Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

69.90zł
Menedżer nowych czasów Najlepsze metody i narzędzia zarządzania 39.00zł
Menedżer nowych czasów Najlepsze metody i narzędzia zarządzania

Autor: Bolesław Rafał Kuc, Marcin Żemigała

ISBN: 978-83-246-2298-6

Ilość stron: 240

Data wydania: 03/2010

Jeszcze kilka dekad temu w rolę menedżera wcielał się ekonom, egzekwujący obowiązki pracownika bezpośrednimi środkami nacisku, często w dosłownym tego słowa znaczeniu. Ten model twardego zarządzania również dziś wydaje się wielu osobom wzorem wartym naśladowania. Tymczasem wymogi współczesnego rynku, który przeszedł głęboką transformację od klasycznego kapitalizmu do gospodarki opartej na wiedzy, stawiają przed menedżerem zupełnie nowe wyzwania, czyniąc go:

  • trenerem zwycięskiej drużyny,
  • mentorem pomagającym się uczyć,
  • graczem w pracowniczym zespole,
  • opiekunem entuzjastów pracy twórczej,
  • administratorem ogarniającym pełny obraz sytuacji.

Kim jest zatem menedżer nowej generacji? To człowiek o dużym zasobie wiedzy oraz wysokim poziomie inteligencji, zwłaszcza emocjonalnej i społecznej. Aspirując do roli przywódcy, powinien być dobrym organizatorem, wrażliwym na sytuację innych, czyli empatycznym. Czerpiąc wiedzę z najlepszych wzorców historycznych, musi wyprzedzać swój czas, patrząc daleko w przyszłość. Oczekuje się od niego niczym nieskrępowanej pomysłowości i kreatywności.

Jeśli chcesz osiągnąć więcej, planujesz kształtować swoje otoczenie, wywierać wpływ na bieżące sprawy i pozostawić po sobie trwały ślad, zamknij dawno nieaktualne akademickie podręczniki do zarządzania. Otwórz się na nowoczesne metody i narzędzia, które wywindują Twoją karierę tak wysoko, jak tylko pozwolą Ci na to Twoje ambicje.

Rozdziały:

Rozdział 1. Kierownik-decydent: wczoraj i dziś (9)
1.1. Codzienność kierowania - problemy i decyzje (9)
1.2. Cechy sytuacji problemowych i decyzyjnych (13)
1.3. Decydowanie to sztuka wychodzenia z niepewności (18)
1.4. Więcej informacji - nie oznacza lepiej (24)
1.5. Trudno być doskonałym decydentem (26)
1.6. Dylematy i paradoksy procesów decyzyjnych (28)
1.7. Decydent (menedżer) jutra (33)

Rozdział 2. Menedżer - to przede wszystkim styl sprawowania władzy (35)
2.1. Retrospekcja lat sześćdziesiątych (36)
2.2. Poszukiwanie skutecznego stylu kierowania (38)
2.3. Założenia dotyczące natury ludzkiej (40)
2.4. Kontrowersje wokół autokratyzmu (43)
2.5. Wśród menedżerów są też rozbójnicy (46)

Rozdział 3. Menedżer we współczesnej organizacji (63)
3.1. Rodowód menedżera (63)
3.2. Rodzaje menedżerów (66)
3.3. Funkcje i role menedżerów (67)
3.4. Cechy i umiejętności menedżerów (70)
3.5. Poszukiwanie ideału menedżera - trwa (74)
3.6. Wizerunki menedżera przyszłości (77)

Rozdział 4. Menedżer w organizacji holistycznej (85)
4.1. Organizacja jako system (85)
4.2. Myślenie systemowe i holizm (89)
4.3. Euromenedżer - menedżer na miarę jednoczącej się Europy (92)
4.4. Europejski styl zarządzania (99)

Rozdział 5. Menedżer w organizacji uczącej się (113)
5.1. Istota i znaczenie procesu uczenia się (113)
5.2. Koncepcja uczenia się według Ch. Argyrisa (121)
5.3. Model ciągłego doskonalenia W.E. Deminga (123)
5.4. Eksperymentalny model K. Lewina (124)
5.5. Uczenie się przez doświadczenie według D. Kolba (125)
5.6. Koncepcja uczenia się według Honeya i Mumforda (130)
5.7. Koncepcja pięciu dyscyplin P. Senge (133)

Rozdział 6. Sylwetki legendarnych menedżerów sukcesu (139)
6.1. Henry Ford I - największy przedsiębiorca XX wieku (139)
6.2. Lee Iacocca - niemożliwe uczynił możliwym (143)
6.3. Bill Gates - już za życia jest legendą (147)
6.4. Jack Welch - prymus wśród najinteligentniejszych (153)
6.5. Akio Morita - samuraj z walkmanem (157)

Rozdział 7. Organizacja pracy menedżera jutra (163)
7.1. Umiejętność zarządzania samym sobą (163)
7.2. Czas pracy menedżera (166)
7.3. Czas na pracę koncepcyjną (168)
7.4. Doskonalenie samego siebie (170)
7.5. Jak powinien działać menedżer doskonały? (173)
7.6. System wartości menedżera doskonałego (177)
7.7. Zagospodarowanie różnic kulturowych (177)
7.8. Menedżer przyszłości (178)

Rozdział 8. Samodoskonalenie menedżerów - trudna droga do przywództwa (181)
8.1. Zmierzch pracy nie dotyczy menedżerów (181)
8.2. Samodoskonalenie - odpowiedzialność za własny rozwój (183)
8.3. Cele doskonalenia - kreowanie indywidualności czy osobowości? (185)
8.4. Cechy pozytywne i negatywne jednostki (187)
8.5. Warto poznać siebie - zanim zacznie się kierować innymi (188)
8.6. Samodoskonalenie - wzbogacenie własnej różnorodności (189)
8.7. Analiza wyników własnej działalności i osobowości (190)
8.8. Samodoskonalenie poprzez pobudzanie twórczego myślenia (193)
8.9. Sylwetka menedżera globalnego (194)
8.10. Sylwetka przywódcy wizjonera (196)
8.11. Typy przywódców (200)
8.12. Najważniejsza jest wizja (203)

Rozdział 9. Menedżer w niewoli komputera i komórki (211)
9.1. Zmiana modelu organizacji (211)
9.2. Hierarchia ustępuje miejsca heterarchii (217)
9.3. Technologia pracy współczesnego menedżera (222)
9.4. Zmiany wartości i priorytetów (224)

Spis tabel (237)
Spis rysunków (239)

Menedżer nowych czasów Najlepsze metody i narzędzia zarządzania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Menedżer nowych czasów Najlepsze metody i narzędzia zarządzania”, kupili także:

Cyfrowe przetwarzanie sygnałów Metody algorytmy zastosowania, Dag Stranneby, Wydawnictwo BTC

Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków gimnazjalistów i licealistów, Zdzisław Głowacki, Wydawnictwo Tutor

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu, Brian Halligan, Dharmesh Shah, Wydawnictwo Helion

13 lekcji jogi, Agnieszka Passendorfer, Wydawnictwo Sensus

Lutowanie w budowie maszyn, Jerzy Nowacki , Marcin Chudziński , Przemysław Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych, Gabriel Kost, Piotr Łebkowski, Łukasz Węsierski, Wydawnictwo PWE

Ciemna materia i dinozaury, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński

Całki Metody rozwiązywania zadań + CD, Robert Kowalczyk, Kamil Niedziałomski, Cezary Obczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje, Robert V. Levine, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami