Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kariera Samorealizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Paliwa, oleje i smary w ekologicznej eksploatacji Poradnik

Paliwa, oleje i smary w ekologicznej eksploatacji Poradnik

68.25zł
55.28zł
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy 39.90zł 32.32zł
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy

Tytuł: Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
Tytuł oryginalny The Founder's Mentality: How to Overcome the Predictable Crises of Growth
Autor: Chris Zook , James Allen
ISBN: 978-83-8087-248-6
Ilość stron: 214
Data wydania: 06/2017
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x22.0cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 32.32zł


Pokonaj bariery hamujące wzrost!

Dlaczego tak trudno jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza swoimi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: znajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź nowych klientów.

Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne, a nie zewnętrze – takie jak oddalenie się od pracowników pierwszej linii, problemy z odpowiedzialnością, mnożenie procesów i biurokracji, by wymienić choć kilka.

Co więcej, niemal wszystkie firmy przechodzą przez takie same przewidywalne kryzysy w takich samych, ściśle określonych fazach wzrostu. Nawet w przypadku zdrowych organizacji te kryzysy, jeśli nie zostaną właściwie potraktowane, tłumią zdolność firmy do dalszego wzrostu i mogą stać się przyczyną spadków.

Najważniejszym wnioskiem z badań Zooka i Allena jest konieczność zarządzania tymi punktami zapalnymi w rozwoju firmy poprzez przyjęcie „mentalności założyciela” – zachowań i sposobów myślenia, jakimi zazwyczaj wykazuje się odważny i ambitny założyciel.

Aby móc przywrócić firmie odpowiednie tempo, koncentrację i na nowo powiązać ją z klientami, należy mieć:
- typową dla buntownika jasną wizję i poczucie celu,
- zdecydowany sposób myślenia właściciela,
- nieustającą obsesję na temat pierwszej linii.

Oparta na dziesięcioletnich badania autorów nad firmami z ponad czterdziestu krajów Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy poprzez szczegółowe analizy i inspirujące przykłady pokazuje, w jaki sposób każdy lider – nie tylko założyciel – może wdrożyć i zastosować sposób myślenia założyciela w swojej organizacji, aby skierować ją na ścieżkę trwałego wzrostu.

Jako założyciel mojej firmy doskonale rozumiem i czuję tematy podnoszone w książce Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy, szczególnie te dotykające znaczenia wysokiego tempa działania, koncentracji oraz zdolności inwestowania w dłuższej perspektywie.
MICHAEL DELL, założyciel i dyrektor generalny Dell Inc.

Zook i Allen dzielą się z nami swoimi bezcennymi spostrzeżeniami na temat ochrony założycielskiego celu, perspektyw i energii firmy poprzez zapobieganie negatywnym wpływom procesu instytucjonalizacji. Ich książka stała się dla mnie i mojego zespołu instrumentem, który pomógł ukształtować sposób naszego myślenia o naszej kulturze, strukturze i modelu biznesowym.
ADRIAN GORE, założyciel i dyrektor generalny Discovery Group

Koncepcja „mentalności założyciela” jest bliska właścicielom firm rodzinnych. Firma rodzinna zarządzana i rozwijana od początku przez jedną osobę oparta jest na solidnych fundamentach: wartościach założyciela, jego osobistych przekonaniach i dążeniach do sukcesu. Te cechy przejmują kolejne pokolenia oraz pracownicy – mimo rozrastania się firmy rodzinne nie tracą więc wyjątkowości związanej z mentalnością założyciela. Prowadząc procesy sukcesji obserwuję często, jak ważne jest, by przekazać również to, co wydaje się być nieuchwytne, a wynika właśnie z mentalności założyciela. Wszystkim właścicielom przedsiębiorstw, którzy chcą, aby firma na lata zachowała ich rewolucyjny sposób myślenia i wyjątkową troskę o organizację i klientów, polecam wskazówki zawarte w tej książce.
DR ADRIANNA LEWANDOWSKA, MBA, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego

„Mentalność założyciela” to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce prowadzić własny biznes – mały i duży. Porady i analizy Chrisa Zooka pokazują, jak budować firmę która przetrwa dekady i jak pokonać największe trudności, które napotka w tym czasie przedsiębiorca. Przede wszystkim jednak to książka o tym, dlaczego dążenie do zysku i wzrostu za wszelką cenę może być zabójcze dla biznesu, jego założyciela i pracowników.
MICHAŁ WĄSOWSKI, redaktor serwisu „Business Insider Polska”


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,32zł

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
Tytuł książki: "Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy"
Autor: Chris Zook , James Allen
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 32.32zł
Klienci, którzy kupili „Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy”, kupili także:

Pamiętniki wampirów Księga 7 Moc przeznaczenia, L.J. Smith, Wydawnictwo Amber

mod_rewrite Podręcznik administratora, Rich Bowen, Wydawnictwo Helion

Klatka piersiowa i barki, Kurt Brungardt, Wydawnictwo AHA
<b>Aplikacje Google dla seniorów</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Aplikacje Google dla seniorów, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo Helion

Wybrane zagadnienia matematycznej teorii zapasów, Stanisław Bylka, Ryszarda Rempała, Wydawnictwo EXIT

Przełomowe innowacje, Clayton M. Christensen, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Content marketing. Od strategii do efektów</b>, <font color="navy">Justyna Bakalarska-Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Content marketing. Od strategii do efektów, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Fizyka dla inżynierów Część 1 Fizyka klasyczna Wydanie V, Jerzy Massalski, Michalina Massalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Układy elektroniczne część 1. Układy analogowe liniowe, Z. Nosal, J. Baranowski, Wydawnictwo WNT

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami