej perspektywie.
MICHAEL DELL, założyciel i dyrektor generalny Dell Inc.

Zook i Allen dzielą się z nami swoimi bezcennymi spostrzeżeniami na temat ochrony założycielskiego celu, perspektyw i energii firmy poprzez zapobieganie negatywnym wpływom procesu instytucjonalizacji. Ich książka stała się dla mnie i mojego zespołu instrumentem, który pomógł ukształtować sposób naszego myślenia o naszej kulturze, strukturze i modelu biznesowym.
ADRIAN GORE, założyciel i dyrektor generalny Discovery Group

Koncepcja „mentalności założyciela” jest bliska właścicielom firm rodzinnych. Firma rodzinna zarządzana i rozwijana od początku przez jedną osobę oparta jest na solidnych fundamentach: wartościach założyciela, jego osobistych przekonaniach i dążeniach do sukcesu. Te cechy przejmują kolejne pokolenia oraz pracownicy – mimo rozrastania się firmy rodzinne nie tracą więc wyjątkowości związanej z mentalnością założyciela. Prowadząc procesy sukcesji obserwuję często, jak ważne jest, by przekazać również to, co wydaje się być nieuchwytne, a wynika właśnie z mentalności założyciela. Wszystkim właścicielom przedsiębiorstw, którzy chcą, aby firma na lata zachowała ich rewolucyjny sposób myślenia i wyjątkową troskę o organizację i klientów, polecam wskazówki zawarte w tej książce.
DR ADRIANNA LEWANDOWSKA, MBA, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego

„Mentalność założyciela” to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce prowadzić własny biznes – mały i duży. Porady i analizy Chrisa Zooka pokazują, jak budować firmę która przetrwa dekady i jak pokonać największe trudności, które napotka w tym czasie przedsiębiorca. Przede wszystkim jednak to książka o tym, dlaczego dążenie do zysku i wzrostu za wszelką cenę może być zabójcze dla biznesu, jego założyciela i pracowników.
MICHAŁ WĄSOWSKI, redaktor serwisu „Business Insider Polska”


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,32zł

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
Tytuł książki: "Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy"
Autor: Chris Zook , James Allen
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 32.32zł
Klienci, którzy kupili „Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy”, kupili także:

Ciąża dla bystrzaków, Joanne Stone, Keith Eddleman, Mary Duenwald, Wydawnictwo Onepress

Ale kosmos! Jak jeść, kochać się i korzystać z WC w stanie nieważkości, Mary Roach, Wydawnictwo Znak
<b>Git dla profesjonalistów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Scott Chacon, Ben Straub</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Git dla profesjonalistów. Wydanie II, Scott Chacon, Ben Straub, Wydawnictwo Helion

Pakiet: NLP dla bystrzaków. Wydanie II + Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TA, Romilla Ready, Kate Burton / Geoff Burch, Wydawnictwo Onepress
<b>Trening superkreatywności dla dzieci</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Olga Geppert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening superkreatywności dla dzieci, Paulina Mechło, Olga Geppert, Wydawnictwo Sensus
<b>Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych</b>, <font color="navy">John Arundel, Justin Domingus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes - rozwiązania chmurowe w świecie DevOps. Tworzenie, wdrażanie i skalowanie nowoczesnych aplikacji chmurowych, John Arundel, Justin Domingus, Wydawnictwo Helion

Ogrzewnictwo Wentylacja Klimatyzacja, Krystyna Krygier, Tomasz Klinke, Jerzy Sewerynik, Wydawnictwo WSiP

Pedagogika Podręcznik akademicki, Kwieciński Zbigniew, Śliwerski Bogusław, Wydawnictwo Naukowe PWN

CMS jak szybko i łatwo stworzyć stronę WWW i zarządzać nią, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami