Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Fraktale i chaos + CD Wydanie V

Fraktale i chaos + CD Wydanie V

49.00zł
Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów 126.00zł
Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów

Tytuł: Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów
Autor: Christopher W. Moore
ISBN: 978-83-264-3786-1
Ilość stron: 572
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 126.00zł


Prosta recepta na trudny konflikt.

Książka Christophera W. Moore'a to praktyczny poradnik dla osób zaangażowanych w rozwiązywanie konfliktów. Autor szczegółowo relacjonuje proces mediacji i krok po kroku omawia działania podejmowane przez interwenta. Moore opisuje różne rodzaje podejść do rozwiązywania sytuacji konfliktowych i wskazuje, kiedy mediacja może być zastosowana i kiedy daje szanse na powodzenie.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
• jak prowadzić negocjacje,
• jakie taktyki mediacyjne wybrać,
• jak zbierać informacje o stronach konfliktu,
• w jaki sposób doprowadzić do satysfakcjonującej ugody,
• jak radzić sobie z sytuacjami szczególnymi.

Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla mediatorów praktyków, osób bezpośrednio związanych z negocjacjami oraz tych, które na co dzień stają przed problemem rozwiązywania konfl iktów: prawników, menedżerów, terapeutów, nauczycieli, pracowników socjalnych. Pomocna będzie także studentom kierunków społecznych i ekonomicznych.

Rozdziały:

Część I. Istota procesu rozwiązywania sporów i mediacji
1. Sposoby zarządzania konfliktami i ich rozwiązywania
2. Jak działa mediacja

Część II. Budowanie zrębów efektywnej mediacji
3. Nawiązanie kontaktu ze stronami w sporze
4. Wybór strategii prowadzenia mediacji
5. Zbieranie i analizowanie podstawowych informacji
6. Projektowanie szczegółowego planu mediacji
7. Budowanie zaufania i współpracy

Część III. Prowadzenie efektywnych mediacji
8. Rozpoczęcie sesji mediacyjnej
9. Wskazywanie kwestii i ustalanie porządku działań
10. Ujawnianie ukrytych interesów stron uczestniczących w sporze
11. Generowanie opcji porozumienia

Część IV. Dochodzenie do porozumienia
12. Analiza opcji porozumienia
13. Negocjacje końcowe i zamknięcie sprawy
14. Osiągnięcie formalnej ugody lub porozumienia
15. Strategie radzenia sobie z sytuacjami szczególnymi
16. Strategie postępowania w mediacji wielostronnej
17. Stosowanie dobrych praktyk w mediacji

Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów”, kupili także:

Wektory i macierze w automatyce i elektrotechnice, Tadeusz Kaczorek, Wydawnictwo WNT

Windows PowerShell w miesiąc. Wydanie III, Donald W. Jones, Jeffrey Hicks, Wydawnictwo Helion

Wielka księga wnętrz, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady

Budowlane przedsięwzięcia inwestycyjne Środowiskowe uwarunkowania przygotowania i realizacji, Adam Rak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe, Karol F. Abramek, Mirosław Uzdowski, Wydawnictwo WKiŁ

NLP dla początkujących Podstawowe pytania i odpowiedzi, Shlomo Vaknin, Wydawnictwo Onepress

Marketing sensoryczny, Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk, Wydawnictwo PWE

iOS 5 Programowanie Receptury, Vandad Nahavandipoor, Wydawnictwo Helion

Wielki atlas narciarski Szwajcaria i Włochy, Praca zbiorowa, Wydawnictwo G+J RBA

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami