Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku

Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku

79.80zł
67.83zł
Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów 126.00zł
Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów

Tytuł: Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów
Autor: Christopher W. Moore
ISBN: 978-83-264-3786-1
Ilość stron: 572
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 126.00zł


Prosta recepta na trudny konflikt.

Książka Christophera W. Moore'a to praktyczny poradnik dla osób zaangażowanych w rozwiązywanie konfliktów. Autor szczegółowo relacjonuje proces mediacji i krok po kroku omawia działania podejmowane przez interwenta. Moore opisuje różne rodzaje podejść do rozwiązywania sytuacji konfliktowych i wskazuje, kiedy mediacja może być zastosowana i kiedy daje szanse na powodzenie.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
• jak prowadzić negocjacje,
• jakie taktyki mediacyjne wybrać,
• jak zbierać informacje o stronach konfliktu,
• w jaki sposób doprowadzić do satysfakcjonującej ugody,
• jak radzić sobie z sytuacjami szczególnymi.

Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla mediatorów praktyków, osób bezpośrednio związanych z negocjacjami oraz tych, które na co dzień stają przed problemem rozwiązywania konfl iktów: prawników, menedżerów, terapeutów, nauczycieli, pracowników socjalnych. Pomocna będzie także studentom kierunków społecznych i ekonomicznych.

Rozdziały:

Część I. Istota procesu rozwiązywania sporów i mediacji
1. Sposoby zarządzania konfliktami i ich rozwiązywania
2. Jak działa mediacja

Część II. Budowanie zrębów efektywnej mediacji
3. Nawiązanie kontaktu ze stronami w sporze
4. Wybór strategii prowadzenia mediacji
5. Zbieranie i analizowanie podstawowych informacji
6. Projektowanie szczegółowego planu mediacji
7. Budowanie zaufania i współpracy

Część III. Prowadzenie efektywnych mediacji
8. Rozpoczęcie sesji mediacyjnej
9. Wskazywanie kwestii i ustalanie porządku działań
10. Ujawnianie ukrytych interesów stron uczestniczących w sporze
11. Generowanie opcji porozumienia

Część IV. Dochodzenie do porozumienia
12. Analiza opcji porozumienia
13. Negocjacje końcowe i zamknięcie sprawy
14. Osiągnięcie formalnej ugody lub porozumienia
15. Strategie radzenia sobie z sytuacjami szczególnymi
16. Strategie postępowania w mediacji wielostronnej
17. Stosowanie dobrych praktyk w mediacji

Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów”, kupili także:

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej, Urszula Świerczyńska-Kaczor, Wydawnictwo Difin

Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0, Michael Tasner, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości</b>, <font color="navy">Gayathri Mohan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości, Gayathri Mohan, Wydawnictwo Helion

Pomiary w optycznych systemach telekomunikacyjnych, Krzysztof Perlicki, Wydawnictwo WKiŁ

Mininawyki. Małymi krokami do sukcesu Audiobook CD, Stephen Guise, Wydawnictwo Sensus

Systoliczne przetwarzanie sygnałów cyfrowych, Ewa Lipowska-Nadolska, Marcin Kwapisz, Krzysztof Lichy, Wydawnictwo EXIT

Inżynieria materiałowa Stal Wydanie II, Marek Blicharski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Helion

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami